abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:54:45 #51
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26770929
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:53 schreef jiigg het volgende:
waarom niet, en hoezo kamp?:S
Je loopt dus in Lonsdale kleding en komt uit een of ander boeren dorp?

Laat maar dan weet ik genoeg

Je kan er niks aan doen dat je zo dom bent je ouders zijn ook dom en je bent zo opgevoed voordeel is wel je word niet ouder dan 56
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:56:43 #52
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26770937
Jiigg wil jij vet pimping populair worden hier?/
Gan dan hier heen Onzin voor je leven! en ga dan stoer vertellen over je scooter
Dan zijn ze zins drie mei helemaal fan van , Jongetjes als jij
Do it again now
pi_26770941
wat denk je wel niet, dikke mongool die je bent. Miss draag je zelf wel lonsdale. Houden mensen die lonsdale dragen van rap/lounge/R&B? NEE houden alleen maar van hardcore dus hou tering smoelwerk dicht.

Aaah zielige peuter dat jij bent, Gaat gelijk over ouders beginnen, hoe laag kan je zijn. Wat hebben mijn ouders hier mee te maken.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:58:35 #54
72550 blackmage
happy slap
pi_26770945
elmaikel ik had het niet beter kunnen zeggen.

jigg ga je er nou echt op in?
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  vrijdag 6 mei 2005 @ 04:00:23 #55
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_26770958
Het is een marokkaan. Ik weet het zeker.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 04:00:27 #56
109557 Scuderia_Mark
Living in the fast lane......
pi_26770959
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:48 schreef jiigg het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat het geluid gewoon TE hard is, maar een mooi geluidje mag er ook wel weze. Zelf heb ik binnen 3 weken ook een scooter. Wil gewoon een mooie uitlaat eronder met een mooi geluidje.

Je hebt van die mensen die gewoon express het erom doen om zoveel mogelijk decibel te produceren.

Over de meiden, tja die horen er nu eenmaal bij . Of willen jullie zeggen dat het vroegah alleen maar op het pleintje staan was en met jongens onder elkaar praten.

Btw voor een oudje weet je toch wel veel
Een mooi geluidje is zeker wenselijk,maar met mate,mede omdat je dan in je voordeel bent tov wouten.
Meiden hoorde er vroegah ook al bij,en nee we praten niet alleen maar,er werd veel 'lip gelezen',wat denk jij nou.......?!?
Heb op vele gebieden ervaring waardoor ik best wijs ben voor m'n leeftijd.,laten we het daar maar op houden haha.
Ik kijk dan ook anders tegen de huidige jeugd op en kan best veel van ze hebben omdat ik weet hoe die zaken gaan,ben ook eens jong geweest ofcourse!
Daarom zeg ik niet te ergens iets van,laten ze me met rust,respecteren ze me en gaan ze me niet lopen fucken is er niks aan de hand.
Ben van het type krijgt retour hoe je me behandelt,zijn mensen goed voor me ben ik het voor hun,tonen ze me respect krijgen ze het ook van mijn kant.
Ben nooit op rotzooi uit maar gaan mensen me lopen zoeken,schoppen ze tegen me aan,dan heb ik zoiets;ready to rumble.........

Nog 1 tip van deze semi-bejaarde;relax,haal niet TE veel shit uit en geniet van je jonge leven.........want voor je het weet ben je 30 geweest en ben je net als ik een ouwe lul!

Mannnnnnnnnnnnnn,zou ik nog eens 16 willen zijn zeg.............
Watch the white line......
pi_26770960
ja toevallig wel ja, aangezien meneer hier over ouders gaat schelden en het totaal nergens op slaat.
pi_26770964
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:

Je kan er niks aan doen dat je zo dom bent je ouders zijn ook dom en je bent zo opgevoed voordeel is wel je word niet ouder dan 56
En iets later...
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jiigg wil jij vet pimping populair worden hier?/
Gan dan hier heen Onzin voor je leven! en ga dan stoer vertellen over je scooter
Dan zijn ze zins drie mei helemaal fan van , Jongetjes als jij
Spaar jij soms minachting?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 04:02:59 #59
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26770968
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:58 schreef jiigg het volgende:
wat denk je wel niet, dikke mongool die je bent. Miss draag je zelf wel lonsdale. Houden mensen die lonsdale dragen van rap/lounge/R&B? NEE houden alleen maar van hardcore dus hou tering smoelwerk dicht.

Aaah zielige peuter dat jij bent, Gaat gelijk over ouders beginnen, hoe laag kan je zijn. Wat hebben mijn ouders hier mee te maken.
Ga je me nu vermoorden ?

Nauwja dan moet je me huis in de fik zetten ofzo want ik ga nu naar me nest
Do it again now
pi_26770976
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 04:00 schreef Scuderia_Mark het volgende:

[..]

Een mooi geluidje is zeker wenselijk,maar met mate,mede omdat je dan in je voordeel bent tov wouten.
Meiden hoorde er vroegah ook al bij,en nee we praten niet alleen maar,er werd veel 'lip gelezen',wat denk jij nou.......?!?
Heb op vele gebieden ervaring waardoor ik best wijs ben voor m'n leeftijd.,laten we het daar maar op houden haha.
Ik kijk dan ook anders tegen de huidige jeugd op en kan best veel van ze hebben omdat ik weet hoe die zaken gaan,ben ook eens jong geweest ofcourse!
Daarom zeg ik niet te ergens iets van,laten ze me met rust,respecteren ze me en gaan ze me niet lopen fucken is er niks aan de hand.
Ben van het type krijgt retour hoe je me behandelt,zijn mensen goed voor me ben ik het voor hun,tonen ze me respect krijgen ze het ook van mijn kant.
Ben nooit op rotzooi uit maar gaan mensen me lopen zoeken,schoppen ze tegen me aan,dan heb ik zoiets;ready to rumble.........

Nog 1 tip van deze semi-bejaarde;relax,haal niet TE veel shit uit en geniet van je jonge leven.........want voor je het weet ben je 30 geweest en ben je net als ik een ouwe lul!

Mannnnnnnnnnnnnn,zou ik nog eens 16 willen zijn zeg.............
hehe iemand die het begrijpt, en waarom zou ik wille pimpen met me scooter? alleen omdat ik een andere uitlaat erop wil?

Is toc het zelfde bij een auto, ik wil andere velgen,andere uitlaat blablabla
  vrijdag 6 mei 2005 @ 04:04:15 #61
109557 Scuderia_Mark
pi_26770978
Komop,laten we het gezellig houden hey,anders zie ik dit topic soon achter een slotje verdwijnen en da's zonde.
Er zijn tenminste nog een paar wakkere luitjes hier online............
pi_26770982
Tuurlijk wil ik dat wel, maar ik geef enkel een paar antwoorden waarom het niet eerlijk is blablabla en dan krijg je als reactie "je ouders blablabla".

Wat heb ik daar nou aan? ga je het dan niet uitlokken?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 04:07:30 #63
109557 Scuderia_Mark
pi_26770988
Laat je niet gek maken jiigg,ieder zo zijn ding!
De een heeft een 'tik' van brommers/scooters,de ander heeft datzelfde weer met z'n auto,weer een ander spaart het een of ander,ieder zo zijn voorkeur he!
Tenslotte zijn we geen van alle hetzelfde en da's maar goed ook,was dee wereld namelijk f.cking saai.... .
M.a.w. ; Laat ze toch lullen.............kan het jouw wat schelen..........toch?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 09:41:10 #64
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_26771976
Spijkerstrips op de weg willen ook nogal eens voor verrassende resultataen zorgen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_26772133
Ik moet altijd wel lachen om die hangjongeren. Ze staan altijd in groepjes, denken dat ze stoer zijn en leven van dag tot dag zonder doel. Vervolgens proberen ze stoer te doen door een sigaret tussen hun duim en wijsvinger vast te pakken, zetten het gezicht schuin in de lucht en trekken aan de sigaret. Ja ja, nou ben je iemand.

Nee, stuur dit tuig maar een jaartje naar Noord-Korea. Even wat discipline bijbrengen.
pi_26772880
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:44 schreef jiigg het volgende:
ja waarom mag ik geen baksteen pakken, Vraag er toch niet om of ze een foto van mij maken. Iedereen altijd maar zeiken ga liever boefe vangen, moeten ze nu niet gaan zeiken over hangjongeren en scooters...
Damn ga terug naar school jij en leer normaal schrijven. Kansloze
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_26773110
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 04:05 schreef jiigg het volgende:
Tuurlijk wil ik dat wel, maar ik geef enkel een paar antwoorden waarom het niet eerlijk is blablabla en dan krijg je als reactie "je ouders blablabla".

Wat heb ik daar nou aan? ga je het dan niet uitlokken?
Ga van mijn planeet af.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:22:37 #68
101852 kokos
mividaloca
pi_26775010
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:34 schreef blackmage het volgende:

[..]

zucht? ik ben zelf ook 16 ik ga ook een scooter halen maar ik hoef geen "gruwelijk mooie" herrie.
Klopt ! Mee eens !
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:37 schreef jiigg het volgende:
Lekker lullig voor ons dan , alleen omdat onze scooters iets te hard gaan gaan ze foto's maken.
Zou echt wel een baksteen pakke en dreigen, en ja maar zitte zeiken als je een bekeuring krijgt van: "Verdomme laat ze boefe vangen, en niet mij omdat ik 5 km te hard rij op de snelweg".

Ga dan ook geen foto's van ons maken als je alleen maar aan het kankere bent op diej pliesie
Als je elke keer weer staat te pruttele op een pleintje kan ik de overlast begrijpen ja. Wij stonden ook vaak op het zelfde pleintje tot dat er een 'vertegenwoordiger van de straat' kwam en ons netjes weg te gaan. Ja, wij zijn liev .
Viva los Vatos Locos
pi_26775168
Peurschuim in de uitlaten
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:25:40 #70
72550 blackmage
happy slap
pi_26776388
stuk voor stuk volgens en de uitlaten jaten en het open gat even dichtmaken een homp aarde/zand is ook fijn.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:25:13 #71
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_26777778
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 04:03 schreef jiigg het volgende:

[..]

hehe iemand die het begrijpt, en waarom zou ik wille pimpen met me scooter? alleen omdat ik een andere uitlaat erop wil?

Is toc het zelfde bij een auto, ik wil andere velgen,andere uitlaat blablabla
Moet je eens kijken hoe jij gaat huilen als ik de hele avond met mijn auto voor jouw deur sta te gassen, avond na avond.
Wedden dat jij ook op een gegeven moment op hoge poten naar buiten komt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_26778603
Oprotten met de vuile achterlijke sjonnie scooters.

Wat erop rijd is allemaal tuig en uitschot, met achterop van die blonde dellen.

Allemaal de schredder in die meuk
pi_26778840
Ik sluit mij hierbij aan
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:44:45 #74
76470 Multiply
LA Lakers
pi_26779743
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef Impreza_STI het volgende:

Dat is ook niet aardig.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:01:02 #75
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26780197
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef Impreza_STI het volgende:

Wat noem jij een Impreze dan? Wagens die je nadat je een scooter heb gehad koopt. Hetzelfde sjonnie volk rijdt daarin rond.

TT neem je echt die moeite om fotos te maken van dat soort mensen, ik kan er niks aan doen maar is het niet heel erg sneu? Dat je die moeite neemt om jezelf de eeuwige pispaal te maken. geloof me ze komen er achter en dan ben je jaren achter mekaar de lul, meerdere generaties lang. Ik hoor het zelfs nog in de buurt over bepalaade mensen die fotos maakte.
Allemaal leuke kleine grapjes krijg je dan, vooral oud en nieuw gaat feest voor jou worden.

Dus laat die fotos maken alsjeblieft aan de buren over.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:46:54 #76
72550 blackmage
happy slap
pi_26782600
de sjonnies vallen de sjonnies aan en het opic blijft als maar leuker worden.
pi_26784791
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:01 schreef gigant het volgende:

[..]

Wat noem jij een Impreze dan? Wagens die je nadat je een scooter heb gehad koopt. Hetzelfde sjonnie volk rijdt daarin rond.

TT neem je echt die moeite om fotos te maken van dat soort mensen, ik kan er niks aan doen maar is het niet heel erg sneu? Dat je die moeite neemt om jezelf de eeuwige pispaal te maken. geloof me ze komen er achter en dan ben je jaren achter mekaar de lul, meerdere generaties lang. Ik hoor het zelfs nog in de buurt over bepalaade mensen die fotos maakte.
Allemaal leuke kleine grapjes krijg je dan, vooral oud en nieuw gaat feest voor jou worden.

Dus laat die fotos maken alsjeblieft aan de buren over.
Koop een taart en vier het.
Owja btw, leer Impreza schrijven, dan praten we verder.

PS. Heb geen impreza
  zaterdag 7 mei 2005 @ 10:21:49 #78
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26796319
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef Impreza_STI het volgende:

[..]

Koop een taart en vier het.
Owja btw, leer Impreza schrijven, dan praten we verder.

PS. Heb geen impreza
Ga niet zeiken over een typfoutje, bij mensen met dit niveau neem ik de moeite niet eens om te discuseren.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_26803390
Op TV Oost hadden ze gisteren een onderwerp over jongeren die maar geen werk vonden. Inderdaad... alleen maar paupers met petten en oorbellen. Wie wil dat soort figuren nou bij zich hebben werken?
pi_26806831
Verbaast me inderdaad niks
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:00:07 #81
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_26806899
Inderdaad.. die kuthangbejaarden met hun scootmobielen en rollators .. .

Opsluiten zeg ik je .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  Redactie Games zaterdag 7 mei 2005 @ 19:03:25 #82
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_26806975
Heey, leuk kom je het politiebureau binnen....

Jij:"Ik heb de oplossing gevonden voor het "hangjongeren/tuig" probleem!!
Politie: Ja, wat dan?
Jij: Ik heb foto's gemaakt...
Politie: Ow, fijn voor je
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator zaterdag 7 mei 2005 @ 19:15:52 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_26807298
bij ons zijn ze te herkennen aan hun brommers en scooters...
Goh

Laat ze lekker, heb je last, een stok tussen het wiel is handig,
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 7 mei 2005 @ 20:06:25 #84
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_26808790
We nemen die scooters in beslag,
en geven de pubers een nieuwe hangplek aan een paal.

En nu bier, en een slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')