OP aangepast, welkom !quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:37 schreef pindos het volgende:
Oke, loop stage bij handelsbedrijf en ben nu agentschap aan het opzetten voor een italiaans schoenenmerk!!!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:38 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
je bent veels te goed voor deze wereld![]()
Morge ijsmeis...quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was gisteren om 12 uur klaar met stage.
Dat dacht ik al, anders zou niemand het doenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:39 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je moet ook aan de arme medemens denken
ps de verdiensten zijn ook niet slecht daar hoor hahaha![]()
ja wij arme studentjes kunnen t geld hard gebruiken natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:39 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je moet ook aan de arme medemens denken
ps de verdiensten zijn ook niet slecht daar hoor hahaha![]()
We hebben je gemistquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was gisteren om 12 uur klaar met stage.
hahaha, het is wel zo hoor, ik zou daar ook niet als vrijwlger op mijn vrije dag staan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, anders zou niemand het doen![]()
Nee stage is al genoeg onderbetaald werk , dus moet je voor de rest wel goed betaald krijgenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hahaha, het is wel zo hoor, ik zou daar ook niet als vrijwlger op mijn vrije dag staan.![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hahaha, het is wel zo hoor, ik zou daar ook niet als vrijwlger op mijn vrije dag staan.![]()
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
Morge ijsmeis...
not bad om 12uur al klaar zijn, is opzich ook wel prettig als ik dat zou hebben vandaag
idd blijf lieverquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:35 schreef tijgerwillie het volgende:
over 25 minuten ben ik weg jongen, kunnen jullie weer verder met de boys stuff
hojje!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:45 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga jullie verlaten voor vandaag, even mijn schoenen aan doen en in de auto stappen naar mijn werk, zal jullie missen en jullie duimen wel voor me he vandaag
en megter, ik hoop voor je dat je een snelle computer met internet krijg.
Morgen ben ik er ook niet, lekker feesten in vlissingen. Misschien kom ik vrijdag nog wel even langs
doei doei en werkse allemaal dikke kus van tijgerwillie
suc6 vandaag.. en tot maandagquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:45 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga jullie verlaten voor vandaag, even mijn schoenen aan doen en in de auto stappen naar mijn werk, zal jullie missen en jullie duimen wel voor me he vandaag
Morgen ben ik er ook niet, lekker feesten in vlissingen. Misschien kom ik vrijdag nog wel even langs
Veel plezier vandaag op je werk, we zullen je missenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:45 schreef tijgerwillie het volgende:
Werk ze vandaag, en tot maandagquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:45 schreef tijgerwillie het volgende:
Ha! Das je straf voor gisterquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Helaas moet ik vandaag weer gewoon tot 18.00.
ai 18.00 uur.. ik moet tot 17.00 en heb er nu al geen zin meer in, ow wacht dat was al toen ik vanochtend m'n bed uitstaptequote:Op woensdag 4 mei 2005 09:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Helaas moet ik vandaag weer gewoon tot 18.00.
oehoe, straf van ijsmeisquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pas maar op. Dadelijk krijg jij straf!
Dat vindt ie alleen maar lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vertel eens... wat gebeurd erquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ow? zo vroeg!quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:54 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Vertel eens... wat gebeurd er
Vandaag lekker om 3 uur naar huis![]()
moet wel 1,5 uur reizen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |