Plaatje drie is zeker geen vogelpoep. In het compilatiefilmpje waarvan ik hierboven de link heb geplaatst zie je de bewegende beelden en dat sluit vogelpoep echt uit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:25 schreef Lynx666 het volgende:
Plaatje 3 is niet meer dan wat vogelpoep op de voorruit van de wagen van waaruit de foto gemaakt is.. De rest zijn wel goeie foto's al weet ik niet precies wat ik in de space shuttle foto moet zien... Het lijkt alsof het achter glas is genomen met iets wat dicht voor de lens zit.
Het doet me overigens ook denken aan dat filmpje waarbij je iets wazigs de weg over ziet steken. Maar als je daarbij weer wat beter kijkt zie je dat het niet meer is dan een druppel op de voorruit zit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:13 schreef DaveHarris het volgende:
Ownee sorry, volgens mij lijkt die plek er gewoon heel erg op maar is het toch ergens anders..![]()
Moonwalking spookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het filmpje uitvergroot laat een langharige dame in een soort van gewaad zien, maar het rare is juist dat ze achteruit lijkt te lopen alvorens ze in de muur verdwijnt.
Moeilijk te zien maar zeker interessantquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:45 schreef Lynx666 het volgende:
Die heb ik nog ergens liggenin MPG. Zal m ff hosten:
De bewuste originele video in MPG
Is al eens voorbij geweest. Is het je opgevallen dat dit spookje achteruit loopt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens liggenin MPG. Zal m ff hosten:
De bewuste originele video in MPG
Klopt, heb ik eerder in dit topic al aangegevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:45 schreef MUUS het volgende:
Is al eens voorbij geweest. Is het je opgevallen dat dit spookje achteruit loopt?.
ik vindt het nou juist leuk omdat je juist niet zeker bent of het fake of echt isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef arjanbunt het volgende:
Het is leuk om te zien ja, maar het is ook leuk om te weten dat het fake is.
Je bedoelt te zeggen dat het naar jouw mening fake is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef arjanbunt het volgende:
Het is leuk om te zien ja, maar het is ook leuk om te weten dat het fake is.
Goed geraden, Lynx.quote:
Ik zal jou en je lover hierover nog es goed brainwashenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:59 schreef Stali. het volgende:
Ik ben een non-believer...
Graag, altijd welkomquote:Aan Iteejer: ik mail je morgen even over nog wat leuks..
Dat zou wel een hele stomme en onnodige fout van de makers zijn danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
dat japanse spook in de garage is volgens mij een hoax omdat je vlak voordat het meisje achteruit komt lopen een verspringing ziet, dat is ook het geval als ze in de muur 'verdwijnt'.
bekijk het filmpje maar eens. my quarter for thoughts.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele stomme en onnodige fout van de makers zijn dan![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 06:15 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Manonneke!![]()
alles okee met je billen?
Wil ik weten waar dit over gaat?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |