Zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
allemaal weer hard aan het werk?
ja echt welquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Heb jij toch een hele andere implentatie van billekoekquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik ga niet aan jouw billen eten!
Ben ik ook. Nog wel dan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:24 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Ben blij dat je er zo bij loopt![]()
Nepstagiair!!! Met je vrije dagquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Midden in de week?? Dit is alweer de laatste dag van de week. Een soort vijdagquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
iid zomaar midden in de week een vrije dag
niet midden in de week. ik hb de rest van de week namelijk ook vrijquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd zomaar midden in de week een vrije dag
een soort vrijdag maar tis woensdag dus midden in de weekquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Midden in de week?? Dit is alweer de laatste dag van de week. Een soort vijdag![]()
Moest jij niet naar je vriend toe vandaag ?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een soort vrijdag maar tis woensdag dus midden in de week
ook nepstagiair! een echte stagiaire "werkt" vandaag gewoon de hele dagquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:28 schreef Me_dusa het volgende:
het is ook niet eerlijk he,een hele vrije dag terwijl ik maar een halve dag vrij heb vandaag :p
pas vanavond. ga straks eerst meubelshoppen voor mn nieuwe huisjequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moest jij niet naar je vriend toe vandaag ?
en zo is t maar netquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ook nepstagiair! een echte stagiaire "werkt" vandaag gewoon de hele dag
Werken? Ikke niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lees: ik ben nog een lange tijd aan het fokkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
pas vanavond. ga straks eerst meubelshoppen voor mn huisje
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werken? Ikke niet.
Ik ben druk bezig, maar dat heeft niets met mn opdracht te maken
"Werkt"quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uiteraard, same herequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werken? Ikke niet.
ikke niet. ga met mn ouders en zus en die zijn altijd heel snel... zit nu met nat haar en zonder make-upquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef R-Alph het volgende:
[..]
lees: ik ben nog een lange tijd aan het fokken![]()
Preciesquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ben hele interresante stukken over wedstrijdzeilen aan het lezen. Want ik moet natuurlijk wel winnen vrijdagquote:
ik ben hier de internetverbinding aan t uittestenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werken? Ikke niet.
foto!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ikke niet. ga met mn ouders en zus en die zijn altijd heel snel... zit nu met nat haar en zonder make-upachter de pc en ik krijg straks gezeur
sure... geloof je het zelfquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Precies![]()
* Remzerrr werekt vandaag ook gewoon een hele dag
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben wel aan het werk.
Maar het moet vandaag ook af zijn.
Zijn wij dat dan nog niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]die beelden zijn alleen voor intimi
Welke harenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ikke niet. ga met mn ouders en zus en die zijn altijd heel snel... zit nu met nat haar en zonder make-upachter de pc en ik krijg straks gezeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |