Als je dat gegeven op een negatieve manier wilt gebruiken: ja.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Wonen er in Amsterdam al niet meer allochtonen dan autochtonen?
Ik hoorde het ja. Wat dat inhoudt mag Joost wetenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Het was een adoptieklas ofzo :S
Plaats die banmail hier maar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is mij niet geheel duidelijk geworden. In elk geval niet wegens holocaustontkenning of zo. Wel omdat Yvonne Ryan3 zo zielig vond, denk ik. Ryan3 werd dan ook behoorlijk gefileerd, meer dan terecht dacht ik zo.
Ze gaan in ieder geval niet door, één goal tegen van Milan en ze moeten al 3 keer scoren. Onmogelijk. Twee keer is al héél moeilijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:30 schreef George-Butters het volgende:
Wat gaat PSV vanavond doen heren?
Denk het ook, Goes kan zich beter bij zijn levenslange voorraad Koreaans bier houdenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:31 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ze gaan in ieder geval niet door, één goal tegen van Milan en ze moeten al 3 keer scoren. Onmogelijk. Twee keer is al héél moeilijk.
Wie gaat weg?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:34 schreef chairman.fx het volgende:
Gaat hij eigenlijk weg volgend seizoen? Of blijft hij gewoon bij PSV?
Ik vroeg het me gewoon af. Op dit moment geen behoefte om het eventueel negatief te gebruikenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:27 schreef Sidekick het volgende:
Als je dat gegeven op een negatieve manier wilt gebruiken: ja.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:37 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb de dodenherdenking op de radio gevolgd... Ik vond Balkenende eerlijk gezegd zo slechts nog niet deze keer.
Verhip!quote:
Ja doei.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:29 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Plaats die banmail hier maar.
Kunnen we samen proberen de reden van de ban te analyseren.
Jeetje!quote:
Hm, zo erg?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik wil jiet graag iemand een ban aansmeren, maar van mij mag ie er een hebben, een levens lange, ik zit fucking jankend achter me toetsenbord! Dat gebeurt niet snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |