ik vindt het nou juist leuk omdat je juist niet zeker bent of het fake of echt isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef arjanbunt het volgende:
Het is leuk om te zien ja, maar het is ook leuk om te weten dat het fake is.
Je bedoelt te zeggen dat het naar jouw mening fake is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:02 schreef arjanbunt het volgende:
Het is leuk om te zien ja, maar het is ook leuk om te weten dat het fake is.
Goed geraden, Lynx.quote:
Ik zal jou en je lover hierover nog es goed brainwashenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:59 schreef Stali. het volgende:
Ik ben een non-believer...
Graag, altijd welkomquote:Aan Iteejer: ik mail je morgen even over nog wat leuks..
Dat zou wel een hele stomme en onnodige fout van de makers zijn danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
dat japanse spook in de garage is volgens mij een hoax omdat je vlak voordat het meisje achteruit komt lopen een verspringing ziet, dat is ook het geval als ze in de muur 'verdwijnt'.
bekijk het filmpje maar eens. my quarter for thoughts.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele stomme en onnodige fout van de makers zijn dan![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 06:15 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Manonneke!![]()
alles okee met je billen?
Wil ik weten waar dit over gaat?quote:
ja dat was mij ook al opgevallen, moet je zeker met zo'n 3 D brilletje naar kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:57 schreef De_Schaduw het volgende:
Ik vind Keromane's usericon eigenlijk wel mysterieus. Ik krijg last van m'n ogen als ik er naar kijk
Oeh, het legendarische veronica radio 5 programma het zwarte gat. daar heb ik vaak naar geluisterd toen ik klein was.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:20 schreef Keromane het volgende:
Bandopnames zijn ook leuk.
http://www.evp-voices.com/html/zwarte_gat.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |