Neehoor, dat is slechts wat jij ervan maakt. Dat heeft verder niks met 'ons' te maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:37 schreef k_man het volgende:
[..]
We kunnen dus vaststellen dat het een stigmatiserende opmerking was zonder enige concrete onderbouwing.
Je gaf net aan dat je geen onderbouwing voor je bewering kunt geven, toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor, dat is slechts wat jij ervan maakt. Dat heeft verder niks met 'ons' te maken.
Ook dat is wat jij ervan maakt, maar dat heeft verder ook niks met 'ons' te maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Je gaf net aan dat je geen onderbouwing voor je bewering kunt geven, toch?
Jij maakt er kennelijk iets anders van dan. Welke onderbouwing heb je dan wel voor je stigmatiserende opmerking?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ook dat is wat jij ervan maakt, maar dat heeft verder ook niks met 'ons' te maken.
Waarom zou ik die onderbouwing nota bene aan jou gevenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij maakt er kennelijk iets anders van dan. Welke onderbouwing heb je dan wel voor je stigmatiserende opmerking?
Oh, gaat het om mij persoonlijk? Doe het dan voor al die lurkers. Misschien win je zelfs nog wel een zieltje hier en daar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom zou ik die onderbouwing nota bene aan jou gevenIk zei toch al eerder dat het me geen bal interesseert of je me gelooft of niet?
Jij weet het, ik weet het, maar k_man zal het wel nooit willen wetenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef lionsguy18 het volgende:
Dank zij de vreemdelingen bij de politie is de corruptie tot record hoogte gestegen, dat hebben we onlangs nog in Zembla kunnen zien.
Ik heb die uitzending gemist. Vertel eens?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef lionsguy18 het volgende:
Dank zij de vreemdelingen bij de politie is de corruptie tot record hoogte gestegen, dat hebben we onlangs nog in Zembla kunnen zien.
Kijk zelf maar, ik voel geen behoefte om jou tekst en uitleg te geven.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb die uitzending gemist. Vertel eens?
Nou, gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:43 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Kijk zelf maar, ik voel geen behoefte om jou tekst en uitleg te geven.
Dat zei ik dus niet. Maar lemmeb en jij beweren dat allochtone agenten vaker fout bezig zijn dan autochtone en verwijzen naar Zembla. Terwijl het in Zembla juist alleen over autochtone Nederlanders ging. Dus wat is de relevantie?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:03 schreef lionsguy18 het volgende:
Allochtonen doen niks, het is allemaal de schuld van de autochtonen nietwaar.
Wat zijn de feiten dan? Is ooit aangetoond dat alloctone agenten erger zijn (bron graag)? Of is dat slechts iets dat jij vermoedt?quote:Typisch geval van ontkennen van de feiten.
Volgens mij is het ook helemaal niet de bedoeling dat wetsovertreders zich er relaxed bij voelen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
JIj vind et relaxed als je door een agent met getrokken pistool agressief schreeuwend gesommeerd wordt uit je auto te komen omdat je door rood reed ofzo?![]()
Na een noetequota nu ook een knuppelquato.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:21 schreef bonke het volgende:
gewoon oom agent zijn lange wapenstok weer terug geven
oww... en erbij zeggen dat ie em minimaal 3 keer in de week goed moet gebruiken
dat zal ze leren die crimineeltjes![]()
vinnikwel
Omdat het politici zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:26 schreef T1andonly het volgende:
Waarom zien wij als Fokkers zo goed wat er moet veranderen, maar wil dat in Den Haag maar niet lukken.
Zulke dingen snap ik dan nooit, er zijn zoveel dingen die gemakkelijk anders kunnen, maar ze durven er gewoon niet aan als kabinet
Dat is imo dus juist net het probleem. De doelstelling is al verkeerd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:39 schreef gelly het volgende:
[..]
De platte pet loopt daar om de orde te handhaven, niet om boeven te pakken.
Toch lukt het ze maar al te goed om prestatiecontracten in te voeren, om een beleid te voeren dat allochtonen, dwergen en homofiele sollicitanten voortrekt en weet ik veel wat nog meer. Het is niet zo moeilijk hoor, ze willen gewoon niet. En daarom worden ze massaal uitgekotst. Die bollebozen zie je ondertussen wanhopige pogingen doen om hun imago op te poetsen, ze snappen gewoon niet waarom ze bijkans gehaat worden. Dan ben je ook niet meer te redden, als je dat niet inziet. Net als de politiek, die in geen velgen of wegen meer een idee heeft van wat er in het land speelt. Met grote ogen zie je ze met ongeloof aanzien dat ze niet op handen gedragen worden. Maar hoe kan dat nou! We doen het toch fantastisch! Waarom zien die burgers dat nou niet in!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:27 schreef Repeat het volgende:
Omdat het allemaal niet zo makkelijk gaat als jij denkt.
In de eerste plaats zou je zelf kunnen beginnen anders tegen onze politie aan te kijken. Ook zal zijn ze de laatste tijd voornamelijk met zoveel mogelijk geld ophalen d.m.v. parkeerbonnen en flitsers, en ook al hebben ze de laatste tijd wat geblunderd, ze zijn toch onze orde- en wetshandhavers. Als ik op straat loop en ik word achterna gezeten, komen ze toch echt meteen naar me toe als ik ze bel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:21 schreef pberends het volgende:
Wat voor zielige agentjes hebben we hier eigenlijk in dienst naar aanleiding van de arrestatie van Mohammed B? Agenten die nog nooit geschoten hadden? Die psychische problemen ondervonden omdat ze een crimineeltje moesten oppakken?. We moeten ze is op trainingskamp naar Sicilië sturen.
Daar doen ze in de Verenigde Staten niet moeilijk over. Dus zal NL wel snel genoeg volgen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
blackhawks hebben we niet maar misschien is dit wat
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |