abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26754599
Blinker Je eet zo wel redelijk genoeg denk ik, maar ik mis bij jou oa. de zuivelprodukten, dus melk, yoghurt, maar ook kaas... en hoeveel fruit eet je eigenlijk?
Als ik jou lengte/gewicht zie, dan hoef je niet af te vallen, en dan mag je zelfs nog wel meer gaan eten, ik weet de richtlijn gezonde voeding voor mannen nl. niet..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:35:39 #27
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_26755202
Eigenlijk gebruik ik niet zoveel zuivel.
Ik drink zelf nooit melk alleen af en toe boterham met kaas. (tosti)
Een keer in de week neem ik wel eens wat mee naar mijn werk sinaasappeltje of een banaan.

Ik weet ook wel dat ik een redelijk gezond gewicht heb maar ik heb het idee dat er nog wel wat vet van af kan.
pi_26758577
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
Je gaat goed zusje!
ClioSporT het zou wel een redelijk logische verklaring zijn dat je zo snel afvalt omdat je ook de laatste tijd zoveel bent aangekomen. Ik ben 8 kilo afgevallen in 1 maand en ben die 8 kg ook de laatste maanden aangekomen.
Misschien dat onze voedings en diëtetiek student hier een verklaring voor heeft?
Mijn eerdere ervaringen met dit dieet is dat je je verloren kilo's niet meer terugkrijgt, tenzij je je gaat volvreten maar dat is logisch.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 5 mei 2005 @ 18:46:40 #29
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_26759016
TVP
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_26759068
Blinker Ik zou als ik jou was wel wat meer zuivelprodukten nemen, ik moet er 3 per dag, en 2 stuks fruit per dag...

En als je vet weg wilt hebben kun je misschien beter gaan sporten, dan vervang je vet door spieren, wordt alles mooi strak van...

cliosport Dat vroeg ik me dus net af, of je de kilo's die je kwijtraakte niet meer terugkreeg, omdat je zei dat je het dieet al meerdere malen gedaan had.....
Maar wat mag jij dan eten op een dag?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:03:10 #31
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_26772217
Ik heb wat gevonden
Misschien kennen jullie het al, maar hier staat een toekomstvoorspeller hoe dik of dun je over tien jaar bent http://www.voedingscentrum.nl/mirakel/pageViewer.jsp?id=3293

Laat maar, hij verteld je alleen maar hoe verschrikkelijk dik je kunt zijn en dat is nergens op gebaseerd.....
Deprimerend ding
Carpe diem
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:21:30 #32
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_26772451
Bij mijn vriend is die dan wel weer leuk.
De toekomstvoorspeller wil er bij hem ook tien kilo bij doen. plaatje van iemand die veel te zwaar wordt..... En dan zeggen dat hij met die tien kilo erbij nog steeds te licht is
Carpe diem
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:27:40 #33
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_26772551
en we zijn alweer halverwege de week. Nog steeds kan ik me goed aan mijn dieet houden, het is de vierde week nu en het gaat best goed tot nu toe.
Ben inmiddels elke week nog een kilo kwijt

dit weekend heb ik nachtdiensten, ben benieuwd hoe dat gaat met mijn dieet, hele ritme omgooien enzo.
maandag volgt mijn update.

allemaal suc6!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_26774444
tv staat hier aan en ging over CSI...schijnt dat ze in het echt een keer een gewichtsverlies van 18 kg op één dag hebben gemeten bij een lijk 18 kilo op één dag! (maar eh, dan ben je dus wel dood)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 12:24:43 #35
43556 miss_dynastie
pi_26775047
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:57 schreef Isabeau het volgende:
tv staat hier aan en ging over CSI...schijnt dat ze in het echt een keer een gewichtsverlies van 18 kg op één dag hebben gemeten bij een lijk 18 kilo op één dag! (maar eh, dan ben je dus wel dood)
Nou... laat maar zitten dan, he...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:19:53 #36
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_26776269
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Hoe!!!! Kan dat?
Sneden ze er stukjes af of uit oid?
Carpe diem
pi_26778318
Nou, voorlopig hoef ik even niet op de weegschaal... ik zit al zeker vier dagen verstopt...
Wordt best pijnlijk ondertussen... =S
Sanity is (not) statistical
pi_26780109
Meaghan, drink je wel genoeg? En eet je genoeg vezels? En voldoende vetten(bv. boter op brood enzo..)...
Het zijn nl. allemaal dingen die verstopping kunnen veroorzaken, je kan het allemaal zien als een soort van smeermiddel......
pi_26781387
Ja daar zit het allemaal niet in. Mag geen zuivel maar ik heb een beetje chocola op en aardbeien met slagroom. =S Stom lijf...
pi_26786833
Kunnen jullie ook foto's plaatsen? Zodat ik de getallen een beetje kan visualiseren.
pi_26787107
zoiets?
pi_26787272
Nee, meer zodat ik kan zien hoe de vorm van een lichaam aan lengte en gewicht gekoppeld is. Zelf heb ik bijvoorbeeld best een dikke buik, maar m'n BMI zit netjes tussen de 20 en de 25. Ik snap niet hoe dat kan. .
pi_26787360
voor een foto van mij kun je in het fotoboek kijken...
Ik denk dat ik op dit moment weer ongeveer even zwaar ben als toen..
Ik sta er dan wel niet helemaal op, maar je krijgt iig een indruk...

edit: Dit is teigan, op account van vriendjelief...
Dus je zal op mijn account moeten kijken voor de foto...
  Moderator vrijdag 6 mei 2005 @ 20:55:22 #44
5428 crew  miss_sly
pi_26787513
tvp

Ik geloof dat ik vergeten ben de update te maken
Had niet eens in de gaten dat week 17 al voorbij is
Mijn welgemeende excuses.
Moet ik het alsnog doen, of doet degene na mij het gewoon deze week?
Ow, ik zie dat dat Funnie is, en ik meen dat die even niet meedoet, toch> Dus ik zal dit weekend een mooie update verzorgen! Promiss
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26788229
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:44 schreef thabit het volgende:
Nee, meer zodat ik kan zien hoe de vorm van een lichaam aan lengte en gewicht gekoppeld is. Zelf heb ik bijvoorbeeld best een dikke buik, maar m'n BMI zit netjes tussen de 20 en de 25. Ik snap niet hoe dat kan. .
De BMI geeft ook aan wat een gezond gewicht is, en niet wanneer je eruit ziet als een fotomodel. En voor foto's, zie fotoboek.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 mei 2005 @ 21:39:26 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_26788650
Nog effe snel dan voor ik op vakantie ga...

Oud
Sjeen (1m70) (35,6) was 105 kg, weegt nu 103 kg en wil graag <100 kg wegen -2

Nieuw
Sjeen (1m70) (34,4) was 105 kg, weegt nu 99,5 kg en wil graag <95 kg wegen -5,5
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_26788784
Hier gaat het afvallen wel weer wat beter maar ben nog niet zoveel afgevallen tot het gewicht wat in het lijstje staat. Dat komt volgende week vast wel .
Ik was gisteren nog in het bos gaan rennen en het ging beter dan de vorige keer. De vorige keer was ik van plan de 12 km route te doen maar halverwege kwam de man met de hamer omdat ik te hard begonnen was en bosondergrond (heuveltjes, ruiterpaden, mul zand etc) niet zo gewend ben. Bovendien had ik geen flauw idee wanneer ik halverwege was (da's pas irritant zeg). Gisteren had ik dus 2 x de 4,5 km gedaan. Voordat je het weet ben je dus klaar met die 4,5 en ben je dus halverwege .

Lekker dat je flink afgevallen bent voordat je op vakantie gaat Sjeen! . Veel plezier!

miss_sly: er staat trouwens in deeltje 61 / pagina 6 een versie die meer up to date is. Gebruik dat updatelijstje van Droeke maar. En als je denkt dat iemand lang niet heeft gereageerd zet er dan maar een achter zodat we die in een volgende update eruit kunnen gooien .
  vrijdag 6 mei 2005 @ 23:00:49 #48
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26790781
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:55 schreef miss_sly het volgende:
tvp

Ik geloof dat ik vergeten ben de update te maken
Had niet eens in de gaten dat week 17 al voorbij is
Mijn welgemeende excuses.
Moet ik het alsnog doen, of doet degene na mij het gewoon deze week?
Ow, ik zie dat dat Funnie is, en ik meen dat die even niet meedoet, toch> Dus ik zal dit weekend een mooie update verzorgen! Promiss
Klopt, ik was al uit de lijst meende ik. Weet niet hoe ik er weer in kom. Maar als je dat zou willen doen erg graag
pi_26793937
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:48 schreef teigan het volgende:

cliosport Dat vroeg ik me dus net af, of je de kilo's die je kwijtraakte niet meer terugkreeg, omdat je zei dat je het dieet al meerdere malen gedaan had.....
Maar wat mag jij dan eten op een dag?
Ik zal morgen even het lijstje overtypen.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_26796187
De onzin van aankomen heft mij nu lang genoeg geduurd en moet maar eens afgelopen zijn. Zo! * Isabeau slaat vuist op tafel

Ik heb ergens een 10-weken-plan gevonden en dat komt eigenlijk heel erg overeen met hoe ik altijd al lijnde. Op de 140 ml sinaasappelsap in de ochtend na, maar ik heb geen enkel bezwaar tegen sinaasappelsap Om weer wat gemotiveerd te raken wilde ik me eerst maar redelijk streng aan dat dieet gaan houden. Ik heb dat helaas nodig, ben een beetje het "shit, een koekje gehad...dieet mislukt, kom maar op met de donuts om me te troosten" type. Echt superbelachelijk, maar als je dat van jezelf weet dan scheelt dat wel (ik heb uiteraard wel een hele zooi verjaardagen, een bruiloft, een huwelijksfeest èn een rampzalige DnD-meeting in het vooruitzicht, en vergeet ook de Loevesetinmeet niet ) In mijn hoofd heb ik het extra'tjes ecten heel goed op een rijtje, maar in de praktijk... Pfff. Achterlijk brein.

Maeghan ik hoop dat je ondertussen weer naar het toilet bent geweest, want verstopt zitten is echt geen pretje Probeer een beetje af te blijven van bepaalde 'natuurlijke ontstoppingsmiddeltjes uit de natuurwinkel' want ik heb daar best chronisch vervelende gevolgen van gezien. Een keertje is niet erg, maar vaker gebruiken creëert luie darmen. Water en vezels is het recept, maar dat wist je vast al wel en dat zal wel amper helpen bij je.

thabit foto's hebben niet echt veel nut hoor. Ik heb genoeg patiënten bloot gezien die lichter waren dan ik en waarbij ik dacht: mijn hemel, zo dik ben ik toch niet? Maar het maakt heel veel uit waar je gewicht zich ophoopt. Als iemand veel vet in het gezicht heeft met 3 onderkinnen dan lijkt die persoon al snel gigavet, terwijl iemand met al het vet in bovenbenen en kuiten met daarbij een taille en geen vet in het gezicht helemaal niet te zwaar lijkt. En dan kan die tweede persoon makkelijk veel zwaarder zijn dan de persoon met het vet in het gezicht. Dus ik heb afgeleerd om naar gewicht/lengte of BMI te kijken, dat heeft geen zin. Een hoger BMI brengt gezondheidsrisico's mee en een dikke buik ook. Je kan altijd de omtrek van je buik eens opmeten, op deze site staat hoe dat zit en wat je omtrek mag zijn.

Pandorah ik vind in het bos lopen ook veel zwaarder, maar het is ook veel leuker! Snel heuvels af en dan er weer op...pfff, vermoeiend hoor. Maar ik heb er vrede mee dat ik niet zo lang in het bos kan hardlopen als op asfalt. Maar mijn blessure is nauwelijks voelbaar in het bos, dus ik heb het er graag voor over. Maar hoe weet je nu wat de afstand is die je loopt in het bos?

Funnie leuk dat je weer terug bent!! Echt super
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')