Kun je dan niet je video proberen aan te sluiten op de computer en met programma's het opnemen op je computer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef kroegtijger het volgende:
[..]helaas, ook die zijn het niet... Ben bang dat eurosport zelf een leader in elkaar heeft gedraait en een loop in het liedje heeft gezet... zonde...het was namelijk een fantastisch stukje muziek voor bij video's te plakken...gaf het echte "fun" gevoel, maar ben bang dat ik em nooit tegen zal komen
* kroegtijger stopt nog maar eens zn oude vhs-band in de videorecorder om te genieten van de oude beelden en het meesterlijke intro-muziekje
Bedoel je niet gewoon 'Something to say'?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:01 schreef jeoren het volgende:
Ik vraag me af hoe het nummer heet van DJ Luna, zoals dat in de tv-reclame voorbij komt de laatste dagen.
En ik vraag me af hoe het nummer van Kane heet dat ze op Koninginnedag als 2e opvoerden op het Museumplein in Amsterdam? Iets met 'somehow' geloof ik...![]()
Thanks man!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:48 schreef renz0r het volgende:
[..]
*puntje van mn tong....al 5 minuten zijn hersens kraakt*
PING!
BINGO!
*Naar boven rent en dit topic wederom opent*
Parla & Pardoux- Liberté
Zo![]()
Ronnie Laws - Always there [1975]quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:23 schreef boeiuh het volgende:
Van wie is het origineel van Incognito - Always There ookalweer?? Ik kan er maar niet opkomen..
The Killers - Somebody told mequote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik ben niet echt op zoek naar één specifiek nummer. Ik ben op zoek naar wat nummers die een beetje dezelfde "feel" hebben als bijvoorbeeld:
The white stripes - Seven nation army
Gabriel Rios - Broad daylight
Franz Ferdinand - Take me out
Oasis - Fucking in the bushes
Gewoon nummers die erg cool klinken zonder patserig te zijn. Lekker voor in de auto als het lekker weer is, dat soort nummers.
Help?
Nee, ik bedoel wel degelijk het nummer dat ze NA 'Something to say' zongen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Teucer het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon 'Something to say'?
[..]
Thanks man!![]()
Vraag het aan een willekeurige breezerslet, die weten dat vast wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het nummer waarin ze in de clip , 2 gassies (ene negert en enen blankerd), een auditie show laten doen voor mooie dames voor dansen in een clip, hoe heet deze ook alweer?
The song is entitled 'Time After Time'. The lyrics are by Sammy Cahn and Julie Styne.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:10 schreef vilnius.inside het volgende:
Welk nummer wordt er gedraaid op de achtergrond in de reclame voor Sweet November (die is vanavond op tv) op net5![]()
o Fortuna uit de carmina burana van carl orff.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:21 schreef Icefire het volgende:
Achtergrond nr van dit filmpje http://www.trendpimp.com/(...)albums/car/vix17.wmv
Len - Steal My Sunshinequote:Op woensdag 11 mei 2005 20:44 schreef junkiesietze het volgende:
http://www.xs4all.nl/~jejf/ikzoekditnummer.mp3
Hier ben ik al tijden naar op zoek!
Heel misschien is het The Doobie Brothers - Long Train Running (White Label Mix)...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:04 schreef kroegtijger het volgende:
dat wel, maar de kwaliteit is brak...daarbij hebben ze dr nog wat geluids-effecten doorheen gemikt waar ik niet op zit te wachten...wil gewoon puur de muziek hebben
Solitudes misschien???quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:47 schreef Pretzel het volgende:
Weet iemand waar ik aan geluiden van de natuur kan komen, echte habitat geluiden... ze verkopen die cd's wel maar ik zoek wat om het te luisteren! gewoon uit een bos, de zee, watervallen, tropisch regenwoud e.d. heeft iemand enig idee???
hehehe kvind de clip wel geinig thnxquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zie nu die clip met die twee kleine ventjes. Wat een kutnummer zeg!
Ik zal zo wel opschrijven hoe hij heet.
thnxquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Len - Steal My Sunshine
[..]
Heel misschien is het The Doobie Brothers - Long Train Running (White Label Mix)...
Als je 'em niet kan vinden, mail dan maar naar algemene.inbox[at]gmail.com...
Relax - Mr. Sleevesquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:11 schreef KneiterS het volgende:
Ik zoek een nummer en ik vermoed dat het van outkast is maar ik kan de titel gewoon niet vinden. Het enige wat ik van het nummer weet ik dat de volgende zin er in zit: There's something in the air, I (of you) can't deny cause I feel. Ik geloof dat het zelfs zo begint.
Lastige omschrijving geloof ik :p, maar weet iemand de titel en de artiest. Je zou me erg gelukkig maken!
Ok, ik ga op zoek...thanksquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heel misschien is het The Doobie Brothers - Long Train Running (White Label Mix)...
Als je 'em niet kan vinden, mail dan maar naar algemene.inbox[at]gmail.com...
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef TETSU het volgende:
[..]
The Killers - Somebody told me
The Hives - Hate to say I told you so
Dank je ik ga ff uitzoeken of ik die bedoel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:54 schreef Almighty het volgende:
Blue Boy - remember me
Dacht dat het zoiets was... is we lwat ouder dan 2 jaar geleden...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:54 schreef Almighty het volgende:
Blue Boy - remember me
Dacht dat het zoiets was... is we lwat ouder dan 2 jaar geleden...
En ik weet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:59 schreef Jowel het volgende:
Klopt ik had dezelfde vraag ook al in deeltje 136 gesteld maar nog geen reactie gekregen dus ik dacht, ik probeer het gewoon nog een keer.
Maar ik zoek dus de titel van de muziek uit dit filmpje:
http://abum.com/?show_media=6059&file_type=Movies&file_id=corey_martinez.wmv
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef kroegtijger het volgende:
Strings of harmony, maar ben alleen effe de artiest kwijt.... zoek em effe op...
Okay, bedanktquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:53 schreef kroegtijger het volgende:
[..]ken em niet vinden...ik moet em toch echt hebben...ik zoek verder
Unfinished Sympathyquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:11 schreef Shogo het volgende:
Ik zoek een nummer en weet dat dit van Massive Attack is, wordt redelijk vaak gedraaid op de radio en een stukje uit de tekst die ik onthouden heb 'well it hurts me' dacht ik, de rest kan ik nu even niet opkomen en de titel al helemaal niet.
mijn heldquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Unfinished Sympathy
De tekst is:
"Really hurt me baby, really hurt me baby. I can't have a day without a night"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |