Heel leuk ja.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:23 schreef LibertarianX het volgende:
Leuk, he, SCH, lekker vrijblijvend de meest vreselijke dingen over iemand posten en dan de vermoorde onSCHuld spelen als je er op aangesproken wordt....
Zoek het uit.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:28 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Ja Ik heb wel eens gehoord dat jij een Pedo zou zijn.
Iis dat net zo een misselijk gerucht?
Ik accepteer die uitspraak heus, gewis en zeker. Maar ik mag toch wel denken dat er ooit nog een ander verhaal los komt?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:44 schreef CANARIS het volgende:
Werkelijk een heel beroerd plaatje SCH
SCH , de laatste oprechte Mohanikaan als het gaat om de verdediging van onze rechtstaat , wil notabene een uitspraak van de Hoge raad in questie niet werkelijk accepteren omdat het niet in zijn wereldbeeld past.
quote:Gelukkig maar. Het bewijs is geleverd. SCH Is ook maar een mens.
breng het dan ook als een gerucht of iets wat je graag zou willen of iets wat je uit je duim hebt gezogen, dan geloven we het allemaalquote:Op maandag 9 mei 2005 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie dit forum niet als een journalistiek medium maar als een plek waar wat dingen worden uitgewisseld: meningen, feiten, geruchten, verwensingen enz. Daarom heb ik het er hier over en doe ik er in mijn journalistieke werk vooralsnog niks mee.
Ik breng het niet als een feitquote:Op maandag 9 mei 2005 15:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
breng het dan ook als een gerucht of iets wat je graag zou willen of iets wat je uit je duim hebt gezogen, dan geloven we het allemaal
maar breng het niet als een feit want dat is het niet
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet dat er soldaten zijn die er bij waren die een andere lezing hebben van het gebeurde dan Eric O. en sowieso graag een boekje over Eric O. open zouden doen. Ze hechten alleen vooralsnog zodanig aan hun baan dat ze dat niet willen/durven.
quote:Op zondag 8 mei 2005 18:24 schreef SCH het volgende:
[..]Hoe kom je daar bij. Het OM heeft duidelijke signalen gekregen dat Eric O. een Irakees geexecuteerd heeft. Dat is ook gewoon gebeurd en is ook neit zo vreemd gezien de reputatie van deze meneer O. Het is dus niet meer dan terecht dat het OM een zaak aanspant maar uiteindelijk haken de ooggetuigen af en durven hun verklaring niet voor de rechtbank te herhalen. Dan verlies je zo'n zaak. Dat is helaas maar de tijd zal het wel leren.
Het OM heeft die singalen gekregen, dat is gewoon een feit. Ik zie geen zaken die niet kloppen hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:01 schreef sp3c het volgende:
tot die tijd heb ik wel een aantal quotes waar jij het een en ander presenteert als feiten
Van de vrienden en familie van die plunderende Iraqi zeker.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
Het OM heeft die singalen gekregen,
Kloptquote:
Dat klopt dus allemaal wel, volgens die jongens.quote:wat klopt er niet ... vooralsnog klopt het niet dat er militairen zijn die een ander verhaal hebben maar dit niet durven vertellen, dit is een gerucht dat enkel bij jouw bekend is en geen feit.
Dat Eric O. een Irakees heeft geexecuteerd klopt niet.
dat er ooggetuigen af hebben gehaakt klopt niet
dat Eric O. een schrikbarende reputatie heeft klopt niet.
Dat laatste, dat heb ik al vaak gezegd hier.quote:ofwel jij zit dit allemaal ter plekke te verzinnen, ofwel je wordt voorgelogen door je kameraad, ofwel je kameraad heeft gelijk en kan dit niet hardmaken.
Het zijn dingen die ik weet en zo presenteer ik het ook.quote:hoe dan ook alles wat jij hier presenteerd als feiten zijn vage geruchten
quote ze maar dan met een betrouwbare bron erbij anders zijn het geruchten waar niemand behalve jouw ooit van gehoord heeftquote:Op maandag 9 mei 2005 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Dat klopt dus allemaal wel, volgens die jongens.
het zijn dingen die jij je hebt laten vertellen en je presenteert ze als feitenquote:[..]
Dat laatste, dat heb ik al vaak gezegd hier.
[..]
Het zijn dingen die ik weet en zo presenteer ik het ook.
Nopez, ik presenteer het feit dat mijn collega contact heeft met een paar jongens die dit verhaal vertellen als een feit, en ik vind het jammer dat hun verhaal niet onder ede is gehoord.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef sp3c het volgende:
het zijn dingen die jij je hebt laten vertellen en je presenteert ze als feiten
zelfs dat is vooralsnog geen feit ... nu zie ik wel waarom je zo blij bent met de werkwijze van het OM, het is dezelfde als die van jouw, beetje gokken, beetje vissen, beetje zeuren en hopen dat er wat uit komtquote:Op maandag 9 mei 2005 16:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nopez, ik presenteer het feit dat mijn collega contact heeft met een paar jongens die dit verhaal vertellen als een feit, en ik vind het jammer dat hun verhaal niet onder ede is gehoord.
ik zou het op prijs stellen als je je hier net zo genuanceerd gedroeg als tijdens het topic over de vrijlating van samir a. dat zou je sieren en je lult je ook wat minder klem dan, heb ik gemerkt.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nopez, ik presenteer het feit dat mijn collega contact heeft met een paar jongens die dit verhaal vertellen als een feit, en ik vind het jammer dat hun verhaal niet onder ede is gehoord.
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou het op prijs stellen als je je net zo gedroeg tijdens het topic over de vrijlating van samir a. dat zou je sieren en je lult je ook wat minder klem dan, heb ik gemerkt.
aan de hand van (of het ontbreken van) de door jouw gegeven bronnenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:02 schreef SCH het volgende:
[..]Toch wel hoor. Hoe kan jij daar nou over oordelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |