Neem dan een broodje en kruip lekker op bed?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Het is geen fout. Het is het feit dat ik al maanden overspannen ben, maar gvd arts wilde worden en dus minimaal 14 uur van huis ben en elke avond bek af en ook nog eens ongesteld dus zeik niet aan mijn kop. Het is geen fout, ik kan het niet helpen. Ik ga al bijna janken bij het idee dat ik gvd ook nog eensmoet koken terwijl ik alleen maar wil slapen.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Het is het feit dat ik al maanden overspannen ben, maar gvd arts wilde worden en dus minimaal 14 uur van huis ben en elke avond bek af en ook nog eens ongesteld dus zeik niet aan mijn kop.
Er loopt in lif een topic speciaal voor mensen die willen aankomenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef Tique het volgende:
Maar er dan om te beginnen even afvaltopic van in plaats van dieet topic, er bestaan namelijk ook dieeten om aan te komen, of bepaalde dieeten vanwege allergieen etc.
Ik weet trouwens dat die topics bestaan, maar omdat ik het idee heb dat jullie meer zullen weten mbt dieeten en waar je deze informatie kan vinden wou ik hier ook even hulp zoeken.
maar laat maar dus
Nee, dat lost veel op zeg!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:59 schreef ClioSporT het volgende:
eet 6 keer per dag een grote patat oorlog
tja wij halen onze info overal en nergens vandaan. Maar om eerlijk te zijn weet ik inderdaad ook niets over dieeten om aan te komen. Daar heb ik nooit een dieet voor hoeven te volgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef Tique het volgende:
Maar er dan om te beginnen even afvaltopic van in plaats van dieet topic, er bestaan namelijk ook dieeten om aan te komen, of bepaalde dieeten vanwege allergieen etc.
Ik weet trouwens dat die topics bestaan, maar omdat ik het idee heb dat jullie meer zullen weten mbt dieeten en waar je deze informatie kan vinden wou ik hier ook even hulp zoeken.
maar laat maar dus
Ja, eigenlijk zou ik dat moeten doen, ik weet het. Maar ik eet graag veel verse dingen, ben dol op groente en dergelijke. Ik had voor gisteren rijst met roerbakgroente en vis en het idee dat nog te moeten klaarmaken. Ik was gewoon bekaf. Ik heb de hele dag mijn emoties lopen opetenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:51 schreef Pandorah het volgende:
Maar Isabeau, kan je dan niet in het weekend alvast wat makkelijke prutdingetjes voorkoken, invriezen en door de weeks in de magnetron gooien en opwarmen? Enne... wat eet je vriendje dan (kan die niet koken, hup schop onder zijn kont!![]()
). Bijvoorbeeld wat stamppotten en makkelijke prutjes en dan maak je ook een dagje soep (met broodjes?). Kom op, even rustig ademen, ontstressen en weer doorgaan. Omdat het niet makkelijk is om coschapper te zijn (die van mij ligt na het eten al in bed) een dikke
!
De beste manier om aan te komen die wij kennen is op een hongerdieet gaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef Tique het volgende:
Dat is volgens mij toch ook de bedoeling van de dieetclub? (naast alle practische do en don't 's wat betreft eten en dieten)quote:
Welkom in de wondere wereld van het menselijjk lichaam.quote:(ik was vanmorgen op de weegschaal trouwens wel 1,8 kg lichter dan zaterdag)
Owja, je kunt in sport even opzoek gaan naar het bodybuilders topicquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef Tique het volgende:
maar laat maar dus
Aankomen? Easy as Dell. Iedere dag 6 belegde boterhammen, avondeten en iedere dag een toetje. Et voila. =S Wil je snel aankomen, eet dan iedere dag nog een chocoladereep of een pak koekjes, gegarandeerd 6 kilo in de maand. =Squote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef Tique het volgende:
maar laat maar dus
Door middel van lichaamsbeweging moet je je lichaam scherp houden wat betreft het metabolisme. Als je steeds minder eet, gaat je lichaam automatisch op de powersave-mode, door te sporten kun je dat tegenhouden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:19 schreef Maeghan het volgende:
Zeg Snerd, wat ik me nou afvraag. Je zegt in dat ene stukje dat je lichaam snel went aan je energieinname, maar je zegt ook dat je stap voor stap dingen moet veranderen. Dus bijv. je boter vervangen door halvarine, je kaas door minder vette kaas, etc. maar in dat geval went je lichaam daar toch veel te makkelijk aan? Bij mij is er door dat soort kleine dingetjes in ieder geval nog nooit een gram af gegaan.
BED krijg ik pas volgend jaar te lerenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:53 schreef Darkphorze het volgende:
Hallo Snerd,
Ik ben erg benieuwd of je een eetlijst/patroon heb voor iemand met BED (Binge Eating Disorder).
Of heb je misschien nog tips? Ik kom nu op het moment 5 a 6 kilo per 4 weken aan door deze es.
Bedankt!
En ik vind het ook erg leuk en leerzaam dat je hier je kennis deelt![]()
Goed dat je zoekt naar diëten. Aankomen op je eigen houtje kan heel gevaarlijk zijn, voor magere mensen geldt hetzelfde als voor de dikkere medemens. Slecht eten leidt eveneens tot CHZ (coronaire hart ziekten), daar hoef je niet eerst dik voor te zijn!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef Tique het volgende:
maar laat maar dus
Wat is dan zoal een goede graadmeter om te zien of je een snelle stofwisseling hebt ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:56 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Daar is helaas niets over te voorspellen. Je stofwisseling kan zich tijdelijk danwel definitief hebben aangepast. Elk lichaam is hierin anders. En ontlasting is niet echt een graadmeter voor een snelle danwel langzame stofwisseling.
hoi, ik ben isabeau en ik weet mijn gloednieuwesupergoedenietteraden wachtwoord niet meer en kan hier geen hotmail lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |