Bahasa pasarquote:Op woensdag 14 december 2005 23:45 schreef LKEN het volgende:
Bahasa sprekende mensen op Fok! Ik dacht dat ik de enige was![]()
Nederlanders snappen gewoon niet wat lekker eten is..quote:Op donderdag 15 december 2005 01:57 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Echt chinees eten is vind ik net hondenvoer, niet te vreten![]()
![]()
Dat zogenaamde hollands/chinese gebeuren staat bol van de V-Tsin, oftewel natriumglutamaat, een nog steeds omstreden smaakversterker.
Zonder dat spul smaakt het net als dat je moeder het maakt.
Volgens mij haalt de gemiddelde chinees zijn vlees bij Reaal in Duitsland!!!!!!!
Zo als ze zeggen in Duitsland:
Wer ein Preis bezahlt wie fur Hundefutter muss nicht klagen wenn er es auf seinem Teller findet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef Wuder het volgende:
[..]
Nederlanders snappen gewoon niet wat lekker eten is..
Enige wat Nederlanders kunnen eten is aardappelen en stront..
Ben ik blij dat ik niet elke dag een rookworst stampot in me aars hoef te steken..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk is het niet serieus bedoeldquote:
Daarom heb ik ook een thaise vriendin genomen.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:20 schreef Wuder het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet serieus bedoeld
Alhoewel Nederlandse keuken idd inspiratieloos en kut is!
Nederlanders eten niet elke dag stamppot hoor. Sterker nog, tegenwoordig eet bijna niemand dat volgens mij nog regelmatig. Ik heb het laatst voor het eerst in twee jaar gemaakt, dan is het net een soort delicatesse.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef Wuder het volgende:
[..]
Nederlanders snappen gewoon niet wat lekker eten is..
Enige wat Nederlanders kunnen eten is aardappelen en stront..
Ben ik blij dat ik niet elke dag een rookworst stampot in me aars hoef te steken..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet bij me helaas.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Heb je wat tegen marokkanen?
Zowiezo is Chinese keuken niet te beschrijven..quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:56 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een thaise vriendin genomen.
De thaise keuken is wel ff wat beter dan de Chinese!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En niet alleen de keuken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:56 schreef RUSTGRAAG het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat is dat daar voor ding wat je bent aan t aantrappen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En niet alleen de keuken. :'
O nee, een kawa sorry!!!quote:
Dat uitschelden valt mee hoor. Het is eerder de frustraties afreageren door luidkeel te klagen over die kutklanten die weer eens de moeilijkste bestellingen moeten maken en dan nog wat te klagen hebben. ...en DAT voor die grijpstuiver die ze verdienen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:34 schreef rashudo het volgende:
...
Overigens valt het me altijd op hoe ze, nadat ze je heel vriendelijk en beleefd behandelt hebben, de keuken uitschelden of het andere personeel. Ik wil gewoon chinees leren zodat ik weet wat ze tegen elkaar zeggen.
Soory, off topic.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:31 schreef RUSTGRAAG het volgende:
O nee, een kawa sorry!!!
Volgens mij is het motherfucker ipv my friend.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:43 schreef Steve-O5 het volgende:
I'm a make a special wan-tan soup for you my friend
Echt nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik erger me vooral aan de mensen die ALTIJD een van de 3 standaard gerechten eet, babi pangang, foe yong hai en koe lo youk. Er staan GVD 250 gerechten op die bijna allemaal lekkerder zijn....
"Zit je spleetje daar beneden nou ook overdwars?" woe... ha... ha...quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:13 schreef HoSeong het volgende:
"Grapjes" zoals deze worden vaak gemaakt ja, ook wat betreft de spleetogen zijn de grappen natuurlijk niet aan te slepen.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soory, off topic.![]()
Honda CR500.Liep bij de eerste trap, na het verwisselen van de bougie dan..
![]()
Kawa heb ik nu, maar volgende week een Aprilia.![]()
dat is inderdaad kanker triestquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef sizzler het volgende:
Echt, om je kapot te schamen.
Elke keer als ik Chinees haal, nee, echt ELKE -mother-fucking- KEER! Is er wel één of andere lolbroek die er met een slisstemmetje "enneh.. sambal bei!" grapt. En dan giechelend in de rondte kijkend of er mensen zijn oh-zo-leuke grap hebben gehoord.
Thaise grietjes zijn toch meestal jongetjes met een rokje?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:56 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 20:21 schreef Madinha het volgende:
Nog nooit Chinees gegeten en ben het ook niet van plan. Als kind, net als vele andere Marokkaanse kinderen, kreeg ik allerlei verhalen over wat die Chinezen in hun voedsel gooien en dat je ziek, dood of weet ik veel wat worden/krijgen. Heb het altijd met ma's couscous moeten doen.
Nog nooit Chinees gegeten en ben het ook nooit van plan. Als kind, net als vele andere Marokkaanse kinderen, kreeg ik allerlei verhalen over wat die Chinezen in hun voedsel gooien en dat je ziek, dood of weet ik veel wat worden/krijgen. Heb het altijd met ma's couscous moeten doen.
Nog nooit Chinees gegeten en ben het ook nooit van plan. Als kind, net als vele andere Marokkaanse kinderen, kreeg ik allerlei verhalen over wat die Chinezen in hun voedsel gooien en dat je ziek, dood of weet ik veel wat worden/krijgen. Heb het altijd met ma's couscous moeten doen.
Onder een dikke, zwarte burka waarbij de wegen van contact met de buitenwereld hermetisch zijn afgesloten en ik mijn lieve medelanders de stuipen op het lijf jaag.quote:
Dan eet je ook nooit meer bij lunchrooms, shoarmatenten, V&D en ga zo maar door....quote:Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik hoef na het zien van 'De Smaakpolitie' voorlopig geen eten meer van de Chinees.![]()
Als ik bv zie hoe een gemiddelde haringboer werkt.. krijg ik ook kotsneigingen..quote:Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik hoef na het zien van 'De Smaakpolitie' voorlopig geen eten meer van de Chinees.![]()
goombaquote:Op maandag 19 december 2005 11:33 schreef chibibo het volgende:
Ben je intussen naar een betere buurt verhuisd, sizzler? Want een omgeving, waar dit soort aftandse grappen nog altijd schering en inslag zijn, kan niet goed zijn voor je persoonlijke ontwikkeling.
Bij de Chinees waar ik kom zegt iedereen tenminste netjes "neen, beste vrind, ik blief geen sambal bij deze olijke maaltijd".
Misschien wordt het dan eens tijd dat je er naar kijkt.quote:Op maandag 19 december 2005 11:26 schreef Wuder het volgende:
[..]
Als ik bv zie hoe een gemiddelde haringboer werkt.. krijg ik ook kotsneigingen..![]()
En dat er zowiezo iemand naar een idioot programma als "De Smaakpolitie" kijkt en een daarna een gegeneraliseerde conclusie trekt...![]()
Sneller dan t diafragma van n fotocamera die dingen!quote:Op maandag 19 december 2005 14:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd dat je er naar kijkt.
Kan je zien hoe het er achter gesloten deuren aan toe gaat.
Ik snap nu waarom ze bij de Chineze restaurants met luikjes werken.![]()
Het gaat iig niet veel smeriger dan de Haringboer..quote:Op maandag 19 december 2005 14:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd dat je er naar kijkt.
Kan je zien hoe het er achter gesloten deuren aan toe gaat.
Ik snap nu waarom ze bij de Chineze restaurants met luikjes werken.![]()
Was dat dan voor troep???quote:Op maandag 26 december 2005 19:14 schreef darkmania het volgende:
moe je eens om een portie langchow (zal het verkeerd geschreven hebben maar zo spreek je het uit) vragen
vinden ze ook heel leuk.
En, heb je haar al mee uitgevraagd?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ben altijd degene die bij ons thuis naar de afhaalchinees toegaat, omdat er een super geile Asian girl werkt.![]()
Ik heb haar alleen om extra kroepoek gevraagd.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En, heb je haar al mee uitgevraagd?![]()
Je kunt ook heet leren eten door het langzaam op te bouwenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef missC het volgende:
Ik heb bij een Chinees gewerkt. Behalve de weinige variatie in de bestellingen, ondanks het aanbod, heb ik me nog het meest verbaasd over :Chocomel bij het eten Appelmoes erbij (volwassenen) Doe voor oma maar een frikadel, dit is allemaal te schokkend (na de grote flambeer-show) : nu het
in de brand is gestoken hoef ik het niet
Mensen die vroegen of we het wilden inpakken voor de hond kregen steevast een schep vet erover. Zeiden we lachend dat de hond dat vast nog lekkerder zou vinden. Kom op zeg, wees dan eerlijk.
Heet eten leer je overigens met Fruitella in je wang; als het even te erg wordt kauw je er even op om te blussen....je begint er met drie tot vijf en voor je het weet heb je het afgebouwd tot sambal-resistentie.
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef missC het volgende:(na de grote flambeer-show) : nu het
in de brand is gestoken hoef ik het niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |