Ik ken de clip niet, maar ik je bent aardig warmquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:41 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Oei, die meid op de schommel toen? Wiens naam iets van Jennifer??? .... was?
Mooi ingekoptquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:49 schreef Neleos het volgende:
Of Jennifer Paige met Crush
quote:
quote:Mami, mamasita, have you ever - flown on G5s
From London - to Ibiza? You gotta have cake
You'll have Sunday's with chiquitas
You'll see Venus and Serena, in the Wimbledon Arena
And I can take you (Uncle Charlie, preach!!)
Dat is wat mij betreft geen préquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:51 schreef bartrid het volgende:
nee, zeer recent nummer.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's Bowling for soup, volgens mij
En nee, ik post niet vanuit Haarlem
Enne, BRB, niet meer je Google resultaten posten voortaan, he
lijkt mij ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:32 schreef bartrid het volgende:
lijkt mij killing joke.
Sorry, was even ingedoezeld. Maar Del tha Funkee Homosapien inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Del Tha Funkee Homosapien deed toch mee met Gorillaz?
tadaaquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Robert Plant
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:16 schreef bartrid het volgende:
bruce dickinson?
Goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:28 schreef bartrid het volgende:
meddle natuurlijk
quote:Perhaps the ultimate stoner rock band, Northern California trio's career wafted in and out of focus from within their self-mandated cloud of marijuana smoke. In their short time together, the group issued some of the heaviest, most uncompromising doom metal albums ever recorded, leaving a legend far exceeding the actual volume of their output.Formed in the late 80's in San Jose, California by bassist/vocalist Al Cisneros, guitarists Matt Pike and Justin Marler and drummer Chris Haikus,
instantly drew comparisons to under-appreciated 80's doomsters like the Obsessed, Pentagram and especially Saint Vitus.
geen idee Batrid....quote:
Dat is inderdaad de meid op de schommel als ik het me goed herinner, op de fiets kwam ik ook achter de restquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ken de clip niet, maar ik je bent aardig warm![]()
Een verlaat puntje voor bendgoat: bukgeit +1quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:53 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Da's de SRV-man, Stevie Ray Vaughan
Ik las te laat dat ze daar zouden spelen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:55 schreef belsen het volgende:
Terug van Bevrijdingspop.
The White Cowbell Oklahoma was inderdaad hilarisch.
Heb geen idee. Candlemass?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:16 schreef Ascaroth het volgende:
Ah.
Noem twee bands waar voormalig Sleep-leden tegenwoordig hun kunsten vertonen.
Stoner en aanverwanten. Kan niet missen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat zijn toch van die stonerbands waar ze in zijn gaan spelen?
Heb jij die ook opgestuurd? Of is iemand anders al heel ijverig geweestquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:14 schreef Gambolputty het volgende:
3 uur werk maar de jubileumvraag is klaar
Ik moet even teruglezen denk ik. Er is toch nog geen topic open?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Heb jij die ook opgestuurd? Of is iemand anders al heel ijverig geweest![]()
Nee, het topic is er nog niet. In ieder geval, ik speel spelleider zodat de geit kan puzzelenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik moet even teruglezen denk ik. Er is toch nog geen topic open?
Het is toch de bedoeling om de antwoorden te mailen? Niet de vragen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:29 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, het topic is er nog niet. In ieder geval, ik speel spelleider zodat de geit kan puzzelenDus toen ik net op het email adres keek was er al een vraag binnengekomen.
Klopt, maar als je niet in de gelegenheid zou zijn om je vraag zelf te posten kun je hem ook mailen zodat bigshadow 'm dan voor je online kan zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling om de antwoorden te mailen? Niet de vragen?
Of mis ik nu even iets?
Ja, dat bedacht ik me net ook, misschien een foutje in de communicatie. Misschien wil hij dat ik hem controleerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling om de antwoorden te mailen? Niet de vragen?
Of mis ik nu even iets?
Ik weet dat er iemand was die zijn vraag om die reden voor de zekerheid maar wilde mailen. Dat was nog vóórdat jij je aanbood als spelleider. Misschien even terugzoeken in het vorige topic (of was het alweer die daarvóór...?) wie dat was.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:35 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me net ook, misschien een foutje in de communicatie. Misschien wil hij dat ik hem controleerEn wie is dan de onbekende mailer?? Mysterie alom! Ik ben off
-edit- GLO, good thinking, niet eens aan gedacht
Het was me nog geeneens opgevallen, dus anoniempje, meld u aubquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik weet dat er iemand was die zijn vraag om die reden voor de zekerheid maar wilde mailen. Dat was nog vóórdat jij je aanbood als spelleider. Misschien even terugzoeken in het vorige topic (of was het alweer die daarvóór...?) wie dat was.
Ciaoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:57 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het was me nog geeneens opgevallen, dus anoniempje, meld u aubIk ben nu echt! Off!
Da's mooi m'n jongquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:Ach, eerst bevrijdingsfestival, dan Az,
en dan nog een rondje kroeg is natuurlijk wel een aanslag op je uhm...uhm....gesteldheid natuurlijk. Maar we leven nog
Bekend van die Lee Towers coverquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:05 schreef dolle_hond het volgende:
gerry & the pacemakers
eigenlijk zelfs gewoon merseybeatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Liverpool's merseybeat?
DD +1quote:There’s no greater indication of Timo’s desire to evolve as an artist that his forthcoming second album ‘Pictures’, released on Warners/Hope Recordings. ‘Pictures’ captures the essence of what made his debut production album ‘Loud’ so important and yet evolves in such as a way as to confront the norms of what dance music should represent in 2005. It also features guest appearances from Kelis, Neneh Cherry and Placebo’s Brian Molko.
Ik geloof dat peaceman op vakantie ging maar wel een vraag wilde inleveren en 'm daarom heeft gemaild.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Heb jij die ook opgestuurd? Of is iemand anders al heel ijverig geweest![]()
Leuk bandje ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef DaisyDuke het volgende:
The Magic Numbers
Overigens voor de Belsen-reminder-servicequote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik geloof dat peaceman op vakantie ging maar wel een vraag wilde inleveren en 'm daarom heeft gemaild.
* Berkery heeft z'n vraag ook af
Thx voor de notice!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik geloof dat peaceman op vakantie ging maar wel een vraag wilde inleveren en 'm daarom heeft gemaild.
* Berkery heeft z'n vraag ook af
Helaas is dit onjuist... ben niet op vakantie...i wish als ik zo naar buiten kijk...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oh, pardon. Dan is 't de kapitein wellicht?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helaas is dit onjuist... ben niet op vakantie...i wish als ik zo naar buiten kijk...
Goede search sack! Dan zijn we er denk ik uitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hey Bigshadow!
Ik denk dat 't de vraag van Kapitein is inderdaad:
Fok! Muziek Trivia deel CCCXCIII
geen idee wat tbe isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het zal wel iets met JS of TBE te maken hebben, maar dat brengt mij niet veel verder, helaas
Ik ken geen titels van ze.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan de titel nog, die eigenlijk het makkelijkst had moeten zijn
alleen maarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:11 schreef ranja het volgende:
komt erniemand ooit in een 2e hands platenwinkel ofzo?
We hebben alleen een FRS in 't dorpquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:11 schreef ranja het volgende:
* meldtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:11 schreef ranja het volgende:
Ik verzamel geen vinyl...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:11 schreef ranja het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
historia de la musica rock?
oe lou reedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef ranja het volgende:
[..]
iggy +1
kent echt niemand deze serie? voorbeelden:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
deel 007 is Pussy Galore
Heel goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Peter de Koning - Het is altijd lente (in de ogen van de tandartsassistente)
Paul McCartney - My brave face
Coldplay - God put a smile upon your face
Willy Alberti - De glimlach van een kind
Golden Earring - When the lady smiles
Zangeres zonder naam - Vragende kinderogen
Idol Maud - Zoals je naar me kijkt
quote:
Klopt als een bus!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
captain jack
Nee, dat niet. Maar ik kom ze vaak tegen in 2e hands zakenquote:
de nummer 3 is geheel goed, 4 en 6 staan er niet in. dus nog 2 andere en verder husselenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Pure gok:
1. Nirvana - Nevermind
2. Metallica - Metallica
3. U2 - Joshua Tree
4. R.E.M. - Automatic for the people
5. RHCP - Californication
6. Kane - So glad you made it
7. Radiohead - O.K. Computer
8. Live - Throwing copper
9. Pearl Jam - Ten
10. Coldplay - A rush of blood to the head
Geen verbetering, al is 1 van de toevoegingen goed, alleen verkeerde albumquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:40 schreef DaisyDuke het volgende:
Pffff, zoiets dan:
1. RHCP - Californication
2. Nirvana - Nevermind
3. U2 - Joshua Tree
4. Anouk - Together Alone
5. Metallica - Metallica
6. Radiohead - O.K. Computer
7. Alanis Morissette - Jagged Little Pill
8. Pearl Jam - Ten
9. Coldplay - A rush of blood to the head
10. Live - Throwing copper
+quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:02 schreef DaisyDuke het volgende:
1. Ten
2. A Rush of Blood (...)
3. Joshua Tree
4. Nevermind
5. OK Computer
6. Californication
7. Throwing Copper
8. Metallica-Metallica
De post van belsen is een hint bij jouw nog openstaande vraag....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:05 schreef peaceman het volgende:
1.The money Brothers
2. Blood
3. Tree
4. The babies
5. Computers?
6. Bush
7.?
8. Black
9. Lighthouse?
10. Twins?
p.s. je antwoord op de nog openstaande vraag is fout
psssst, die van belsen zijn hints bij die openstaande vraag van jouquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:05 schreef peaceman het volgende:
1.The money Brothers
2. Blood
3. Tree
4. The babies
5. Computers?
6. Bush
7.?
8. Black
9. Lighthouse?
10. Twins?
p.s. je antwoord op de nog openstaande vraag is fout
Oopsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:06 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
De post van belsen is een hint bij jouw nog openstaande vraag....![]()
Yeps dat is de laatste... Daisy +1quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:08 schreef DaisyDuke het volgende:
10 = (Bob) Hope & Feares van Keane dan?
Niet saai, wel volslagen belachelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat een enorm saaie lijst weer zeg!
Mark Lanegan?quote:
Het is een vrij standaard lijstje, dat vind ik niet getuigen van enige creativiteit en dus saai. En daarnaast ook nog eens volkomen belachelijk. Maar goed, ik maak me al jaren niet meer boos om dit soort lijstjes....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Niet saai, wel volslagen belachelijk
[..]
Mark Lanegan?
Zo'n lijst is een kwestie van smaak, niet van creativiteit. Bovendien is het resultaat best gevarieerd, maar de Hemelse 100 heet "een lijst van de beste albums allertijden, samengesteld door de luisteraars van 3FM" te zijn. Dat is het belachelijke eraan. Het zegt alles over het historische besef van de 3FM-luisteraars...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Het is een vrij standaard lijstje, dat vind ik niet getuigen van enige creativiteit en dus saai. En daarnaast ook nog eens volkomen belachelijk.
Ontopic: GLO+1
Maar GLO, 3fm richt zicht toch op een jonge semi alternatieve muziekgeneratie, deze lijst is denk ik een redelijke afspiegeling daarvan, ik ben het er ook niet mee eens maar heb nu ook geen principele bezwaren ermee. Ik denk dat ik 2 jaar geleden misschien ook wel een dergelijke lijst zou indienenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Zo'n lijst is een kwestie van smaak, niet van creativiteit. Bovendien is het resultaat best gevarieerd, maar de Hemelse 100 heet "een lijst van de beste albums allertijden, samengesteld door de luisteraars van 3FM" te zijn. Dat is het belachelijke eraan. Het zegt alles over het historische besef van de 3FM-luisteraars...
Nou ik denk eerder dat het iets zegt over de gemiddelde leeftijd van de personen die meestemmen. Maar dat allertijden is puur een naampje, waarvan we de werkelijke betekenis gewoon even in de Van Dale moeten laten als we er naar kijken....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Zo'n lijst is een kwestie van smaak, niet van creativiteit. Bovendien is het resultaat best gevarieerd, maar de Hemelse 100 heet "een lijst van de beste albums allertijden, samengesteld door de luisteraars van 3FM" te zijn. Dat is het belachelijke eraan. Het zegt alles over het historische besef van de 3FM-luisteraars...
Dat je jong en semi-alternatief bent wil niet zeggen dat je de betekenis van het woord "aller tijden" niet hoeft te kennen. Geldt natuurlijk net zo goed voor de Radio 2-luisteraars. Aller tijden is aller tijden. Die beginnen of eindigen niet met je eigen belevingswereld.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:28 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Maar GLO, 3fm richt zicht toch op een jonge semi alternatieve muziekgeneratie, deze lijst is denk ik een redelijke afspiegeling daarvan, ik ben het er ook niet mee eens maar heb nu ook geen principele bezwaren ermee. Ik denk dat ik 2 jaar geleden misschien ook wel een dergelijke lijst zou indienenNu komt radio 2 weer met een top100 lijst, dat vind ik dan weer het andere uiterste, daar worden de "moderne klassiekers" (zover die bestaan) weer helemaal over het hoofd gezien.
Ben ik het mee eens, maar het is gewoon een feit dat veel jongeren pas op latere leeftijd de oudere 'klassieke' werken leren kennen.... Een mix van al dat soort lijsten samen met de fok top 100 zou wellicht een 'eerlijker' beeld scheppen..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat je jong en semi-alternatief bent wil niet zeggen dat je de betekenis van het woord "aller tijden" niet hoeft te kennen. Geldt natuurlijk net zo goed voor de Radio 2-luisteraars. Aller tijden is aller tijden. Die beginnen of eindigen niet met je eigen belevingswereld.
Allertijden is natuurlijk zo suggestief is de pestquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat je jong en semi-alternatief bent wil niet zeggen dat je de betekenis van het woord "aller tijden" niet hoeft te kennen. Geldt natuurlijk net zo goed voor de Radio 2-luisteraars. Aller tijden is aller tijden. Die beginnen of eindigen niet met je eigen belevingswereld.
Dan waarschijnlijk uit Rebel without a cause.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
I've got the bullets is een zin uit een film met James Dean..welke weet ik ff niet meer...
Dat bedoel ik: de jeugd van tegenwoordig lijkt niets meer van geschiedenis te weten, het interesseert ze ook niet meer. De goeden niet te na gesproken natuurlijk hè (voor wie zich aangesproken voelt)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat het iets zegt over de gemiddelde leeftijd van de personen die meestemmen.
Onzin, dan moet je 't niet zo noemen. 't Is wat dat betreft natuurlijk ook de verantwoordelijkheid van de programmamakers zelf.quote:Maar dat allertijden is puur een naampje, waarvan we de werkelijke betekenis gewoon even in de Van Dale moeten laten als we er naar kijken....
Dat zou geen slecht idee zijn. Tijd relativeert en plaatst de zaken in perspectief.quote:Bovendien vind ik dat ze een regel in zouden moeten stellen: een album moet minstens een 2 jaar oud zijn voor die erin kan komen....
Mooi ingekopt belsen, maar nbdbd wist het verband reeds naar mijn tevredenheid te benoemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk uit Rebel without a cause.
Yep.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:58 schreef GLO het volgende:
Als muzikant in diens band bedoel je?
Helaas..quote:Geen idee wie, maar ik doe een woest gokje op de band: Limousine?
That's the one!!quote:
Dat zal het zijn: Edvard Much > De schreeuw.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of dat Finse schreeuwkoor, waarvan ik de naam niet meer weet..
Daaromquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn: Edvard Much > De schreeuw.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of dat Finse schreeuwkoor, waarvan ik de naam niet meer weet..
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Godsmack
die had ik ook pas nog gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |