Ik las te laat dat ze daar zouden spelen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:55 schreef belsen het volgende:
Terug van Bevrijdingspop.
The White Cowbell Oklahoma was inderdaad hilarisch.
Heb geen idee. Candlemass?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:16 schreef Ascaroth het volgende:
Ah.
Noem twee bands waar voormalig Sleep-leden tegenwoordig hun kunsten vertonen.
Stoner en aanverwanten. Kan niet missen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat zijn toch van die stonerbands waar ze in zijn gaan spelen?
Heb jij die ook opgestuurd? Of is iemand anders al heel ijverig geweestquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:14 schreef Gambolputty het volgende:
3 uur werk maar de jubileumvraag is klaar
Ik moet even teruglezen denk ik. Er is toch nog geen topic open?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Heb jij die ook opgestuurd? Of is iemand anders al heel ijverig geweest![]()
Nee, het topic is er nog niet. In ieder geval, ik speel spelleider zodat de geit kan puzzelenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik moet even teruglezen denk ik. Er is toch nog geen topic open?
Het is toch de bedoeling om de antwoorden te mailen? Niet de vragen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:29 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, het topic is er nog niet. In ieder geval, ik speel spelleider zodat de geit kan puzzelenDus toen ik net op het email adres keek was er al een vraag binnengekomen.
Klopt, maar als je niet in de gelegenheid zou zijn om je vraag zelf te posten kun je hem ook mailen zodat bigshadow 'm dan voor je online kan zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling om de antwoorden te mailen? Niet de vragen?
Of mis ik nu even iets?
Ja, dat bedacht ik me net ook, misschien een foutje in de communicatie. Misschien wil hij dat ik hem controleerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling om de antwoorden te mailen? Niet de vragen?
Of mis ik nu even iets?
Ik weet dat er iemand was die zijn vraag om die reden voor de zekerheid maar wilde mailen. Dat was nog vóórdat jij je aanbood als spelleider. Misschien even terugzoeken in het vorige topic (of was het alweer die daarvóór...?) wie dat was.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:35 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me net ook, misschien een foutje in de communicatie. Misschien wil hij dat ik hem controleerEn wie is dan de onbekende mailer?? Mysterie alom! Ik ben off
-edit- GLO, good thinking, niet eens aan gedacht
Het was me nog geeneens opgevallen, dus anoniempje, meld u aubquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik weet dat er iemand was die zijn vraag om die reden voor de zekerheid maar wilde mailen. Dat was nog vóórdat jij je aanbood als spelleider. Misschien even terugzoeken in het vorige topic (of was het alweer die daarvóór...?) wie dat was.
Ciaoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:57 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het was me nog geeneens opgevallen, dus anoniempje, meld u aubIk ben nu echt! Off!
Da's mooi m'n jongquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:Ach, eerst bevrijdingsfestival, dan Az,
en dan nog een rondje kroeg is natuurlijk wel een aanslag op je uhm...uhm....gesteldheid natuurlijk. Maar we leven nog
Bekend van die Lee Towers coverquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:05 schreef dolle_hond het volgende:
gerry & the pacemakers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |