Plus nog een paar delen in Onzin van je levenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:56 schreef tha_dus het volgende:
geweldig..19delen vol met onzin:)
Waarom ben jij al wakker ?quote:
en in gc ook een paar pogingenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Plus nog een paar delen in Onzin van je leven
In klaagbaak ook nog een paar pogingenquote:
Fisherquote:
Moest vanmorgen m'n moeder naar schiphol brengen...was al om 6 uur opquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Fisher![]()
ooh maar eh wist niet dat je mij een mietje vond. Ik zit lekker ook thuis nanananana
goedemorgen hoe staat het met de boys stuff
we zijn nog bezig met wakker wordenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Fisher![]()
ooh maar eh wist niet dat je mij een mietje vond. Ik zit lekker ook thuis nanananana
ja daar zit wat inquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:00 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
we moeten allemaal nog n btje wakker worden
Goeiemorgen, lekker geslapen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Fisher![]()
williequote:Op woensdag 4 mei 2005 08:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Fisher![]()
Euhm jij, want jij zei dat de mietjes vrij waren vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemorgen, lekker geslapen?
Wie vind jou een mietje?
goedemorgen, fisherquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemorgen, lekker geslapen?
Wie vind jou een mietje?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:03 schreef somegirl het volgende:
Ik moet jullie helaas teleurstellen dat ik weer niet veel zal posten vandaag.... heb het gewoon echt druk!!! ongelovelijk toch, wie had dat nou verwacht....
Ik moet jullie helaas teleurstellen dat ik weer niet veel zal posten vandaag.... heb het gewoon echt druk!!! ongelovelijk toch, wie had dat nou verwacht....
huhquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:02 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
goedemorgen, fishermaar hij weet niet dat ik ook moet werken vandaag alleen niet op stage
Jammer, in ieder geval succes.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:03 schreef somegirl het volgende:
In het vorig forum zei jij dat alleen de mietjes vandaag vrij zijn, nou ik ben ook vrij van stage dusquote:
natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
In het vorig forum zei jij dat alleen de mietjes vandaag vrij zijn, nou ik ben ook vrij van stage dus
het was vast niet persoonlijk bedoeld![]()
ik geloof dat ik dat zeiquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
In het vorig forum zei jij dat alleen de mietjes vandaag vrij zijn, nou ik ben ook vrij van stage dus
het was vast niet persoonlijk bedoeld![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
ben rond 10 uur weg jongens, moet ik ook gaan werken. Eerste dagje van mijn nieuwe contract, ben benieuwd. Ben nu off kok van de broodkeuken hahaha heb de verantwoordelijkheid over de keuken spannend
weet eigenlijk wel 100%zeker dat het fisher was maar als jij het was; schaam jequote:
Ik weet wel zeker dat jij het zeiquote:
dank je, heb er ook wel zin in hahahhaquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:08 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dank je, heb er ook wel zin in hahahha
willie de verantwoordelijke![]()
Sorry, wil je het me vergeven?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:08 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
weet eigenlijk wel 100%zeker dat het fisher was maar als jij het was; schaam je![]()
We komen vanmiddag allemaal bij jou lunchenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
ben rond 10 uur weg jongens, moet ik ook gaan werken. Eerste dagje van mijn nieuwe contract, ben benieuwd. Ben nu off kok van de broodkeuken hahaha heb de verantwoordelijkheid over de keuken spannend
Williequote:Op woensdag 4 mei 2005 09:08 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dank je, heb er ook wel zin in hahahha
willie de verantwoordelijke![]()
Das een puik planquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We komen vanmiddag allemaal bij jou lunchen![]()
Is goed, ik doe meequote:Op woensdag 4 mei 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We komen vanmiddag allemaal bij jou lunchen![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:14 schreef Fisher het volgende:
<%
strFolder = ("../../../../Bedrijfsdocumentatie")
Whichfolder= server.mappath(strFolder) &"/"
'Folder = Whichfolder
Folder = Replace(Whichfolder, "D:\","file://///office/sys4/Office/Data/")
response.Write(Folder)
Dim fs, f, f1, fc
Set fs = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set f = fs.GetFolder(Whichfolder)
Set fc = f.subfolders
%>
<%
For Each f1 in fc
%>
<a href="files.asp?strFolder=<%=strFolder & f1.name%>">
<%
Response.write (f1.name & "<BR>")
%>
</a>
<%
Next
%>
Waarom werkt dit niet zoals ik wil dat 't werkt
VBA had ik een 7 voorquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:14 schreef Fisher het volgende:
<%
'Folder = Whichfolder
response.Write(Folder)
Dim fs, f, f1, fc
Set fc = f.subfolders
%>
<%
For Each f1 in fc
%>
<%
%>
</a>
<%
Next
%>
Ik ook zoietsquote:
hmm, 't is geen vba.. asp vb scripting mja.. lijkt eropquote:
Nou niet met dure woorden gaan gooien op de vroege ochtendquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:14 schreef Fisher het volgende:
<%
'Folder = Whichfolder
response.Write(Folder)
Dim fs, f, f1, fc
Set fc = f.subfolders
%>
<%
For Each f1 in fc
%>
<%
%>
</a>
<%
Next
%>
Idd kom nou we zitten maar op stagequote:Op woensdag 4 mei 2005 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou niet met dure woorden gaan gooien op de vroege ochtend
Scripttalen 24-01-2005 7 Dhr. L.T.A. Dzonquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, 't is geen vba.. asp vb scripting mja.. lijkt erop
ik pas 20 minuten en ben het al zatquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff pas een uur om bijna, hoe ga ik het volhouden deze dag
Ik jou ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:19 schreef tijgerwillie het volgende:
is goed hoor, kom maar naar goes hahahha. jitzzzze ik vergeef het je en daywalkurheb je gemist
heeeej! Jij bent toch vrij vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:19 schreef tijgerwillie het volgende:
is goed hoor, kom maar naar goes hahahha. jitzzzze ik vergeef het je en daywalkurheb je gemist
ook hoi, wat ben je toch weer blij dat ik er benquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heeeej! Jij bent toch vrij vandaag
natuurrrrrrrrrrlijk ben ik blij dat je er bent maar had je gewoon niet verwachtquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ook hoi, wat ben je toch weer blij dat ik er ben
ja ik ben vrij zit nu nog even voor mijn verslag achter de computer en om 10 uur ben ik weg
wie het kleine niet eert, is een stamp voor de broek weertquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:22 schreef tijgerwillie het volgende:
wie kent er nog een leuke gezegde
had nog wel gezegd dat ik nog even zou komenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
natuurrrrrrrrrrlijk ben ik blij dat je er bent maar had je gewoon niet verwacht![]()
![]()
Zak over de kop, vlag in de hand, neuken voor het vaderlandquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:22 schreef tijgerwillie het volgende:
wie kent er nog een leuke gezegde
toen mijn vader bij mijn moeder inbrak, moest ik negen maanden zittenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wie het kleine niet eert, is een stamp voor de broek weert
Nee niet gezien post ff linkje van dat topic hierzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:23 schreef snellejelle het volgende:
Hebbne jullie de dagcijfers gezien van gister? we zijn goed vertegenwoordigd in de top
Nee, waar staan ze?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:23 schreef snellejelle het volgende:
Hebbne jullie de dagcijfers gezien van gister? we zijn goed vertegenwoordigd in de top
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:23 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
toen mijn vader bij mijn moeder inbrak, moest ik negen maanden zitten
Zal je binnenkort toevoegenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:23 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
had nog wel gezegd dat ik nog even zou komen
maar eh msn is nog leeg hahha
Ze miste ons gewoon zo erg, ze moest gewoon nog ffies gedag komen zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:23 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
had nog wel gezegd dat ik nog even zou komen
maar eh msn is nog leeg hahha
jeey sta op nummer 10quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:23 schreef snellejelle het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jammer, in ieder geval succes.
Ik zal aan je denken
quote:
quote:
Ik ben blij dat iedereen zo meeleeft!quote:
hojje!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:26 schreef somegirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben blij dat iedereen zo meeleeft!![]()
Heb nu presentatie, misschien tot later!![]()
Hmm valt nog best mee aangezien ik fucking druk was gisterquote:19. Teardrop-nl 142
Tuurlijk leven we met je mee......quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:26 schreef somegirl het volgende:
suc6quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:26 schreef somegirl het volgende:
[..]
Oke tot over 10 minuten als je het harde werken weer zat bentquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:28 schreef snellejelle het volgende:
Maar ik ga vandaag maar es hard aan het werkkom later nog wel een keertje langs!
succes allen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:29 schreef tijgerwillie het volgende:
oke oke ik ken er nog een, is ook oud hoor maar toch;
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn, het beste is eruit
Mee eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:29 schreef tijgerwillie het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:29 schreef tijgerwillie het volgende:
hmm, beerquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:29 schreef tijgerwillie het volgende:
quote:165. ijsmeis 43
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:31 schreef tijgerwillie het volgende:
deze is voor stage;
Tijdens stage voel ik mij net een leeuw... ik eet, hang, verveel en geeuw
Hoe kom je aan al deze wijsheden?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:31 schreef tijgerwillie het volgende:
deze is voor stage;
Tijdens stage voel ik mij net een leeuw... ik eet, hang, verveel en geeuw
we hebben liever dat jij bij ons blijftquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:35 schreef tijgerwillie het volgende:
over 25 minuten ben ik weg jongen, kunnen jullie weer verder met de boys stuff
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
Met de spreekwoorden. Ik ben ondertussen ook hele andere dingen aan het doen die niets met mn stage te maken hebben
Dat kanquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:35 schreef pindos het volgende:
Kan ik me hier aanmelden als stagelopert?
Ik ook, maar dan hebben al die arme, ziek mensen in het ziekenhuis geen etenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:35 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
we hebben liever dat jij bij ons blijft![]()
![]()
Oh ja, sorry.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dat kan toch niet, hallo je zit wel op stage hoor
![]()
Dat kan ja, meer info waar je stage loopt en je wordt toegevoegd in de OPquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:35 schreef pindos het volgende:
Kan ik me hier aanmelden als stagelopert?
Ik was gisteren om 12 uur klaar met stagequote:Op woensdag 4 mei 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een internet verbod gekregen ofzow
Maffioso-schoenenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:37 schreef pindos het volgende:
Oke, loop stage bij handelsbedrijf en ben nu agentschap aan het opzetten voor een italiaans schoenenmerk!!!
welkom, man/vrouwquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:37 schreef pindos het volgende:
Oke, loop stage bij handelsbedrijf en ben nu agentschap aan het opzetten voor een italiaans schoenenmerk!!!
je bent veels te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan hebben al die arme, ziek mensen in het ziekenhuis geen eten
OP aangepast, welkom !quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:37 schreef pindos het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:38 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
je bent veels te goed voor deze wereld![]()
Morge ijsmeis...quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was gisteren om 12 uur klaar met stage.
Dat dacht ik al, anders zou niemand het doenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:39 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je moet ook aan de arme medemens denken
ps de verdiensten zijn ook niet slecht daar hoor hahaha![]()
ja wij arme studentjes kunnen t geld hard gebruiken natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:39 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je moet ook aan de arme medemens denken
ps de verdiensten zijn ook niet slecht daar hoor hahaha![]()
We hebben je gemistquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was gisteren om 12 uur klaar met stage.
hahaha, het is wel zo hoor, ik zou daar ook niet als vrijwlger op mijn vrije dag staan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, anders zou niemand het doen![]()
Nee stage is al genoeg onderbetaald werk , dus moet je voor de rest wel goed betaald krijgenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hahaha, het is wel zo hoor, ik zou daar ook niet als vrijwlger op mijn vrije dag staan.![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hahaha, het is wel zo hoor, ik zou daar ook niet als vrijwlger op mijn vrije dag staan.![]()
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
Morge ijsmeis...
not bad om 12uur al klaar zijn, is opzich ook wel prettig als ik dat zou hebben vandaag
idd blijf lieverquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:35 schreef tijgerwillie het volgende:
over 25 minuten ben ik weg jongen, kunnen jullie weer verder met de boys stuff
hojje!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:45 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga jullie verlaten voor vandaag, even mijn schoenen aan doen en in de auto stappen naar mijn werk, zal jullie missen en jullie duimen wel voor me he vandaag
en megter, ik hoop voor je dat je een snelle computer met internet krijg.
Morgen ben ik er ook niet, lekker feesten in vlissingen. Misschien kom ik vrijdag nog wel even langs
doei doei en werkse allemaal dikke kus van tijgerwillie
suc6 vandaag.. en tot maandagquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:45 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga jullie verlaten voor vandaag, even mijn schoenen aan doen en in de auto stappen naar mijn werk, zal jullie missen en jullie duimen wel voor me he vandaag
Morgen ben ik er ook niet, lekker feesten in vlissingen. Misschien kom ik vrijdag nog wel even langs
Veel plezier vandaag op je werk, we zullen je missenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:45 schreef tijgerwillie het volgende:
Werk ze vandaag, en tot maandagquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:45 schreef tijgerwillie het volgende:
Ha! Das je straf voor gisterquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Helaas moet ik vandaag weer gewoon tot 18.00.
ai 18.00 uur.. ik moet tot 17.00 en heb er nu al geen zin meer in, ow wacht dat was al toen ik vanochtend m'n bed uitstaptequote:Op woensdag 4 mei 2005 09:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Helaas moet ik vandaag weer gewoon tot 18.00.
oehoe, straf van ijsmeisquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pas maar op. Dadelijk krijg jij straf!
Dat vindt ie alleen maar lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vertel eens... wat gebeurd erquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ow? zo vroeg!quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:54 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Vertel eens... wat gebeurd er
Vandaag lekker om 3 uur naar huis![]()
moet wel 1,5 uur reizen![]()
Billenkoekquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:54 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Vertel eens... wat gebeurd er
Vandaag lekker om 3 uur naar huis![]()
moet wel 1,5 uur reizen![]()
OP is aangepast, welkomquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:48 schreef L-X het volgende:
* L-X is op stage bij een containerbedrijf in Rotterdam op de IT Support afdeling.
Ook weer op stage. Ben vandaag in m'n eentje op de afdeling. Nu zitten we hier maar met 3 mensen maar toch saai in je eentje. Genoeg te doen dat wel.
Billenkoek van ijsmeis ??? daar zal ik stad en land voor afreizenquote:
Die zijn om kusjes op te geven omdat ze zo lekker zijnquote:
Ik ook nog maar een klein beetje, maar dat is eigenlijk meer dan genoeg vandaag, halve instituut hier heeft toch vrij genomen vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik pas ene klein beetje vandaag....
Je hebt ze geeneens gezienquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die zijn om kusjes op te geven omdat ze zo lekker zijn
En die billenfoto's dan ?quote:
Hola!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:06 schreef Remzerrr het volgende:
Gooooooddd Moorrrrrrrning FOK!kende stagiaires![]()
mogûhquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:06 schreef Remzerrr het volgende:
Gooooooddd Moorrrrrrrning FOK!kende stagiaires![]()
Omdat jullie allemaal niet zoveel op fok! hebben gepost.quote:
En wat nou als we jou heel lief aankijken en smeken om die foto's nog een keer te postenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat jullie allemaal niet zoveel op fok! hebben gepost.
Dus de kans is klein dat jullie die foto's hebben gezien.
doet mee met lief aankijkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En wat nou als we jou heel lief aankijken en smeken om die foto's nog een keer te posten![]()
![]()
Opzich geen slecht ideequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En wat nou als we jou heel lief aankijken en smeken om die foto's nog een keer te posten![]()
![]()
Ik weet alleen de buikjes foto's van ijsmeis te vindenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
Opzich geen slecht idee![]()
![]()
Maarre Slarioux had 't ook nog over meer foto's een maandag, tieten foto's enzo![]()
foto's. foto's!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet alleen de buikjes foto's van ijsmeis te vinden![]()
goed beginquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet alleen de buikjes foto's van ijsmeis te vinden![]()
jeejquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:17 schreef Megter het volgende:
Als alles tegenzit voor jullie ben ik ergens in de middag weer ruimschoots vertegenwoordigd in deze topic! So prepare....
woehoeeequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:17 schreef Megter het volgende:
Als alles tegenzit voor jullie ben ik ergens in de middag weer ruimschoots vertegenwoordigd in deze topic! So prepare....
Foto's van users mogen niet geplaatst worden zonder toestemmingquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Foto's van het buikje van ijsmeis
Klikkie doen!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Klikkie doen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
liefquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wij wel van jouw buikjequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik ga niet aan jouw billen eten!
Ze staan nog online in een topic op het forum dus ze vind het vast niet erg dat ze hier ook staanquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:19 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Foto's van users mogen niet geplaatst worden zonder toestemming
Zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
allemaal weer hard aan het werk?
ja echt welquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Heb jij toch een hele andere implentatie van billekoekquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik ga niet aan jouw billen eten!
Ben ik ook. Nog wel dan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:24 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Ben blij dat je er zo bij loopt![]()
Nepstagiair!!! Met je vrije dagquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Midden in de week?? Dit is alweer de laatste dag van de week. Een soort vijdagquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
iid zomaar midden in de week een vrije dag
niet midden in de week. ik hb de rest van de week namelijk ook vrijquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd zomaar midden in de week een vrije dag
een soort vrijdag maar tis woensdag dus midden in de weekquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Midden in de week?? Dit is alweer de laatste dag van de week. Een soort vijdag![]()
Moest jij niet naar je vriend toe vandaag ?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een soort vrijdag maar tis woensdag dus midden in de week
ook nepstagiair! een echte stagiaire "werkt" vandaag gewoon de hele dagquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:28 schreef Me_dusa het volgende:
het is ook niet eerlijk he,een hele vrije dag terwijl ik maar een halve dag vrij heb vandaag :p
pas vanavond. ga straks eerst meubelshoppen voor mn nieuwe huisjequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moest jij niet naar je vriend toe vandaag ?
en zo is t maar netquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ook nepstagiair! een echte stagiaire "werkt" vandaag gewoon de hele dag
Werken? Ikke niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lees: ik ben nog een lange tijd aan het fokkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
pas vanavond. ga straks eerst meubelshoppen voor mn huisje
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werken? Ikke niet.
Ik ben druk bezig, maar dat heeft niets met mn opdracht te maken
"Werkt"quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uiteraard, same herequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werken? Ikke niet.
ikke niet. ga met mn ouders en zus en die zijn altijd heel snel... zit nu met nat haar en zonder make-upquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef R-Alph het volgende:
[..]
lees: ik ben nog een lange tijd aan het fokken![]()
Preciesquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ben hele interresante stukken over wedstrijdzeilen aan het lezen. Want ik moet natuurlijk wel winnen vrijdagquote:
ik ben hier de internetverbinding aan t uittestenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werken? Ikke niet.
foto!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ikke niet. ga met mn ouders en zus en die zijn altijd heel snel... zit nu met nat haar en zonder make-upachter de pc en ik krijg straks gezeur
sure... geloof je het zelfquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Precies![]()
* Remzerrr werekt vandaag ook gewoon een hele dag
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben wel aan het werk.
Maar het moet vandaag ook af zijn.
Zijn wij dat dan nog niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]die beelden zijn alleen voor intimi
Welke harenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ikke niet. ga met mn ouders en zus en die zijn altijd heel snel... zit nu met nat haar en zonder make-upachter de pc en ik krijg straks gezeur
fotoquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
met mn natte poes, nou goed
gewoon mn haartjes op mn hoofd
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Daar kunnen vrouwen ook alleen maar aan denken he
en ons ervan betichtenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Altijd hetzelfde met die vrouwen, ze denken alleen maar aan sex![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die vrouwen, ze denken alleen maar aan sex![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, dat mag niet. dat is porno
mailen mag welquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat porno isquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:por·no (de ~)
1 literatuur, film enz. met een sterke nadruk op seksualiteit, bedoeld om iem. erotisch te prikkelen => pornografie, vuilschrijverij
hij zal wel blont zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij weet niet watvoor foto's dat zijn
Is het zo erg?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als je ze ff post kunnen wij beoordelen of t wel of niet porno isquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
of mailtquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:42 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
als je ze ff post kunnen wij beoordelen of t wel of niet porno is![]()
Niet zo flauw doen nou.... het is tenslotte mannendag op het forum hierzoquote:
jij hebt zeker je msn niet aanstaan....quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen nou.... het is tenslotte mannendag op het forum hierzo
pcies, de vrouwen die er nu zijn moeten de mannen dan wel n btje verwennen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen nou.... het is tenslotte mannendag op het forum hierzo
veel plezierquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
schatjes, ik moet jullie weer verlaten. ik ga shoppen.
veel plezier vandaag, we zien vanmiddag wel wat je hebt gekooptquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
fijne werkdag allemaal en misschien tot vanmiddag
hf hojjequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
fijne werkdag allemaal en misschien tot vanmiddag
gekochtquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
veel plezier vandaag, we zien vanmiddag wel wat je hebt gekoopt![]()
het was mijquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gekoopt?? Wie zei dat? Welke stagiair kan er geen Nederlands?
Nee inderdaad hoezo ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij hebt zeker je msn niet aanstaan....
Terug naar school met jou, zo te zien ben je nog lang niet uitgeleerdquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goh
als je me blijft verbeteren blijf je bezig vandaach![]()
De hobby's van sommige mensenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
spelfauten voor de lol: mijn hobby
huur ff een kamer ofzo jullie 2quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
* ijsmeis pakt haar riem er maar eens bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |