dank jequote:
Saybia - The day after tomorrowquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:23 schreef sweex het volgende:
Dat liedje met:
"Why do birds, lalalal :\"
Mmm, ben nu de tekst al kwijt maar is mega bekend nummer
ik weet nog steeds niet wat t is en wil t heeeel graag weten, want om tussen mn playlist dat filmpje te ketsen is ook weer zowatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:59 schreef Jowel het volgende:
Klopt ik had dezelfde vraag ook al in deeltje 136 gesteld maar nog geen reactie gekregen dus ik dacht, ik probeer het gewoon nog een keer.
Maar ik zoek dus de titel van de muziek uit dit filmpje:
http://abum.com/?show_media=6059&file_type=Movies&file_id=corey_martinez.wmv
[..]
Mammagamma?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:27 schreef kroegtijger het volgende:
Ik heb hier een nummertje van Allen Parsons Project, t is best wel bekend, maar ik heb geen idee hoe het heet... t kutte is, is dat er geen tekst bij zit...alleen maar instrumentaal.... wie helpt me op weg??
thanks
Melissa Etheridge - Like the way I doquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:42 schreef Faviola het volgende:
al tijdje op zoek naar dit nr totdat ik het daarnet maud hoorde zingen bij de notenclub, ik heb vaag wat regeltjes kunnen oppikken, het is echte nr is in ieder geval ook een vrouw die zingt, heb komt ene beetje neer op dit (refrein)
Tell me does she love you, like the way I do,
does she miss you, ....
belangrijke zin is 'like the way I do', erg melodieus refrein,
misschien iemand (ondanks deze vage omschrijving) een idee ?
YESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JE BENT EEN HELDquote:
You're welcome. Drink er maar eentje op mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JE BENT EEN HELD![]()
![]()
![]()
![]()
Pass even je rekeningnummer door, trakteer ik je op een biertje![]()
![]()
![]()
![]()
Niks ervan. Beloofd is beloofd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
You're welcome. Drink er maar eentje op mij
Vergeten te melden dat het een mannenstem is hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef kroegtijger het volgende:
Artist: Whitney Houston
Song: I Can't Live If Living Is Without You Lyrics
Je mag me beloven dat je er eentje drinkt op me..ik reageerde niet omdat er geld tegenover stond.quote:
Harry Nielsen - Can't Live Without You?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:48 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik zoek een nummer wat volgens mij ergens uit de 70's komt..
Er zit best wel uptempo gitaar werk in en in het refrein(wat gezongen word door een man met een Barry Hughes stem) komt het volgende voor:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIII can't live without you,
But IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII can't live without you
Ofzo
Het is iig geen queen.. Ik hoopte dat de titel misschien ' Can't live without you' heette maar ik kan het liedje wat ik bedoel niet vinden
Godverdegodver, je wist het gewoon en je laat mij nog uren in de stress zitten?? Dat geld kun je op je buik schrijven!!! LUL!!!!!! ()*@$&(@*$&(*@&$(*@&$(*@&*&@$quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je mag me beloven dat je er eentje drinkt op me..ik reageerde niet omdat er geld tegenover stond.
Dus neem een Hoegaarden op de lama!
Lucifer dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:27 schreef kroegtijger het volgende:
Ik heb hier een nummertje van Allen Parsons Project, t is best wel bekend, maar ik heb geen idee hoe het heet... t kutte is, is dat er geen tekst bij zit...alleen maar instrumentaal.... wie helpt me op weg??
thanks
Dealquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:15 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Godverdegodver, je wist het gewoon en je laat mij nog uren in de stress zitten?? Dat geld kun je op je buik schrijven!!! LUL!!!!!! ()*@$&(@*$&(*@&$(*@&$(*@&*&@$Wat jij wilt, ik zal er vrijdagmiddag een mooie Brugse Tripel voor aanschaffen en dan proost ik op Gambolputty
![]()
The Raven is toch ook wel deels instrumentaal?quote:
Nilsson idd...niet Nielsenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:17 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Mocht het Without you zijn, dan gaat het niet om Whitney Houston, maar om Mariah Carey [1994].... en in dit geval om een man... dat zou dan Harry Nilsson[1971] kunnen zijn.....(die overigens niet het origineel had: dat was Badfinger [1970]).
Hmm, die heb ik niet zo in m'n hoofd maar ik zie dat Muziekstad ook weer online is dus hulp is nabij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
The Raven is toch ook wel deels instrumentaal?
Dat ene moment van herkenning, in de 1e seconde al, dat is zo fantastisch. Dat blije gevoel heb ik niet meer gehad sinds de ontdekking (na een jaar) van SP's - Bullit with Butterfly Wingsquote:
kwam em alleen maar tegen onder de naam "NBA Theme"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:32 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Betreffende Alan Parsons Project: even wat instrumentalen op een rijtje
Pipeline (3:56)
Where's The Walrus? (7:23)
I Robot (5:59)
Mammagamma (3:32)
Hawkeye (3:44)
Voyager (2:14)
Paseo De Gracia (3:44)
Urbania (4:57)
The Gold Bug (4:27)
Genesis Ch. 1 V. 32 (3:37) <-- kanshebber
Ik gok zelf op I Robot![]()
quote:Gambolputty - dinsdag 10 mei 2005 @ 21:23
------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 10 mei 2005 21:23 schreef sweex het volgende:
Dat liedje met:
"Why do birds, lalalal :\"
Mmm, ben nu de tekst al kwijt maar is mega bekend nummer
-----------------------------------------------------------------------
Saybia - The day after tomorrow
Hij is gesolved...Siriusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:27 schreef kroegtijger het volgende:
thanks
Als je dat NBA eerder had laten vallen, had het tijd gescheeldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:44 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Hij is gesolved...Sirius![]()
toppertje
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:46 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Als je dat NBA eerder had laten vallen, had het tijd gescheeld![]()
Of misschien zelfs nog "Why do fools fall in love", daar zit die zin ook in, dacht ik. Hoor het Diana Ross iig nog zingenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:38 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
OF.... erg cheesy:
The Carpenters - (They long to be) Close to you [1970]
Uiteraard origineel Frankie Lymon and the Teenagersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Of misschien zelfs nog "Why do fools fall in love", daar zit die zin ook in, dacht ik. Hoor het Diana Ross iig nog zingen
Nee dat is em absoluut niet.. het is een mooi nummerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:53 schreef kroegtijger het volgende:
SCORPIONS - Can’t Live Without You
Nee das dezelfde als Witney Houston.. Ook niet helaasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Harry Nielsen - Can't Live Without You?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:02 schreef HenkieSpankie het volgende:
Nee das dezelfde als Witney Houston.. Ook niet helaas
Die vind je op het album 'the captain and me'quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:03 schreef kroegtijger het volgende:
Ik ben op zoek naar waar (welke cd) ik de instrumentale versie van Long Train Running van de Doobie Brothers kan vinden (zoals die ook in de intro-tune van eurofun werd gebruikt heel wat jaren geleden)
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef Blinky het volgende:
[..]
Die vind je op het album 'the captain and me'
gaaf nummer overigens!
-edit- Ik zie nu pas dat je de instrumentale versie bedoelt. Ik ga even verder zoeken
http://songs.allofmp3.com/mcatalog.shtml?group=8298&album=6 op deze site vind je wel verschillende versies van het nummer, misschien zit daar iets tussen?
Kun je dan niet je video proberen aan te sluiten op de computer en met programma's het opnemen op je computer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef kroegtijger het volgende:
[..]helaas, ook die zijn het niet... Ben bang dat eurosport zelf een leader in elkaar heeft gedraait en een loop in het liedje heeft gezet... zonde...het was namelijk een fantastisch stukje muziek voor bij video's te plakken...gaf het echte "fun" gevoel, maar ben bang dat ik em nooit tegen zal komen
* kroegtijger stopt nog maar eens zn oude vhs-band in de videorecorder om te genieten van de oude beelden en het meesterlijke intro-muziekje
Bedoel je niet gewoon 'Something to say'?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:01 schreef jeoren het volgende:
Ik vraag me af hoe het nummer heet van DJ Luna, zoals dat in de tv-reclame voorbij komt de laatste dagen.
En ik vraag me af hoe het nummer van Kane heet dat ze op Koninginnedag als 2e opvoerden op het Museumplein in Amsterdam? Iets met 'somehow' geloof ik...![]()
Thanks man!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:48 schreef renz0r het volgende:
[..]
*puntje van mn tong....al 5 minuten zijn hersens kraakt*
PING!
BINGO!
*Naar boven rent en dit topic wederom opent*
Parla & Pardoux- Liberté
Zo![]()
Ronnie Laws - Always there [1975]quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:23 schreef boeiuh het volgende:
Van wie is het origineel van Incognito - Always There ookalweer?? Ik kan er maar niet opkomen..
The Killers - Somebody told mequote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik ben niet echt op zoek naar één specifiek nummer. Ik ben op zoek naar wat nummers die een beetje dezelfde "feel" hebben als bijvoorbeeld:
The white stripes - Seven nation army
Gabriel Rios - Broad daylight
Franz Ferdinand - Take me out
Oasis - Fucking in the bushes
Gewoon nummers die erg cool klinken zonder patserig te zijn. Lekker voor in de auto als het lekker weer is, dat soort nummers.
Help?
Nee, ik bedoel wel degelijk het nummer dat ze NA 'Something to say' zongen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef Teucer het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon 'Something to say'?
[..]
Thanks man!![]()
Vraag het aan een willekeurige breezerslet, die weten dat vast wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het nummer waarin ze in de clip , 2 gassies (ene negert en enen blankerd), een auditie show laten doen voor mooie dames voor dansen in een clip, hoe heet deze ook alweer?
The song is entitled 'Time After Time'. The lyrics are by Sammy Cahn and Julie Styne.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:10 schreef vilnius.inside het volgende:
Welk nummer wordt er gedraaid op de achtergrond in de reclame voor Sweet November (die is vanavond op tv) op net5![]()
o Fortuna uit de carmina burana van carl orff.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:21 schreef Icefire het volgende:
Achtergrond nr van dit filmpje http://www.trendpimp.com/(...)albums/car/vix17.wmv
Len - Steal My Sunshinequote:Op woensdag 11 mei 2005 20:44 schreef junkiesietze het volgende:
http://www.xs4all.nl/~jejf/ikzoekditnummer.mp3
Hier ben ik al tijden naar op zoek!
Heel misschien is het The Doobie Brothers - Long Train Running (White Label Mix)...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:04 schreef kroegtijger het volgende:
dat wel, maar de kwaliteit is brak...daarbij hebben ze dr nog wat geluids-effecten doorheen gemikt waar ik niet op zit te wachten...wil gewoon puur de muziek hebben
Solitudes misschien???quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:47 schreef Pretzel het volgende:
Weet iemand waar ik aan geluiden van de natuur kan komen, echte habitat geluiden... ze verkopen die cd's wel maar ik zoek wat om het te luisteren! gewoon uit een bos, de zee, watervallen, tropisch regenwoud e.d. heeft iemand enig idee???
hehehe kvind de clip wel geinig thnxquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zie nu die clip met die twee kleine ventjes. Wat een kutnummer zeg!
Ik zal zo wel opschrijven hoe hij heet.
thnxquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Len - Steal My Sunshine
[..]
Heel misschien is het The Doobie Brothers - Long Train Running (White Label Mix)...
Als je 'em niet kan vinden, mail dan maar naar algemene.inbox[at]gmail.com...
Relax - Mr. Sleevesquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:11 schreef KneiterS het volgende:
Ik zoek een nummer en ik vermoed dat het van outkast is maar ik kan de titel gewoon niet vinden. Het enige wat ik van het nummer weet ik dat de volgende zin er in zit: There's something in the air, I (of you) can't deny cause I feel. Ik geloof dat het zelfs zo begint.
Lastige omschrijving geloof ik :p, maar weet iemand de titel en de artiest. Je zou me erg gelukkig maken!
Ok, ik ga op zoek...thanksquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heel misschien is het The Doobie Brothers - Long Train Running (White Label Mix)...
Als je 'em niet kan vinden, mail dan maar naar algemene.inbox[at]gmail.com...
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef TETSU het volgende:
[..]
The Killers - Somebody told me
The Hives - Hate to say I told you so
Dank je ik ga ff uitzoeken of ik die bedoel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:54 schreef Almighty het volgende:
Blue Boy - remember me
Dacht dat het zoiets was... is we lwat ouder dan 2 jaar geleden...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:54 schreef Almighty het volgende:
Blue Boy - remember me
Dacht dat het zoiets was... is we lwat ouder dan 2 jaar geleden...
En ik weet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:59 schreef Jowel het volgende:
Klopt ik had dezelfde vraag ook al in deeltje 136 gesteld maar nog geen reactie gekregen dus ik dacht, ik probeer het gewoon nog een keer.
Maar ik zoek dus de titel van de muziek uit dit filmpje:
http://abum.com/?show_media=6059&file_type=Movies&file_id=corey_martinez.wmv
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef kroegtijger het volgende:
Strings of harmony, maar ben alleen effe de artiest kwijt.... zoek em effe op...
Okay, bedanktquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:53 schreef kroegtijger het volgende:
[..]ken em niet vinden...ik moet em toch echt hebben...ik zoek verder
Unfinished Sympathyquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:11 schreef Shogo het volgende:
Ik zoek een nummer en weet dat dit van Massive Attack is, wordt redelijk vaak gedraaid op de radio en een stukje uit de tekst die ik onthouden heb 'well it hurts me' dacht ik, de rest kan ik nu even niet opkomen en de titel al helemaal niet.
mijn heldquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Unfinished Sympathy
De tekst is:
"Really hurt me baby, really hurt me baby. I can't have a day without a night"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |