Zou ik gewoon vragen hoor, het is toch van de Chineesquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:46 schreef detulp050 het volgende:
Hier in Groningen is de snackbar van de Chinees, is de Italiaan van de Chinees en de Chinees van de Chinees
Éen keer een Calzone en een Carbonara, maareh, mag ik er ook Sambal bij!
Eddie!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:43 schreef Steve-O5 het volgende:
I'm a make a special wan-tan soup for you my friend
oh ik was gister bij de chinees, en ik maakte ook dat grapjequote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef sizzler het volgende:
Echt, om je kapot te schamen.
Elke keer als ik Chinees haal, nee, echt ELKE -mother-fucking- KEER! Is er wel één of andere lolbroek die er met een slisstemmetje "enneh.. sambal bei!" grapt. En dan giechelend in de rondte kijkend of er mensen zijn oh-zo-leuke grap hebben gehoord.
Grow up! Debiel!
Dat die Chinezen dat pikken! Ik had zo'n iemand allang bont en blauw geslagen! Over de toonbank gesleurd! En hem voor zijn BEK geslagen! HIIIEEEERRRR heb je je SAMBAL!![]()
![]()
![]()
Wat er in sommige keukens allemaal gebeurt wil je ook echt niet weten (geldt voor bijna elk restaurant).quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:30 schreef Croupouque het volgende:
Ja, maar de Chinees lacht het laatst wanneer hij een onbekend ingrediënt in de Foe Jong Hai van de grappenmaker stopt.
dat heb je in nederland ook gewoon hoor.. alleen dan iets duurder.. 12 euro ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:14 schreef Mex_ het volgende:
In Spanje heb je pas gave chineze restaurants.............
Chinees buffet en stouw je zelf maar vol voor 7,50........ Helaas hebben ze daar geen Foe Yong Hai..
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:07 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
De vader van een collega hoorde het volgende bij een Chinees restaurant:
Klant: "Doet u maar nummer vijfentachtig, ik weet niet hoe je het uitspreekt"
Chinese serveerster: "Vijf - en - tach - tig"
Niet in Eindhoven...quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:33 schreef -moi- het volgende:
[..]
dat heb je in nederland ook gewoon hoor.. alleen dan iets duurder.. 12 euro ofzo.
17.50 hier in Gouda.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:33 schreef -moi- het volgende:
[..]
dat heb je in nederland ook gewoon hoor.. alleen dan iets duurder.. 12 euro ofzo.
Échte Chinese (of überhaupt Oosterse) gerechten zijn zóóó veel beter.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:10 schreef sig000 het volgende:
Zolang elke Chinees hier dingen verkoopt waar ze China nog nooit van gehoord hebben.![]()
Bami met hond en gefrituurde krekels erbij?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:28 schreef Lithion het volgende:
[..]
Échte Chinese (of überhaupt Oosterse) gerechten zijn zóóó veel beter..
Voor zover ik heb gelezen zijn krekels nogal smaakloos. Sprinkhanen schijnen daarentegen wel erg goed te smaken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:41 schreef Natalie het volgende:
Gefrituurde kerels krekels schijnen nog best lekker te zijn btw
En nee, ik spreek niet uit ervaring.
Tegenwoordig zie je ook steeds vaker chinezen die bij de plaatselijke vettent werken, schande!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:41 schreef Rapaille het volgende:
Waar ik me ook aan erger is de Nederlander die bij de plaatselijke chinees werkt. Die moet gewoon bij een snackbar gaan werken....
Man, maak je toch niet zo druk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef sizzler het volgende:
Elke keer als ik Chinees haal, nee, echt ELKE -mother-fucking- KEER! Is er wel één of andere lolbroek die er met een slisstemmetje "enneh.. sambal bei!" grapt. En dan giechelend in de rondte kijkend of er mensen zijn oh-zo-leuke grap hebben gehoord.
Grow up! Debiel!
Dat die Chinezen dat pikken! Ik had zo'n iemand allang bont en blauw geslagen! Over de toonbank gesleurd! En hem voor zijn BEK geslagen! HIIIEEEERRRR heb je je SAMBAL!![]()
![]()
![]()
Astra met Efteling-stickers. Die moet ik onthouden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:22 schreef Grolsch_drinker het volgende:
[..]
Man, maak je toch niet zo druk.![]()
Ik moet, in tegenstelling tot jou, altijd erg lachen om figuren die die opmerking maken bij de Chinees. Niet om de "grap", wel om de Opel Astra met Efteling-stickers die 9 vd 10 keer, samen met dat uitgezakte mormel wat zich zijn vrouw noemt, met draaiende motor voor de deur staat te wachten. Op naar de gamma-schuttingwijk met aangeharkt plantsoen en Studio Sport!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:30 schreef Croupouque het volgende:
Ja, maar de Chinees lacht het laatst wanneer hij een onbekend ingrediënt in de Foe Jong Hai van de grappenmaker stopt.
Smaakt naar kip zeggen ze. Waarom neem je dan niet gewoon kip! Zit meer vlees aan en het kraakt niet tussen je tanden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gelezen zijn krekels nogal smaakloos. Sprinkhanen schijnen daarentegen wel erg goed te smaken.
(heb overigens ook geen ervaring)
Dat is grappig, want het is helemaal geen gerecht, nasi is gewoon het Indonesische woord voor gekookte witte rijst. Of je moet nasi goreng bedoelen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:17 schreef Natalie het volgende:
Ik erger me vooral aan dat zootje mensen die 'nasi' als 'nassi' schrijft. En als men zelf thuis dit gerecht maakt, er een zakje soepgroente en een lading gehakt in gooit.
't Bijna een verkrachting van het gerecht.
"Wilt u me_nu?"quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:33 schreef minkuukel het volgende:
Ook zou ik wel eens een Chinees wijf willen neuken vanwege mijn geile bui.![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef sizzler het volgende:
Grow up! Debiel!
![]()
![]()
Ja of SATE uitspreken als: Sa-Téquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:17 schreef Natalie het volgende:
Ik erger me vooral aan dat zootje mensen die 'nasi' als 'nassi' schrijft. En als men zelf thuis dit gerecht maakt, er een zakje soepgroente en een lading gehakt in gooit.
't Bijna een verkrachting van het gerecht.
wtf?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:36 schreef Cici het volgende:
Zelfs Indonezen zeggen saté.
Waar ik mij aan erger is het feit dat Chinese restaurants/afhaal gedoe nasi en witte rijst hebben.
Als ze al Indo food hebben, dan moeten ze weten dat nasi al witte rijst is!!!!
Nasi goreng is dus gebakken rijst, met vlees en groente er door heen.
Wilt u nasi of witte rijst, grrrrrrrr.
Ze studeren laatste tijd ook, straks is er helemaal geen lekkere bami meer in nederlandquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tegenwoordig zie je ook steeds vaker chinezen die bij de plaatselijke vettent werken, schande!
Bij ons in de buurt is een friture die door viëtnamezen wordt gerund, lekkerre frietjes hebben diequote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tegenwoordig zie je ook steeds vaker chinezen die bij de plaatselijke vettent werken, schande!
Nasi Goreng Singapore is lekker! al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:36 schreef Cici het volgende:
Zelfs Indonezen zeggen saté.
Waar ik mij aan erger is het feit dat Chinese restaurants/afhaal gedoe nasi en witte rijst hebben.
Als ze al Indo food hebben, dan moeten ze weten dat nasi al witte rijst is!!!!
Nasi goreng is dus gebakken rijst, met vlees en groente er door heen.
Wilt u nasi of witte rijst, grrrrrrrr.
Moeilijk???quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:41 schreef -moi- het volgende:
[..]
wtf?
witte rijst is gewoon witte rijst zonder iets erdoorheen.
Nasi goreng of nasi dat is gewoon met van alles erdoor heen. Wat doe je moeilijk
Nee, als ik bij de Chinees wat haal is het meestal Nasi of bami rames speciaal.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:44 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Nasi Goreng Singapore is lekker! al eens geprobeerd?
Of ben jij er ook zo een die denkt dat alle gerechten Chinees zijn, zoals babi pangangquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:41 schreef -moi- het volgende:
[..]
wtf?
witte rijst is gewoon witte rijst zonder iets erdoorheen.
Nasi goreng of nasi dat is gewoon met van alles erdoor heen. Wat doe je moeilijk
ja bij de chinees is het niet hetzelfde, dusquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:16 schreef Cici het volgende:
[..]
Moeilijk???
Ik geef je gewoon de feiten.
Nasi is bij de Indonezen gewoon witte rijst.
Als jullie nasi bestellen bij de Chinees, dan krijgen jullie dus wat wij nasi goreng noemen.
Dus nasi en witte rijst is bij ons gewoon hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |