Werken? Ikke niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ook nepstagiair! een echte stagiaire "werkt" vandaag gewoon de hele dag
lees: ik ben nog een lange tijd aan het fokkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
pas vanavond. ga straks eerst meubelshoppen voor mn huisje
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werken? Ikke niet.
Ik ben druk bezig, maar dat heeft niets met mn opdracht te maken
"Werkt"quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uiteraard, same herequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werken? Ikke niet.
ikke niet. ga met mn ouders en zus en die zijn altijd heel snel... zit nu met nat haar en zonder make-upquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef R-Alph het volgende:
[..]
lees: ik ben nog een lange tijd aan het fokken![]()
Preciesquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ben hele interresante stukken over wedstrijdzeilen aan het lezen. Want ik moet natuurlijk wel winnen vrijdagquote:
ik ben hier de internetverbinding aan t uittestenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werken? Ikke niet.
foto!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ikke niet. ga met mn ouders en zus en die zijn altijd heel snel... zit nu met nat haar en zonder make-upachter de pc en ik krijg straks gezeur
sure... geloof je het zelfquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Precies![]()
* Remzerrr werekt vandaag ook gewoon een hele dag
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben wel aan het werk.
Maar het moet vandaag ook af zijn.
Zijn wij dat dan nog niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]die beelden zijn alleen voor intimi
Welke harenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ikke niet. ga met mn ouders en zus en die zijn altijd heel snel... zit nu met nat haar en zonder make-upachter de pc en ik krijg straks gezeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |