Overigens voor de Belsen-reminder-servicequote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik geloof dat peaceman op vakantie ging maar wel een vraag wilde inleveren en 'm daarom heeft gemaild.
* Berkery heeft z'n vraag ook af
Thx voor de notice!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik geloof dat peaceman op vakantie ging maar wel een vraag wilde inleveren en 'm daarom heeft gemaild.
* Berkery heeft z'n vraag ook af
Helaas is dit onjuist... ben niet op vakantie...i wish als ik zo naar buiten kijk...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oh, pardon. Dan is 't de kapitein wellicht?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helaas is dit onjuist... ben niet op vakantie...i wish als ik zo naar buiten kijk...
Goede search sack! Dan zijn we er denk ik uitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hey Bigshadow!
Ik denk dat 't de vraag van Kapitein is inderdaad:
Fok! Muziek Trivia deel CCCXCIII
geen idee wat tbe isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het zal wel iets met JS of TBE te maken hebben, maar dat brengt mij niet veel verder, helaas
Ik ken geen titels van ze.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan de titel nog, die eigenlijk het makkelijkst had moeten zijn
alleen maarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:11 schreef ranja het volgende:
komt erniemand ooit in een 2e hands platenwinkel ofzo?
We hebben alleen een FRS in 't dorpquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:11 schreef ranja het volgende:
* meldtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:11 schreef ranja het volgende:
Ik verzamel geen vinyl...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:11 schreef ranja het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |