sorry ik ben niet te koopquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:21 schreef Roi het volgende:
Chinees is echt duur geworden
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:30 schreef Croupouque het volgende:
Ja, maar de Chinees lacht het laatst wanneer hij een onbekend ingrediënt in de Foe Jong Hai van de grappenmaker stopt.
Integendeelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:12 schreef Jerruh het volgende:
leuke van chinezen is dat ze fooi als een belediging zien...
je zou bijna geld vragen bij eten.
Ik heb gisteren toch weer een grote bak Bami gekregen met Indisch rundvlees met veel sambal.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:58 schreef the_Napster het volgende:
[..]
Integendeel![]()
Anders mag jij mij wel even beledigen![]()
ja dat vind ik ook SAMBAL Beiquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef sizzler het volgende:
Echt, om je kapot te schamen.
Elke keer als ik Chinees haal, nee, echt ELKE -mother-fucking- KEER! Is er wel één of andere lolbroek die er met een slisstemmetje "enneh.. sambal bei!" grapt. En dan giechelend in de rondte kijkend of er mensen zijn oh-zo-leuke grap hebben gehoord.
Grow up! Debiel!
Dat die Chinezen dat pikken! Ik had zo'n iemand allang bont en blauw geslagen! Over de toonbank gesleurd! En hem voor zijn BEK geslagen! HIIIEEEERRRR heb je je SAMBAL!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:48 schreef classpc het volgende:
leuk topic
[offtopic]
[afbeelding]
[/offtopic]
Zeg gewoon pindasaus.. Probleem opgelost. En ja, klemtoon op pin.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Klemtoon op de eerste lettergreep?
Wat aanstellerig zeg.![]()
Eddie Murphyquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:43 schreef Steve-O5 het volgende:
I'm a make a special wan-tan soup for you my friend
God, wat flauwquote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef H.M.Murdock het volgende:
Chinees : Witte lijst?
H.M. : Hangt af van het schilderij...
Meerdere malen gehoord of de kleine een liedje in zijn cola wildequote:
Sukkel!quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:36 schreef Cici het volgende:
Zelfs Indonezen zeggen saté.
Waar ik mij aan erger is het feit dat Chinese restaurants/afhaal gedoe nasi en witte rijst hebben.
Als ze al Indo food hebben, dan moeten ze weten dat nasi al witte rijst is!!!!
Nasi goreng is dus gebakken rijst, met vlees en groente er door heen.
Wilt u nasi of witte rijst, grrrrrrrr.
is dit serieusquote:Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef Ivatje het volgende:
Bij ons eet niemand sambal...Ik heb het nog nooit gegeten...Is sambal pittig of zoet?
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |