SCH heeft connecties.quote:
Die heb jij gesproken?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:46 schreef SCH het volgende:
Er zijn enkele militairen die dat vertellen inderdaad. Moet ik hen dan niet geloven?
ik sta best open voor een andere versie, alleen niet voor die van jouwquote:Op zondag 8 mei 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij staat niet open voor een andere versie dan die van Eric O. zelf. Dat is je goed recht maar wil niet zeggen dat dat de waarheid is.
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik sta best open voor een andere versie, alleen niet voor die van jouw
Gelet op jouw post historie hier betwijfel ik of er iemand hier te vinden is die jouw claim van executie serieus neemt.quote:
Het is me niet duidelijk waar ik de uitspraak van de rechter niet accepteer. Juridisch valt er momenteel niet meer van te maken dan dit dus logisch dat de rechter tot deze uitspraak is gekomen.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gelet op jouw post historie hier betwijfel ik of er iemand hier te vinden is die jouw claim van executie serieus neemt.
Ik kan me andere claims (uit Bosnië bijvoorbeeld) herinneren van militairen die beweerden te hebben gezien wat Nederlandse miliairen daar deden. Ik kan me ook herinneren dat die claims nergens op gebaseerd waren, en dat betrokken (ex-)militairen uitspraken hebben gedaan als roep om aandacht.
Alle bewezen feiten wijzen in de richting van een militair die zijn werk gedaan heeft, en op een OM die de juridische rugdekking van militairen in het buitenland onderuit wil(de) halen. Het zou je sieren als je in navolging van je eigen eerdere posts over dit onderwerp nu eens gewoon de uitspraak van de rechter accepteert. In plaats daarvan kom je nu met heel vage verdachtmakingen, zonder enige vorm van onderbouwing.
Ach ja, zo kan je gemakkelijjk alles weg zetten. Het is ook helemaal niet relevant of jij het serieus neemt.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef sp3c het volgende:
een roep om aandacht die alleen bij een kennis van jouw bekend is valt idd weinig serieus te nemen nee
Als Erik de Vlieger nog eens zijn Linkse Versie van een boulevardblad opzet mag ie jouw zeker wel bellen?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:24 schreef SCH het volgende:
[..]Hoe kom je daar bij. Het OM heeft duidelijke signalen gekregen dat Eric O. een Irakees geexecuteerd heeft. Dat is ook gewoon gebeurd en is ook neit zo vreemd gezien de reputatie van deze meneer O. Het is dus niet meer dan terecht dat het OM een zaak aanspant maar uiteindelijk haken de ooggetuigen af en durven hun verklaring niet voor de rechtbank te herhalen. Dan verlies je zo'n zaak. Dat is helaas maar de tijd zal het wel leren.
Dat Jessup het misbruikte als verdediging tegen een aanklacht doet er niets aan af dat er mensen zijn die blijven volhouden dat ze het beter denken te weten dan de mensen die ze er voor in hebben gehuurd. Op dat punt heeft Jessup helemaal gelijk. Als je het beter denkt te weten/kunnen ga dan zelf op wacht staan (in Irak). Zo niet: hou je klep.quote:Son, we live in a world that has walls, and those walls have to be guarded by men with guns. Who's gonna do it? You? (...) I know deep down in places you dont talk about at parties, you don't want me on that wall, you need me on that wall. (...) I have neither the time, nor the inclination to explain myself to a man who rises and sleeps under the blanket of the very freedom I provide, and then questions the manner in which I provide it. I prefer you said thank you, and went on your way. Otherwise, I suggest you pick up a weapon, and stand to post.
Ik hou je niet tegen hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:18 schreef RonaldV het volgende:
Zeker als je tot twee maal toe door de rechter in het ongelijk gesteld bent.
Zeker als je aankomt met geruchten. Als je die per sé wilt geloven dan ga ik het gerucht verspreiden dat SCH het missende lid van de Hofstadgroep is. Want dat is dan net zo waar als zijn ongefundeerde verhaal.
![]()
Nee, want ik breng verhalen pas journalistiek naar buiten als ze dubbel gecheckt zijn en geverifieerd kunnen worden.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:10 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Als Erik de Vlieger nog eens zijn Linkse Versie van een boulevardblad opzet mag ie jouw zeker wel bellen?
Inderdaad. Ik zie dit forum niet als een journalistiek medium maar als een plek waar wat dingen worden uitgewisseld: meningen, feiten, geruchten, verwensingen enz. Daarom heb ik het er hier over en doe ik er in mijn journalistieke werk vooralsnog niks mee.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:31 schreef sp3c het volgende:
toch zit je hier dingen te roepen die je via via hebt gehoord
jajaquote:Op maandag 9 mei 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, want ik breng verhalen pas journalistiek naar buiten als ze dubbel gecheckt zijn en geverifieerd kunnen worden.
Hoezo is dat laster? Als hij iemand moedwillig zou hebbern neergeschoten dan noem je dat nou eenmaal zo. En ik vertel wat er in het circuit van soldaten wordt verteld.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:56 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
jaja
daarom kom jij ook met verhalen over executies door deze Eric O en andere humbug. Je weet dat dit laster is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Executiequote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo is dat laster? Als hij iemand moedwillig zou hebbern neergeschoten dan noem je dat nou eenmaal zo. En ik vertel wat er in het circuit van soldaten wordt verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |