De onzin van aankomen heft mij nu lang genoeg geduurd en moet maar eens afgelopen zijn. Zo!
* Isabeau slaat vuist op tafelIk heb ergens een 10-weken-plan gevonden en dat komt eigenlijk heel erg overeen met hoe ik altijd al lijnde. Op de 140 ml sinaasappelsap in de ochtend na, maar ik heb geen enkel bezwaar tegen sinaasappelsap
![]()
Om weer wat gemotiveerd te raken wilde ik me eerst maar redelijk streng aan dat dieet gaan houden. Ik heb dat helaas nodig, ben een beetje het "shit, een koekje gehad...dieet mislukt, kom maar op met de donuts om me te troosten" type. Echt superbelachelijk, maar als je dat van jezelf weet dan scheelt dat wel
![]()
(ik heb uiteraard wel een hele zooi verjaardagen, een bruiloft, een huwelijksfeest èn een rampzalige DnD-meeting in het vooruitzicht, en vergeet ook de Loevesetinmeet niet
![]()
) In mijn hoofd heb ik het extra'tjes ecten heel goed op een rijtje, maar in de praktijk... Pfff. Achterlijk brein.
Maeghan ik hoop dat je ondertussen weer naar het toilet bent geweest, want verstopt zitten is echt geen pretje
![]()
Probeer een beetje af te blijven van bepaalde 'natuurlijke ontstoppingsmiddeltjes uit de natuurwinkel' want ik heb daar best chronisch vervelende gevolgen van gezien. Een keertje is niet erg, maar vaker gebruiken creëert luie darmen. Water en vezels is het recept, maar dat wist je vast al wel en dat zal wel amper helpen bij je.
thabit foto's hebben niet echt veel nut hoor. Ik heb genoeg patiënten bloot gezien die lichter waren dan ik en waarbij ik dacht: mijn hemel, zo dik ben ik toch niet? Maar het maakt heel veel uit waar je gewicht zich ophoopt. Als iemand veel vet in het gezicht heeft met 3 onderkinnen dan lijkt die persoon al snel gigavet, terwijl iemand met al het vet in bovenbenen en kuiten met daarbij een taille en geen vet in het gezicht helemaal niet te zwaar lijkt. En dan kan die tweede persoon makkelijk veel zwaarder zijn dan de persoon met het vet in het gezicht. Dus ik heb afgeleerd om naar gewicht/lengte of BMI te kijken, dat heeft geen zin. Een hoger BMI brengt gezondheidsrisico's mee en een dikke buik ook. Je kan altijd de omtrek van je buik eens opmeten, op
deze site staat hoe dat zit en wat je omtrek mag zijn.
Pandorah ik vind in het bos lopen ook veel zwaarder, maar het is ook veel leuker! Snel heuvels af en dan er weer op...pfff, vermoeiend hoor. Maar ik heb er vrede mee dat ik niet zo lang in het bos kan hardlopen als op asfalt. Maar mijn blessure is nauwelijks voelbaar in het bos, dus ik heb het er graag voor over. Maar hoe weet je nu wat de afstand is die je loopt in het bos?
Funnie leuk dat je weer terug bent!!
![]()
Echt super
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."