Waar is dat ? In Zalk ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Computerleek het volgende:
De buurt maakt nu n.l. foto's van deze pauperjeugd en stuurt ze naar de politie op, als ze overlast veroorzaken (en dat doen ze meestal).
Stalen pijp tussen de wielen doet ook wonderen !quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Computerleek het volgende:
Iedereen kent ze wel. Hangjongeren met scooters die overlast veroorzaken. Ze zijn te herkennen aan hun pet en (vaak) oorbel. Maar er is een oplossing. De buurt maakt nu n.l. foto's van deze pauperjeugd en stuurt ze naar de politie op, als ze overlast veroorzaken (en dat doen ze meestal). De resultaten zijn veelbelovend. De overlast is hier behoorlijk afgenomen.
ja dat ontgaat mij ook, waarschijnlijk is de TS zelf een hangjonger en was de TT sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:25 schreef BrauN het volgende:
En uw klacht is?
Het lijkt me wat doeltreffender als de scooters in beslag worden genomenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:29 schreef woutabest het volgende:
wat als we als boete al hun goude sieraden invorderen?
Kopen ze toch weer nieuwe bij de kruidvat voor ¤ 1.99quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:29 schreef woutabest het volgende:
wat als we als boete al hun goude sieraden invorderen?
rode ogen na de seksquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:25 schreef BrauN het volgende:
En uw klacht is?
jatten ze toch weer ergens anders vandaanquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt me wat doeltreffender als de scooters in beslag worden genomen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:36 schreef Herald het volgende:
[..]
rode ogen na de seks
stomme pepperspray ook
Ja, dat wat jij hoogstwaarschijnlijk met 'irritant doen' bedoelt, doen ze niet naar onsquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:37 schreef Jett het volgende:
iedereen zeikt over hangjongeren maar ik heb er nooit last van
ja als je langs ze loopt gaan ze irritant doen, maar niet qua geluidsoverlast ofzo
Tja, als je partner een beetje kinky is ingesteld krijg je dat.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:36 schreef Herald het volgende:
[..]
rode ogen na de seks
stomme pepperspray ook
Idd. Dan weten ze precies wie er actief bezig is met het probleem dat ze zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:16 schreef Againzender het volgende:
Als ik hier foto's maak van de jeugd ben ik minstens mijn tanden en mijn fototoestel kwijt
politie: je staat op straatquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:06 schreef AltamirA het volgende:
Het probleem ligt gewoon bij de politie die al jaren niet streng genoeg mag optreden om dit soort volk aan de pakken.
NSBers eerste klas, je hebt er alleen last van als je er op gaat letten. Ik heb er totaal nooit last van, en kan er zelfs fatsoenlijk mee communiceren over het algemeen zijn ze zo knetter als maar kan dus ook rustig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Computerleek het volgende:
Iedereen kent ze wel. Hangjongeren met scooters die overlast veroorzaken. Ze zijn te herkennen aan hun pet en (vaak) oorbel. Maar er is een oplossing. De buurt maakt nu n.l. foto's van deze pauperjeugd en stuurt ze naar de politie op, als ze overlast veroorzaken (en dat doen ze meestal). De resultaten zijn veelbelovend. De overlast is hier behoorlijk afgenomen.
Je, vergeet de ID plicht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
politie: je staat op straat
jongere: O
politie: je weet toch wel dat het verboden is he
jongere: nee
politie: kom maar mee naar het politiebureau.
oftewel: wat kunnen ze doen?
Maar weinig mensen die dergelijke actie durven ondernemen lijkt mij,zeker als je de gemiddelde tiener dezerdagen ziet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Computerleek het volgende:
zucht? ik ben zelf ook 16 ik ga ook een scooter halen maar ik hoef geen "gruwelijk mooie" herrie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:29 schreef jiigg het volgende:
coool,pimpin baby! that's it!.
Nee het is gewoon omdat het zo gruwlijk mooi is, maatje van me heeft een aerox met een twinner. Twinner = 2 uitlaatjes die pas echt ASO lawaai maken. Stond er een rollerbank hier durfde hij gelijk niet meer te rijden.
Inmiddels twinner al verkocht
De politie heeft er bij jou in Staphorst er dan wel tijd voor (of welk klein kut dorp je ook vandaan komt waar twee jongetjes op een scooter als een probleem worden gezien )quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Computerleek het volgende:
Gast serieus uit welke asso buurt kom jij nou weer vandaanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:37 schreef jiigg het volgende:
Lekker lullig voor ons dan, alleen omdat onze scooters iets te hard gaan gaan ze foto's maken.
Zou echt wel een baksteen pakke en dreigen, en ja maar zitte zeiken als je een bekeuring krijgt van: "Verdomme laat ze boefe vangen, en niet mij omdat ik 5 km te hard rij op de snelweg".
Ga dan ook geen foto's van ons maken als je alleen maar aan het kankere bent op diej pliesie
Je bijstand moeder heeft zeker lang op de kleintjes gelet dat je nu een pc bezitquote:Zou echt wel een baksteen pakke en dreigen
Jezus, wat ben jij een mongoolquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:37 schreef jiigg het volgende:
Lekker lullig voor ons dan, alleen omdat onze scooters iets te hard gaan gaan ze foto's maken.
Zou echt wel een baksteen pakke en dreigen, en ja maar zitte zeiken als je een bekeuring krijgt van: "Verdomme laat ze boefe vangen, en niet mij omdat ik 5 km te hard rij op de snelweg".
Ga dan ook geen foto's van ons maken als je alleen maar aan het kankere bent op diej pliesie
Toen ik 16 was,al weer bijna 16jaar geleden(zucht),en ik door ging voor hangjongere ging het er iets anders aan toe.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:34 schreef blackmage het volgende:
[..]
zucht? ik ben zelf ook 16 ik ga ook een scooter halen maar ik hoef geen "gruwelijk mooie" herrie.![]()
je hebt wel gelijk ja maar dan vind ik die opgevoerde dure schakelbrommertjes ook wel weer wat minder zoals die derbi's die rustig 120 halen enzo.quote:
Dus als iemand een foto van je maakt komt het niet in je grote hoofd op met kleine hersen inhoud om te vragen waarom die foto gemaakt word en dan rustig te gaan praten ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:44 schreef jiigg het volgende:
ja waarom mag ik geen baksteen pakken, Vraag er toch niet om of ze een foto van mij maken. Iedereen altijd maar zeiken ga liever boefe vangen, moeten ze nu niet gaan zeiken over hangjongeren en scooters...
Je hebt gelijk dat het geluid gewoon TE hard is, maar een mooi geluidje mag er ook wel weze. Zelf heb ik binnen 3 weken ook een scooter. Wil gewoon een mooie uitlaat eronder met een mooi geluidje.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:43 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Toen ik 16 was,al weer bijna 16jaar geleden(zucht),en ik door ging voor hangjongere ging het er iets anders aan toe.
Vandaag de dag rijdt die jeugd haast alleen nog maar op scooters,de meeste van ons reden schakelbrommers,is veeeeeel leuker rijden vind ik!
Bovendien vraten we(als groep zijnde) ook wel eens wat uit al was het niet zo extreem als nu,wilde de meiden ook imponeren met onze brommers,beetje blowen........je weet wel hoe dat gaat!
Het verschil met toen en nu is ook idd de dicibellen die gewenst zijn.![]()
Ik heb altijd ZWAAR opgevoerde schakelbrommers gereden wat me veel fun heeft opgeleverd.
Waar ik echter een hekel aan had en zag als een groot nadeel was de herrie die het ding maakte doordat ie was opgevoert.
We hadden liever een onwijs snelle brommer die zo stil mogelijk was,terwijl ze nu vaak liever een herriebak onder hun kont hebben om op te vallen.
Hoor je iets van kilometers afstand aan komen 'scheuren' ,maar blijkt bij het voorbij rijden dat het ding meer herrie maakt dan dat ie snel is.......hahaha!![]()
Tegenwoordig zie je zelden meer een mooie snelle schakelbrommer wat ik best zonde vindt...............sprak deze semi-bejaarde!![]()
Tuurlijk zou ik eerst rustig gaan praten, maar je weet nu toch al van die gare mensen die foto's maken dat ze het toch niet doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus als iemand een foto van je maakt komt het niet in je grote hoofd op met kleine hersen inhoud om te vragen waarom die foto gemaakt word en dan rustig te gaan praten ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:45 schreef blackmage het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk ja maar dan vind ik die opgevoerde dure schakelbrommertjes ook wel weer wat minder zoals die derbi's die rustig 120 halen enzo.
Nu opeens welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:49 schreef jiigg het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik eerst rustig gaan praten, maar je weet nu toch al van die gare mensen die foto's maken dat ze het toch niet doen.
Gewoon rustig vragen waarom die foto's zijn genomen, en anders tja ........
En dat betekent dus (als je ook maar enig oordeel bezit) dat dat ding vanaf honderd meter onhoorbaar is.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:48 schreef jiigg het volgende:
Wil gewoon een mooie uitlaat eronder met een mooi geluidje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |