ging wel goed was vannacht over geen hoofdpijn meerquote:Op maandag 9 mei 2005 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Neva hoe is het nu?
Je moet eens in de cao kijken want vanaf een bepaalde tijd mag je vaak niet meer in nachtploeg werken.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef MeNicole het volgende:
Is er hier misschien iemand die tijdens de zwangerschap in de nachtploeg heeft gewerkt?
Gelukkig dat je hoofdpijn over is! Ben je erg misselijk?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:05 schreef Neva het volgende:
[..]
ging wel goed was vannacht over geen hoofdpijn meer
alleen volgens mij heb ik te vroeg gejuicht met mijn niet misselijk zijn.bluh.. maar ach jah het hoort er maar bij he
![]()
Rustig aanquote:Op maandag 9 mei 2005 19:52 schreef snakelady het volgende:
Nou, hier gaat het niet zo goed, vandaag voelde ik me heel raar, heel slap en duizelig, de kleine beweegt ook bijna niet.
laat ik het zo zeggen ik eet voor de kat zijn viool maar goed drink veel nu en al houdt ik maar iets binnen scheelt al toch.. als het aan blijft houden ga ik maar aan de vitaminepillenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig dat je hoofdpijn over is! Ben je erg misselijk?
de eerste weekjes ook alleen gigantische zere tieten gehad.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef Syrena het volgende:
Hmmmmm Neva, ik had jou beter die rol bisquitjes cadeau kunnen doen i.p.v. mijn vriendin. Die heeft alleen zere tieten
Ze pakte die rol uit, en zat echt zo van:![]()
Ik: 's morgen voor het opstaan een paar van eten als je misselijk bent, dat helpt! En vanillevla!
Zit de hele kamer me aan te kijken van:![]()
Ja sorry hoor, ik ben nu eenmaal goed op de hoogte![]()
Wacht maar tot ze over tijd loopt en die ananas uitpakt
Wat is veel, zit wel de vitamine D in hé!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef Neva het volgende:
[..]
de eerste weekjes ook alleen gigantische zere tieten gehad.
Nu en gigantisch zere tieten , al wordne het eerder meloenen![]()
en nu paar daagjes erg moe en misselijk vooral met eten..
misschien iets onder de leden.. we zien wel![]()
melk does a little bit of magic hier maar teveel melk is niet goed toch![]()
Romek, ik verwacht iedere keer dat je gaat schrijven dat ze krampJES en weeTJES heeft.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:19 schreef Romek het volgende:
Zojuist bij de VK geweest.....
Tja, ze hadden niets nieuws te vertellen.....
Het rommelt voor het algemeen nog steeds in het buikje van het Romek-vrouwtje...
Dacht vannacht dat ze eraan moest gaan geloven toen de krampen en de buikpijn echt heviger werd.... Ook moest ze om de MINUUT naar de toilet.... (een keer of 7)
Maar ze werd vanmorgen wakker met hetzelfde rommelige gevoel in haar buik, als waarmee ze naar bed ging....
Afwachten dus nog maar.....
Hoe gaatie NU met Snake en Lewis?
Lewis heeft haar werk al gedaan, nu jij nog snakequote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:11 schreef snakelady het volgende:
Nou, lewis, ik weet niet hoe jij nog over die datumtweeling denkt maar ik vind vandaag wel een goede dag, en volgens mij de kleine ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |