abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:38:40 #126
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28631949
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:37 schreef k_man het volgende:

[..]

We kunnen dus vaststellen dat het een stigmatiserende opmerking was zonder enige concrete onderbouwing.
Neehoor, dat is slechts wat jij ervan maakt. Dat heeft verder niks met 'ons' te maken.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:39:46 #127
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28631973
-edit-
Niet op de man spelen graag.

[ Bericht 91% gewijzigd door Sidekick op 08-07-2005 22:18:24 ]
pi_28631995
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:38 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Neehoor, dat is slechts wat jij ervan maakt. Dat heeft verder niks met 'ons' te maken.
Je gaf net aan dat je geen onderbouwing voor je bewering kunt geven, toch?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:41:17 #129
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28632019
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:40 schreef k_man het volgende:

[..]

Je gaf net aan dat je geen onderbouwing voor je bewering kunt geven, toch?
Ook dat is wat jij ervan maakt, maar dat heeft verder ook niks met 'ons' te maken.
pi_28632061
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:41 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ook dat is wat jij ervan maakt, maar dat heeft verder ook niks met 'ons' te maken.
Jij maakt er kennelijk iets anders van dan. Welke onderbouwing heb je dan wel voor je stigmatiserende opmerking?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:44:33 #131
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28632109
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Jij maakt er kennelijk iets anders van dan. Welke onderbouwing heb je dan wel voor je stigmatiserende opmerking?
Waarom zou ik die onderbouwing nota bene aan jou geven Ik zei toch al eerder dat het me geen bal interesseert of je me gelooft of niet?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:51:09 #132
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_28632288
Dank zij de vreemdelingen bij de politie is de corruptie tot record hoogte gestegen, dat hebben we onlangs nog in Zembla kunnen zien.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_28632347
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:44 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Waarom zou ik die onderbouwing nota bene aan jou geven Ik zei toch al eerder dat het me geen bal interesseert of je me gelooft of niet?
Oh, gaat het om mij persoonlijk? Doe het dan voor al die lurkers. Misschien win je zelfs nog wel een zieltje hier en daar.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:53:36 #134
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28632348
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef lionsguy18 het volgende:
Dank zij de vreemdelingen bij de politie is de corruptie tot record hoogte gestegen, dat hebben we onlangs nog in Zembla kunnen zien.
Jij weet het, ik weet het, maar k_man zal het wel nooit willen weten
pi_28632366
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik heb die uitzending gemist. Vertel eens?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:43:15 #136
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_28634009
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:54 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik heb die uitzending gemist. Vertel eens?
Kijk zelf maar, ik voel geen behoefte om jou tekst en uitleg te geven.
pi_28635677
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:43 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Kijk zelf maar, ik voel geen behoefte om jou tekst en uitleg te geven.
Nou, gezien.

De namen van de behandelde zaken van 'foute politiemensen':
- Antje Wervers
- Gerard Suiker
- Erik Timmer
- Richard Lengton
- Ruud K.
- Bianca de Kovel
- Tanja

Kortom, allemaal oer-Hollandse autochtonen.

Sterker nog, in die hele docu wordt met geen woord gerept over allochtone politiemensen. Dus ik heb geen idee wat je met de verwijzing naar deze docu duidelijk wilde maken.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:03:07 #138
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_28636382
Allochtonen doen niks, het is allemaal de schuld van de autochtonen nietwaar.
Typisch geval van ontkennen van de feiten.
Maar ja het zullen wel je muzelmaanse broeders zijn.
pi_28636509
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:03 schreef lionsguy18 het volgende:
Allochtonen doen niks, het is allemaal de schuld van de autochtonen nietwaar.
Dat zei ik dus niet. Maar lemmeb en jij beweren dat allochtone agenten vaker fout bezig zijn dan autochtone en verwijzen naar Zembla. Terwijl het in Zembla juist alleen over autochtone Nederlanders ging. Dus wat is de relevantie?
quote:
Typisch geval van ontkennen van de feiten.
Wat zijn de feiten dan? Is ooit aangetoond dat alloctone agenten erger zijn (bron graag)? Of is dat slechts iets dat jij vermoedt?
pi_28668616
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:13 schreef Repeat het volgende:

[..]

JIj vind et relaxed als je door een agent met getrokken pistool agressief schreeuwend gesommeerd wordt uit je auto te komen omdat je door rood reed ofzo?
Volgens mij is het ook helemaal niet de bedoeling dat wetsovertreders zich er relaxed bij voelen.
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:21 schreef bonke het volgende:
gewoon oom agent zijn lange wapenstok weer terug geven

oww... en erbij zeggen dat ie em minimaal 3 keer in de week goed moet gebruiken
dat zal ze leren die crimineeltjes
vinnikwel
Na een noetequota nu ook een knuppelquato.
pi_28669025
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:26 schreef T1andonly het volgende:
Waarom zien wij als Fokkers zo goed wat er moet veranderen, maar wil dat in Den Haag maar niet lukken.
Zulke dingen snap ik dan nooit, er zijn zoveel dingen die gemakkelijk anders kunnen, maar ze durven er gewoon niet aan als kabinet
Omdat het politici zijn.

Die moeten eerst vergaderen, dan een opiniepeiling houden, een pre-haalbaarheidsonderzoek doen, breed maatschappelijk debat organiseren, een enquete houden, een onderzoekscommisie aanstellen waarna de minister concludeert dat het niet kan en alles weer overnieuw begint.

quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:39 schreef gelly het volgende:

[..]

De platte pet loopt daar om de orde te handhaven, niet om boeven te pakken.
Dat is imo dus juist net het probleem. De doelstelling is al verkeerd.

De politie hier is meer een kleuterjuf dan een boevenvanger en als ze dan iemand oppakken moet ie voor straf een half uur in de hoek staan.

Nou dat zal ze wel leren zeg.
  zondag 10 juli 2005 @ 05:47:15 #142
46960 StefanP
polemicist
pi_28673817
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:27 schreef Repeat het volgende:
Omdat het allemaal niet zo makkelijk gaat als jij denkt.
Toch lukt het ze maar al te goed om prestatiecontracten in te voeren, om een beleid te voeren dat allochtonen, dwergen en homofiele sollicitanten voortrekt en weet ik veel wat nog meer. Het is niet zo moeilijk hoor, ze willen gewoon niet. En daarom worden ze massaal uitgekotst. Die bollebozen zie je ondertussen wanhopige pogingen doen om hun imago op te poetsen, ze snappen gewoon niet waarom ze bijkans gehaat worden. Dan ben je ook niet meer te redden, als je dat niet inziet. Net als de politiek, die in geen velgen of wegen meer een idee heeft van wat er in het land speelt. Met grote ogen zie je ze met ongeloof aanzien dat ze niet op handen gedragen worden. Maar hoe kan dat nou! We doen het toch fantastisch! Waarom zien die burgers dat nou niet in! *mompelt iets over eens in de spiegel kijken voor die lui.

De enige agent die ik kende, heeft meer dan 5 jaar geleden zelf ontslag genomen omdat hij walgde van de gang van zaken. Echt waar. Boetes, boetes en boetes, dat is het enige wat tegenwoordig telt. De agenten tegenwoordig zijn heel anders dan vroeger, het zijn slappe mietjes die niet eens kunnen schieten. Kleine vrouwtjes, homo's, allochtonen die niet eens de nodige vooropleiding hebben maar voorgetrokken werden. Imposant hoor die lui, dat dwingt wel respect af ja! Echte agenten zijn jaren geleden al weggegaan omdat ze het niet meer aan konden zien. Enkel de losers zijn over.

De verhalen over mensen die uitgelachen worden bij het doen van een aangifte, die tevergeefs wachten op de politie na een inbraak en die met 5km te hard geflitst worden kent iedereen wel dus die hoef ik niet op te noemen. De politie heeft een bord voor z'n kop, net zoals justitie en de politici. De enige manier om dit land beter te maken, is alle ambtenaren uit hun baan te flikkeren en opnieuw te beginnen met mensen met gezond verstand. Een overheid die er weer is voor en door mensen, in plaats van dit achterlijke orgaan dat burgers alleen ziet als bron van geld. Maar dat zal nooit gebeuren, dus je kunt beter emigreren zoals ik.

De politie in Nederland is een verkapt filiaal van de belastingdienst, niets meer.

Politie
Justitie
Politiek

[ Bericht 21% gewijzigd door StefanP op 10-07-2005 05:52:22 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_28675874
Er is natuurlijk een groot verschil tussen de bonnenuitschrijvende en burenruziesussende agent (de verbalisant) en het crimefightende lid van een arrestatie team. De eerste variant mag van mij best de maatschappelijke vraagbaak en administratieve bron van hulp zijn (of van ergernis als ie een bon tegen je uitschrijft, maar dat behoort nu eenmaal ook tot zijn takenpakket), als de tweede variant maar een 'dont fuck with me'-mentaliteit tentoonspreidt.

Jaren geleden, een moord hier in de stad. Een aantal verdachten, waaronder een echtpaar. Nadat uit het onderzoek bleek dat tegen deze mensen voldoende verdenkingen bestonden om ze op te pakken, zijn ze hen in een burgerwagen gevolgd naar het ziekenhuis alwaar zij (kennelijk) iemand gingen bezoeken. Toen zij het ziekenhuis weer verlieten, kregen ze allebei zonder aankondiging en verder commentaar een zak over het hoofd en een doorgeladen pistool op het lichaam gericht, zijn vervolgens in een gereedstaande auto gezet en afgevoerd. Als het plegen van moorden niet de je dagelijkse bezigheid is, dan ben je door zon moment wel direct gebroken. Een volledige bekentenis liet dan ook niet lang op zich wachten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_28746303
Wat voor zielige agentjes hebben we hier eigenlijk in dienst naar aanleiding van de arrestatie van Mohammed B? Agenten die nog nooit geschoten hadden? Die psychische problemen ondervonden omdat ze een crimineeltje moesten oppakken? . We moeten ze is op trainingskamp naar Sicilië sturen.
pi_28746905
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:21 schreef pberends het volgende:
Wat voor zielige agentjes hebben we hier eigenlijk in dienst naar aanleiding van de arrestatie van Mohammed B? Agenten die nog nooit geschoten hadden? Die psychische problemen ondervonden omdat ze een crimineeltje moesten oppakken? . We moeten ze is op trainingskamp naar Sicilië sturen.
In de eerste plaats zou je zelf kunnen beginnen anders tegen onze politie aan te kijken. Ook zal zijn ze de laatste tijd voornamelijk met zoveel mogelijk geld ophalen d.m.v. parkeerbonnen en flitsers, en ook al hebben ze de laatste tijd wat geblunderd, ze zijn toch onze orde- en wetshandhavers. Als ik op straat loop en ik word achterna gezeten, komen ze toch echt meteen naar me toe als ik ze bel.

De politie is er echt niet alleen om brave burgertjes te pesten of om wandelingetjes te maken op straat. Het zijn geen grote beulen die met knuppels en stokken de mensen rustig proberen te houden. Dat is ook niet goed.
Ook al vind ik wel dat ze zich wat meer mogen bezig houden met boeven vangen, in plaats van met papieren en flitsers, ik vind ook dat ze respect verdienen omdat zij toch degenen zijn die komen als er een ongeval is gebeurd en omdat zij degenen zijn die op straat rondlopen om de orde te handhaven.
Voor kritiek is ruimte maar respect is wel op zijn plaats.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_28816047
Alle politieagenten worden stadswacht en we leiden echte wetshandhavers op.

De sociale academie wordt afgeschaft, want de lui die daar vandaan komen zijn slechts god in het hernoemen van functionarissen.

Politieagent = Bejegeningsambtenaar.
Politiecorruptie = Normafwijkend gedrag. NAG.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_63682492

Promotie-auto van de Rotterdamse politie
  dinsdag 2 december 2008 @ 02:15:27 #149
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_63686615
De politie is soms inderdaad niet serieus te nemen. Plus dat de meeste politieagenten - en ik spreek uit ervaring - gewoon achterlijk zijn. Neem nou die politieagenten die de hele dag rondrijden op scooters of fietsen en je om de meest pietluttige dingen een boete geven. Daarbij komt nog kijken dat er een beeld gevormd is dat de meeste politieagenten de hele dag niets anders doen dan boetes uitschrijven en het opjagen van automobilisten die weer eens 10 kilometer te hard hebben gereden. En dan heb je nog de arrogante politieagenten die er al te graag van houden om de macht die ze hebben ook te laten zien en voelen. Politieagenten waar je niet of nauwelijks mee in discussie kan gaan omdat zij toch altijd gelijk hebben.

Neem nou die politieagent die het nodig vond om een pizzakoerier een klap te geven omdat hij hem voor een ‘kleintje’ had uitgemaakt. Alles stond op beeld. Maar toch zag de Openbare Ministerie af van verdere vervolging omdat de desbetreffende politieagent problemen had in zijn privésfeer. Het zijn zulke voorbeelden die bij de meeste mensen een gevoel van onrechtvaardigheid en onmacht naar boven halen.

Nog een ander voorbeeld: politieagenten die hardhandig stakende scholieren wegslaan maar in geen velden of wegen te bekennen zijn in achterstandswijken waar het probleem tien keer zo groot is.
pi_63686783
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

blackhawks hebben we niet maar misschien is dit wat

[ afbeelding ]
Daar doen ze in de Verenigde Staten niet moeilijk over. Dus zal NL wel snel genoeg volgen...

Washington Post Staff Writers
Monday, December 1, 2008; Page A01

The U.S. military expects to have 20,000 uniformed troops inside the United States by 2011 trained to help state and local officials respond to a nuclear terrorist attack or other domestic catastrophe, according to Pentagon officials.

http://www.washingtonpost(...)AR2008113002217.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')