Nee, die dan weer niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:44 schreef Eilanden het volgende:
En aan het einde van het jaar klaarzitten om de Grandmix van Ben Liebrand op te nemen
Bij mij begon het in 1965 met de top-40 op radio Veronica, gepresenteerd door Willem van Kooten, alias Joost den Draaier.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
Tong tapete in de jaren 70 al van de nationale hitparade met Felix Meurders, volgens mij begint iedere muziekliefhebber zo
Die heb ik ook nog meegemaakt ja, blijfty de allerbeste.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mij begon het in 1965 met de top-40 op radio Veronica, gepresenteerd door Willem van Kooten, alias Joost den Draaier.
Eeeeeh Pascal ... Mexico-Stad ligt niet echt in Spanjequote:Op donderdag 5 mei 2005 19:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leuke muziek uit spanje, komen ook op pinkpop lekker relaxen dus
Bij mij ook top40, maar ietsje later, volgens mij deed Lex Hardin het toen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mij begon het in 1965 met de top-40 op radio Veronica, gepresenteerd door Willem van Kooten, alias Joost den Draaier.
Toen Joost en Tineke er nog zo uitzagen:quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Toen Tineke nog niet dik was, Golfer?
euhm klopt bedoelde dat het spaans isquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eeeeeh Pascal ... Mexico-Stad ligt niet echt in Spanje
Fluisterend: Molotov is Mexicaans
Hé Suijk Vonden ze het ook onterecht ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef Suijk het volgende:
Snelle groetjes vanaf mijn vakantie adres!
Gisteren in de kroeg met allemaal buitenlanders psv gekeken. Heb nog nooit zoveel 'medelijden' bier gekregen!
Ik heb ze nooit nageteld bij haar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Tineke heeft toch maar 9 vingers trouwens?
heb je ook nog een italiaan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
CSKA Moskou 2-0 voor. Mijn Rus op MSN wordt gek!
Als het zo werkt word ik voor Feyenoord!quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef Suijk het volgende:
Gisteren in de kroeg met allemaal buitenlanders psv gekeken. Heb nog nooit zoveel 'medelijden' bier gekregen!
Zhanxipopoe Mochba CShÄ HOPPA xantwol Plovwib !!!!!!!!!! 2-0quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
CSKA Moskou 2-0 voor. Mijn Rus op MSN wordt gek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |