Russian bride?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
CSKA Moskou 2-0 voor. Mijn Rus op MSN wordt gek!
Gepostquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:07 schreef SCH het volgende:
Tong, mijn The Lau topic hangt er wat zielig bij, doe er wat aan
* Eilanden wordt bijna door vriendin vermoord nu ik er achter ben gekomen dat Molotov de 13e een concert geeft in de Melkweg en ik nog geen kaarten heb geregeldquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
euhm klopt bedoelde dat het spaans is![]()
Nee, geen Italiaan. Wel een Kroaat, een Noor, drie Engelsen, een Portugees, een Spanjool, twee Duitsers, een Fransman en een Tsjech en nog zo'n verdwaalde Balkanbroeder uit Bulgarije.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je ook nog een italiaan?
msn doet het nog steeds niet hier
je kunt ook nog naar pinkpop gaanquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden wordt bijna door vriendin vermoord nu ik er achter ben gekomen dat Molotov de 13e een concert geeft in de Melkweg en ik nog geen kaarten heb geregeld![]()
Als ze 9 clitorisjes had gehad, dan had ik het ongetwijfeld wel geweten.quote:
Dat jij die kan vinden joh! Of was dat nou de G-spot?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze 9 clitorisjes had gehad, dan had ik het ongetwijfeld wel geweten.
*proest* Heb jij ff een highlight op G spotquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:23 schreef clauwheee het volgende:
Hoi![]()
Was ik daar ff goed ziek van zeg gisteravond
De film was ook nog KUT!quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
En Noca zat maar naar een groot scherm te kijken, hij heeft wat gemist.
Ja, dat krijg je dan he.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:25 schreef Noca het volgende:
[..]
De film was ook nog KUT!
Vanavond 3-0 voor AZ
Wel in het kader van waterbesparing, maar dan heb ik mijn douche-repertoire er nog niet doorgezongen hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind je? Tien minuten is lang zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |