Thanxquote:
We hebben een orkest geloof ik ofzo ja...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef nixxx het volgende:
Zaterdag weer, ik geloof niet dat het dan zulk briljant weer zal zijnen het wordt natuurlijk wennen na afgelopen zaterdag vrij te hebben gehad.
Nog over koninginnedag.. kwam natuurlijk een collega tegen in Utrechtmaar zag ook een aantal tpg-ers in een net colbertje lopen met sommigen ook nog een soort verdienstesnoer erop... zou dat soms van een tpg-koor of band geweest zijn?
Hier in Amersfoort is het de hele dag droog gebleven gelukkig. Maar ik hoefde ook niet te werken. Vrijdag weer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef Yeahinho het volgende:
Tijdens de ochtendwijk heb ik het mooi droog gehouden.
Wil ik naar buiten gaan met de middagwijk, begint het als een gek te regenen.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat komende zaterdag weer HAH zou zijn... de kieslijsten.
Ik twijfelde nog even over "deel 7", maar het vorige deel had al geen nummer meer en de eerdere 5 stonden allemaal in Klaagbaakquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:16 schreef Yeahinho het volgende:
Goeie topictitel trouwens![]()
.
Moet er geen 'deel zoveel' achter, of worden we dan gezien als reeks?
Simpel edoch doeltreffend '#7' toevoegen dan maar?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog even over "deel 7", maar het vorige deel had al geen nummer meer en de eerdere 5 stonden allemaal in Klaagbaak
Ach... op deze manier kan je aan 't einde van 't jaar tenminste nog wat geinigs aanschaffen in 't spaarpuntenwinkeltjequote:Op woensdag 4 mei 2005 16:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
*$^*$^*&(*)(%&*)(@$^@$%^%$$%^ ... bah dus
worden we nog gewoon folderjongetjes uiteindelijk... mark my words
YESS, weer 350 punten erbijquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat komende zaterdag weer HAH zou zijn... de kieslijsten.
Postbezorgers zuigen en pakken ons het werk afquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:17 schreef JustJunior het volgende:
Ben sinds kort ook postbezorgerNobel beroep is het.
verkapte tvp
daarnaast moeten ze elke dag zeggen of het goed is gegaan, dus ik krijg elke keer te horen dat er welgeteld 1 heel briefje in een andere straat zat. En je moet alles exact zetten zoals ze gewend zijn want aanpassen aan in elkaar gevoegde bundels kunnen ze ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Postbezorgers zuigen en pakken ons het werk af.
Lekker toch, ik zou juist blij zijn met twee uurtjes extra als voorbereiding. Nou ja, als het niet al te druk is dan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:25 schreef Adsum het volgende:
Zaterdag mag ik trouwens om 07.30 beginnen, ipv de gebruikelijk 09.30, mag het industriegebied ff gaan ingooien + zetten
Ik ken het. Voordat de HSM hier ging draaien lagen er bij sommige kasten wel 4 verschillende loopbriefjes die geen van allen in de verste verte leken op de loopbriefjes die in de computer staan. Die zelf gemaakte loopbriefjes zijn vaak ook nog eens zo onlogisch als de pest; enorm veel loze stukken of veel te grote rondjes.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
daarnaast moeten ze elke dag zeggen of het goed is gegaan, dus ik krijg elke keer te horen dat er welgeteld 1 heel briefje in een andere straat zat. En je moet alles exact zetten zoals ze gewend zijn want aanpassen aan in elkaar gevoegde bundels kunnen ze ook niet
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Wat denk je zelf? Stel jij maakt het pakketje open en er zit een baksteen, jij weigert te betalen en de postbode neemt het opengemaakte pakketje mee terug. Dan doet dat heel erg vermoeden dat hij/zij dat pakje open heeft gemaakt. Vandaar dus niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef TeleluvR het volgende:
Nooit gezien dit topic, wellicht handig om hier mijn vraag te stellen:
Mag je een rembourszending open maken alvorens te betalen aan de postbode? Bijvoorbeeld om zeker te weten dat je niet betaald voor een baksteen?
Nee maar dat lijkt me logisch,quote:
Mij ook, maar .... oh well, ik ben gewoon blij een TPG medewerker aan mijn deur te hebben.quote:
Postbezorger, dat word ik echt nooit van mijn leven. Je moet je helemaal het schompes werken voor een hongerloontje. Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:17 schreef JustJunior het volgende:
Ben sinds kort ook postbezorgerNobel beroep is het.
verkapte tvp
Ja precies, is het niet zo dat er nu maximaal drie partijen huis aan huis PER JAAR op zaterdag bezorgd mogen worden? Wie weet hoe dat zit?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:06 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Eerst wilde ze de zaterdag vrijhouden van HAH, maar daar komt ook heel snel verandering in zo te zien.
Gamma en ...?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:53 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja, we verdienen weer eens wat extra's zullen we maar denken. Wel twee soorten HAH, daar wordt je ook niet vrolijk van.
* Yeahinho heeft al maanden geen vaste wijk meerquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:25 schreef FlyingFox het volgende:
Als we nu eens een lijst maken met alle FOK!-TPG'ers en hun vaste wijken/diensten. Ik begin wel.
* FlyingFox: 5051 L
*
*
ku-teamquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:42 schreef FlyingFox het volgende:
* FlyingFox: 5051 L
* OMG: 1525 P
* MadGuy: 5242 C+V // 5246 J // 5343 C
* Yeahinho: team.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee dat zijn codes van hun nummerborden.
Jij werkt nog niet zo lang bij de post zeker?
Wtfquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:48 schreef OMG het volgende:
Diensten, geen postcodes.
Mijn dienst is 1525 P. De postcode van die dienst is 3315 P*.
Herstelkastquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:49 schreef OMG het volgende:
Nooit op de codes op de herstelkast gekeken? Of gebruiken we die alleen hier?
Bij ons ligt het zooitje op een tafelquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:51 schreef OMG het volgende:
De kast waarin de sluitrit wordt ingegooid?
Spreek ik nu echt TPG-slang of hoe zit dat?
Dordrecht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:52 schreef Yeahinho het volgende:
Waar de fuck zit dat kantoor van jou OMG?!
Het zegt me totaal niets waar je het over hebt allemaal....
Bij mij beginnen ze allemaal met 35.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:53 schreef OMG het volgende:
Op ons kantoor zijn 2 wijken ondergebracht met 2 verschillende postcodes. 3315 en 3319. Alle dienstnummers in de ene wijk beginnen met 15, die van mij is dus 1525. In de andere wijk beginnen ze met 19.
Maar goed, om verwarring te voorkomen, wat geven we nu op: postcode of dienst?
Ik dacht dat we het over diensten hadden...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:46 schreef Yeahinho het volgende:
MadGuy, hoe kun jij in de code 5242 en 5246 bestellen?! Das op mijn kantoor!
5242 CV bestaat trouwens niet eens.
[edit] je zult 5342 bedoelen neem ik aan.
*JDudequote:
Zo u wilt...quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Als je het helemaal goed wilt doen dan geef je een 6-cijferige kode op. De eerste 4 cijfes zijn dan de postcode. De laatste 2 het nummer van de dienst.
Na invoering van de HSM krijg ik drie vaste wijken & perrondienst & passepost.
Die 3 wijken zijn:
622445 Schepenenplein
622442 Aartshertogenstraat
622404 Heerderweg
Dan nog het voorbereiden van 622503 Lindenplein
Oh daar jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:06 schreef Fugie het volgende:
ik doe 4336A
en bij ons voor HAH staat er 1511 voor mijn wijk en op gobal is het 433611, om het lekker simpel te houden
De stemkaarten zijn vandaag al bezorgd geloof ik (ik heb ze net uit de brievenbus gehaaldquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
Zo lekker 2 wijkjes weggebracht vandaag en straks nog met de auto post ophalen bij een klant. Ja lekker verdienen.
Morgen en volgende week op zaterdag HAH. Maar dat wisten jullie vast al wel
Pluspunten
Bij ons volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:44 schreef mark_03 het volgende:
De stemkaarten zijn vandaag al bezorgd geloof ik (ik heb ze net uit de brievenbus gehaald) Scheelt dan weer
Hopen van niet (winkelcentrumquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:10 schreef OMG het volgende:
Is dat nierstichting HAH 100% (zoals die referendumboekjes laatst) of niet?
Zo'n beetje alleen de zendingen van de overheid worden daadwerkelijk 100% bezorgd...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:31 schreef OMG het volgende:
Nou, precies. En in de wijk die ik morgen moet lopen staan twee enorme flats met flink wat stickers, dus vandaar.
Nierstichting is toch geen overheidsinstantiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zo'n beetje alleen de zendingen van de overheid worden daadwerkelijk 100% bezorgd...
Al 't andere spul hoef je niet te bezorgen waar ze een sticker hebben.
nee, dus hoef je die niet te bestellen bij mensen die een sticker op de bus hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nierstichting is toch geen overheidsinstantie
Ik dacht dat het morgen rustig zou worden...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:02 schreef MrX1982 het volgende:
Gaat morgen een druk dagje worden dan. Als ik om 10:00 kom kan ik vast niet meteen de straat op
Klote nieuwe raamregeling
We zien het morgen welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ik dacht dat het morgen rustig zou worden...
Omdat donderdag en vandaag veel kantoren dicht zijn gebleven...
Hier hetzelfde. Als iemand wil weten waar de teamcoach is, wordt er steevast gezegd: "Hij is buiten roken"...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe herkenbaar
Ik vraag me soms af hoe dat bedrijf kan functioneren met het soort mensen dat er werkt. Mis-communicatie is een sport geworden bij de post
Dat doen ze bij ons ook vaker dan koffie drinkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:45 schreef MadGuy het volgende:
Hier hetzelfde. Als iemand wil weten waar de teamcoach is, wordt er steevast gezegd: "Hij is buiten roken"...
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:46 schreef Beach het volgende:
Best weinig post
HAH viel harstikke mee, niet glad of te groot gelukkig.
Regen alleen laatste 20 minuten.
Verder is er iemand niet op komen dagen van de vastedie heeft een flink probleem.
Ja, tot ze klaar zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef elcastel het volgende:
Zeg worden er pakketten bezorgd op zaterdag en zo ja, tot hoe laat wordt er gereden ?
Hoe moet ik me dat voorstellen ? Ik neem aan dat er toch ergens gestopt wordt, is dat aan het einde van de ronde ofzo dan ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:06 schreef DrMarten het volgende:
Ja, tot ze klaar zijn.
Nou, je hebt alle pakketten voor een bepaald gebied. Die mik je in je bus en dan ga je rijden tot je alle adressen langs bent geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen ? Ik neem aan dat er toch ergens gestopt wordt, is dat aan het einde van de ronde ofzo dan ?
Check, maar het houdt toch ergens op ? 17.00 uur ofzo....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:20 schreef DrMarten het volgende:
Nou, je hebt alle pakketten voor een bepaald gebied. Die mik je in je bus en dan ga je rijden tot je alle adressen langs bent geweest.
Dan zijn ze meestal wel klaar jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef elcastel het volgende:
[..]
Check, maar het houdt toch ergens op ? 17.00 uur ofzo....
En toch zo vroeg al klaar?!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:17 schreef FlyingFox het volgende:
Huis aan huis op zaterdag
Telefoonboeken
Vergadering
Kutdag
Ik denk omdat dat teveel zou vertragen, de laatste wijken zijn dan pas eind van de middag uit de machine ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:08 schreef OMG het volgende:
Trouwens, nu hebben we zo'n prachtige HSM, maar waarom kunnen die klote stemkaarten daar niet in gesorteerd worden? Hm?
Ook nog met zo'n tof pennetje of potloodje?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:26 schreef nixxx het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik mijn HAH-spaarpunten gebruiken om het management een enkeltje siberie te geven... Niet alleen HAH, maar ook nog geaddresseerde HAH van het waterschap... die niet door de HSM kon zodat je dus nog vrolijk 2a3 rode bakken handmatig in kon gaan gooien![]()
![]()
06:00-15:30 GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |