Sorry'squote:Op woensdag 4 mei 2005 00:26 schreef ranja het volgende:
Ik was ook net bezig BukgeitIk denk ik doe nog 1 refresh.... en ja hoor
romeinse cijfers voor dummiesquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:32 schreef Ascaroth het volgende:
http://www.gwydir.demon.co.uk/jo/roman/number.htm
Misschien is dit een mooie voor in de OP.
alleen de nummer 1's hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:39 schreef Neleos het volgende:
My Name is Prince
Purple Rain
Diamonds & Pearls
You Sexy Motherf*cker
Cream
Most Beautiful Girl In The World
When Doves Cry
Kiss
Sign ‘O The Times
Raspberry Beret
?
en dat is wel erg pessimistischquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:Doe ook nog even een half uurtje mee! 1999?
verreweg het dichtst bij van iedereen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:44 schreef Neleos het volgende:
Purple Rain
Most Beautiful Girl In The World
Cream
Deze dan?
Hmm Kiss dan dus nietquote:
En dan nog 1999 daarbij.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm Kiss dan dus niet....gezien mijn eerdere post...Sign o the times dus ook niet...
Cream een nummer 1? betwijfel het..
Purple rain en Most beautifull girl in the world dan?
slechts 2...quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:48 schreef peaceman het volgende:
Purple rain en Most beautifull girl in the world dan?
Zou kunnen ja... kan me niet voorstellen dat ie maar 2 nr 1 hits gehad zou hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
When Doves Cry ook nog misschien?
Is het echt? Jeez....onvoorstelbaar eigenlijk....quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:49 schreef ranja het volgende:
[..]
slechts 2...
peaceman +1
Kiss kwam tot 2, Sign of the times6 en Cream 9...
Juist TheSilentEnigma +1quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tafkap en The symbol
Ik ga met je mee naar dromenland, tot morgen later vandaag allemaalquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:54 schreef peaceman het volgende:
trusten allemaal...
Scherp, zo laat nog! Scrutinizer + 1 !quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben met Blof gezongen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:00 schreef ranja het volgende:
Ik wil trouwens helemaal niet meeraden want ik wil slapen.
Nee, niet Courtney, maar je bent onbedoeld warm...quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Niet Courtney he?
Wow, je bent een échte kennerquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:19 schreef bukgeit het volgende:
Hmm.. wat ik wel zie, is de F14 Tomcat flipperkast op de foto
Nee, zó warm nou ook weer niet. Maar er loopt een lijn van Courtney Love naar de drumster van deze band...quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hole?
Nee... we hebben het over Tobi Vail.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hebben we het over Patty Schlemel? Die naam kwam ik laatst ook weer ergens tegen...
Dat zal wel wélquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat ook nog in my op kwam was Bikini Kill, maar dat zal wel niet.
Ja, ik zat al te peinzen. Jimmy Chamberlin ook bij Zwanquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En James en Jimmy?
Ja hoor...quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Chamberlin ook bij Zwan inderdaad, en tegenwoordig zeen soort solo-achting iets.
James Iha zit verreweg bij de bekendste band van het stelletje...
Jup. Sorry GLO! Ascaroth + 1quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:56 schreef Ascaroth het volgende:
James Iha zit bij A Perfect Circle.
Eerlijk verdiend. Ik wist het echt niet. En nu ik het weet, kijk ik er van op.quote:
quote:
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:09 schreef GLO het volgende:
Ascaroth, ben je in slaap gevallen?
Nee, TSE heeft zojuist haar wekker opnieuw gezet, vrees ik.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:18 schreef GLO het volgende:
Dus óf je gooit er een hint tegenaan óf we laten 'm aan de ochtendploeg. Want je weet: na jou komt er niemand meer
Ik had deze plaat bovenaan m'n jaarlijst van 2004 staan.quote:have toned their bruising metal image down to more of an enjoyable, atmospheric musical journey. Although still containing punishing riffs on occasion, the group is intent on creating slow and melodic pieces of work, especially on the lengthy and melancholic title track. Clocking in at close to 12 minutes, the song opens with a methodical guitar and drum beat before its tempo ebbs and flows in a vein of possible progressive rock-meets-heavy metal à la Anathema. It's sonically scene-setting as lead singer Steve VonTill gives hushed vocals in the middle portion before letting loose near its coda.
Het zijn Amerikanen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:27 schreef GLO het volgende:
Ik wou eerst Opeth roepen, maar Steve Von Till lijkt me meer een Duitse naam. Of Zwitsers. In beide gevallen schiet me niets te binnen wat aan de omschrijving voldoet...
Zoiets vreesde ik al..quote:Jouw jaarlijstje zit niet in m'n hoofd, helaas
Het flesje voor Teun zorgt ervoor dat ie voor ie voor de middernachtploeg is: Neurosis - The Eye Of Every Stormquote:Op woensdag 4 mei 2005 02:32 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Het zijn Amerikanen.
[..]
Zoiets vreesde ik al..
Ik denk dat hij voor de ochtendploeg is, want ik wil ook zo mijn bed maar eens op gaan zoeken.
En ze coveren 'Hounds Of Love' van Kate Bush.quote:On their self-titled full-length debut,turn the promise of their early EPs and singles into an almost relentlessly playful, lively, and smart album of zippy post-punk-pop. Even though shades of XTC, the Jam, and Gang of Four (whose Andy Gill produced the album) jump out at almost every turn on
, the band's chiming, precise vocal harmonies — which sound more British Invasion than new wave — give their sound a distinctive kick. And, while they follow in roughly the same footsteps that other post-punk/new wave renovators like their friends Franz Ferdinand,
sound too spazzy to be quite that fashionable; likewise, they're bouncy and danceable without being tied into the increasingly tired dance-punk sound.
quote:The flagship act of frontman Mark Robinson's own TeenBeat label,was a towering pillar of the American indie rock community throughout the early '90s -- from the tongue-in-cheek garage noise of their earliest efforts to the shimmering, manic pop thrills of their later, most enduring work, the band was a paragon of DIY virtue, perfecting a genre-hopping eclecticism and knowing, ironic lyrical outlook that virtually defined the sound and feel of college rock in the pre-grunge era.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:43 schreef bartrid het volgende:
al beantwoord door bukgeit
Geweldige plaat trouwens maar ik vind zelf Souls at Zero nog steeds het beste dat ze gedaan hebben
Helaas...quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:04 schreef Neleos het volgende:
Hmm. Ik denk niet dat ik het ga raden.
Ballet Loving Force is mijn laatste gok.
Wordt hier misschien The Counting Crows - Accidentally in Love bedoeld?quote:Op woensdag 4 mei 2005 05:04 schreef maakt_het_uit het volgende:
word ook gebruikt bij het begin van een animatiefilm.. nog bekender.. deel 2(het liedje dan waarin dat konijn voorkomt)
Zo ja!quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:15 schreef Neleos het volgende:
Kane - Something To Say
Guus Meeuwis - Geef mij je angst
Ali B - Leipe Mocro Flavour
Zo dan?
Daar heb je natuurlijk gelijk in.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:29 schreef ranja het volgende:
die is niet nederlandstalig
ook niet tussen quotes
en weer een punt naar DaisyDukequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:35 schreef DaisyDuke het volgende:
pixies
Haha moet je tegen de friezen zeggen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:35 schreef Neleos het volgende:
Tsja. Het lijkt wel veel op Nederlands iig.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:46 schreef ranja het volgende:
Ocean Colour Scene - Moseley Shoals
Blur - Parklife
Oasis - (What's the Story) Morning Glory
Supergrass - In it for the Money
Pulp - This is Hardcore
geen idee van wanneer OCS ongeveer is...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:48 schreef Neleos het volgende:
Blur - Parklife
Pulp - This is Hardcore
?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:50 schreef peaceman het volgende:
Blur - Parklife
Pulp - This is Hardcore
?
geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Pablo honey
My Iron Lung
The Bends
OK Computer
Kid A
Amnesiac
I Might be wrong (live recordings)
Hail to the thief
inderdaad...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Billy Corgan
Namelijk?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:20 schreef lubje25 het volgende:
hebben in dezelfde band gespeeld?
Neinquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:31 schreef lubje25 het volgende:
the Rejects(suggestie van mijn broer, het zegt mij wel iets)
Een schitterend liefdevol lijstje DaisyDuke +1quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:55 schreef DaisyDuke het volgende:
De Mens - Liefde maal zeven
k3 - Liefdeskapitein
Raymond vh Groenewoud - Liefde voor muziek
Nico Landers - Liefde in de nacht
Jazzpolitie - Liefdesliedjes
Bram Vermeulen - De grote liefde
Paul de Leeuw - Ik heb je lief
Robert Long - Kalverliefde
Frans Bauer - Een beetje Liefde
Andre Hazes - Wat is dan liefde
Welk collectief zoek ik hier?quote:formed in 1993 as an outgrowth of the documentary Identical Beat, a film shot at London's Farringdon Community Music House, the site of a series of summer workshops designed to teach Asian children the essentials of music technology. In charge of the workshops were tutor Aniruddha Das and youth worker John Pandit, also a noted DJ; with one of their students, a 15-year-old Bengali rapper named Deedar Zaman, they soon formed a sound system which they called the
.
Was niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:33 schreef DaisyDuke het volgende:
Asian Dub Foundation?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:40 schreef methodmich het volgende:
Allemaal drummers van Kane geweest?
Yep, en allemaal door Dinand weggebonjourd!quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef Grobbel het volgende:
Basgitaristen van Kane.
Sprak hij trots.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef Grobbel het volgende:
Basgitaristen van Kane.
Hmm, had kunnen verwachten dat dat de eerste gok zou zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:46 schreef Z het volgende:
Garth Brooks?
Dan zou ik Chris Gaines gezegd hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hmm, had kunnen verwachten dat dat de eerste gok zou zijn.Had eigenlijk deze foto willen gebruiken, had het wat lastiger gemaakt; maar kwam er net te laat achter dat ik de verkeerde foto had geplaatst. Ach ja.
[afbeelding]
Maar inderdaad.
Z +1
bukgeit + 1quote:Op woensdag 4 mei 2005 04:10 schreef bukgeit het volgende:
Het flesje voor Teun zorgt ervoor dat ie voor ie voor de middernachtploeg is: Neurosis - The Eye Of Every Storm
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:53 schreef Z het volgende:
Garth is natuurlijk ook wel redelijk herkenbaarNiet op die tweede foto trouwens, toen maakte hij zeker nog Alt-Country1?!
quote:When his popularity reached a plateau in the late '90s, Garth Brooks knew it was time to try something new, deciding to become somebody new: Chris Gaines, a brooding, leather-clad rock star. When Brooks' new persona and his album was revealed to the public, they were unforgiving - they didn't think that he was playing a role, they simply though he'd lost his mind. Granted, the story behind Chris Gaines - both the invented biography and the reasons why Brooks decided to become Gaines - is more interesting than the record itself.
klopt... Corgan vond het te vrolijk geloof ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nog even terugkomend op de Smashing Pumpkinsvraag van vannacht:
Zwan bestaat al een tijdje niet meer, hoor..
ik weet wel dat kool keith vaak meerdere persoonlijkheden heeftquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:36 schreef Z het volgende:
Waar zijn al die Hip Hoppers? Meneer rapt op deze plaat, net zoals de eerste tegen z'n alterego.
heb jij ooit een hip hopper in de trivia gezien?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:36 schreef Z het volgende:
Waar zijn al die Hip Hoppers? Meneer rapt op deze plaat, net zoals de eerste tegen z'n alterego.
wordquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:46 schreef ranja het volgende:
[..]
heb jij ooit een hip hopper in de trivia gezien?
Nog een stuk waziger dan The Unseen, wat minder makkelijk in het gehoor maar hij wordt wel elke luisterbeurt beter.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:48 schreef DaisyDuke het volgende:
He, he....
Quasimoto - The further adventures of lord quase
Nog niet gehoord, goede plaat Z?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Liquido ?
Die kan je sturen naar fokmuziektrivia@hotmail.comquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Hee jongens en meisjes. Ik ben er de komende week amper, dus mijn vraag is waar ik mijn vraag voor het jubileumtopic naar toe kan sturen en of die nog aan bepaalde eisen moet voldoen ??
gelden dezelfde regels als 2004 inzake de puntendeling?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die kan je sturen naar fokmuziektrivia@hotmail.com
Mocht je eerder terug zijn, dan kun je de vraag zelf plaatsen, is dat niet het geval, dan kan de jubileumtopicmeester dat voor je doen.
Aan specifieke eisen is de vraag niet gebonden.
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelden dezelfde regels als 2004 inzake de puntendeling?
Ik zie dat mijn vooraankondigingen werken.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:09 schreef Neleos het volgende:
Een UFO.
Da's het logo van UFO Records.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Maar wat heeft 'dit logo' met muziek te maken?
Dat tellen is het punt niet, maar ik speel liever zelf ook mee.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn vooraankondigingen werken.
([afbeelding])
Mag ik dan trouwens aannemen dat jij weer de puntentelling doet Bukgeit.
Ik wil aan het eind eventueel ook wel helpen tellen, dan.
Heb jij een nieuw wachtwoord aangemaakt? Belsen en ik konden niet meer inloggen met het vorige ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die kan je sturen naar fokmuziektrivia@hotmail.com
Mocht je eerder terug zijn, dan kun je de vraag zelf plaatsen, is dat niet het geval, dan kan de jubileumtopicmeester dat voor je doen.
Aan specifieke eisen is de vraag niet gebonden.
Ja. Ok, ik doe het wel weer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:12 schreef Z het volgende:
[..]
Heb jij een nieuw wachtwoord aangemaakt? Belsen en ik konden niet meer inloggen met het vorige ...
quote:
een muziekdownloadwebsite?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Volgens discogs.com zijn dat maar hele kleine labeltjes.
Denk niet zozeer aan het uitbrengen van muziek, maar wel aan het 'brengen' van muziek.
Doel je op Flying Saucer Attack misschien?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Volgens discogs.com zijn dat maar hele kleine labeltjes.
Denk niet zozeer aan het uitbrengen van muziek, maar wel aan het 'brengen' van muziek.
elvis was ook alien.. dus wie weetquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef Neleos het volgende:
Aliens brengen muziek mee?!?
Misschien wil één van die aardige mods ook wel jurylid zijn van het jubileumtopic. Het is maar een ideequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef bukgeit het volgende:
Die aardige muziekmods hebben de topictitel gewijzigd: Fok! Muziek Trivia deel CCCXCIII
Als het jurylid zijn inhoud het controleren van de inzendingen en het uitdelen van de punten dan wil ik me ook wel opwerpen hoor, ik ben nooit echt in staat een serieus antwoord te produceren op jullie megavragen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien wil één van die aardige mods ook wel jurylid zijn van het jubileumtopic. Het is maar een idee![]()
internetradio?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Timbobs downloadsite kwam aardig in de buurt...
Hint:
[afbeelding]
Je kunt niets downloaden, alleen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:21 schreef bukgeit het volgende:
AudioGalaxy?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:22 schreef Neleos het volgende:
Een internetradiozender?
Als jij het wilt doen, heel graag. Het huidige wachtwoord is buk300quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:21 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Als het jurylid zijn inhoud het controleren van de inzendingen en het uitdelen van de punten dan wil ik me ook wel opwerpen hoor, ik ben nooit echt in staat een serieus antwoord te produceren op jullie megavragen.
Prima, dat is geen probleem, consider it done dan maarquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:24 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Als jij het wilt doen, heel graag. Het huidige wachtwoord is buk300
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
neleos +1
De naam hoeft niet meer geraden te worden natuurlijk... stond er al boven, maar was een handige extra hint
The Cybernetic Broadcasting System is een (volgens mij NL) radio zender die 24/7 electro en electro-gerelateerde muziek uitzendt. Persoonlijk vind ik het geweldig, maar ik ken genoeg mensen die er na een uur knettergek van werden![]()
en v.d. lubbequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:26 schreef Neleos het volgende:
Morgen is het weer bevrijdingsdag.
Ook dit jaar vliegt er tijdens bevrijdingsdag weer een helikopter rond met verschillende bands.
Wie mogen er dit jaar in de helikopter?
En nog 1 iemand.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Beef en Ali B
Dank Bigshadow!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:24 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Als jij het wilt doen, heel graag. Het huidige wachtwoord is buk300
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:27 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Prima, dat is geen probleem, consider it done dan maar
Oh, wist ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef belsen het volgende:
En Thé Lau.
Is een maand terug ook al eens gevraagd.
Maakt niet uit, gebruik ik wel gewoon Google.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef bigshadow het volgende:
Geen probleem hoor, wachtwoord is veranderd zodat jullie niet stiekem elkaars informatie kunnen opduikelen, nu verwacht ik dat niet direct maar bij een heftig spel zoals dit kunnen we natuurlijk geen risico's nemen![]()
Als het spel begint dan zie ik vanzelf wel de inzendingen en antwoorden verschijnen enzo. Ik neem aan dat de deadline enzo nog nader te bepalen is?
Punt en vraag voor Bukgeit!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:35 schreef bukgeit het volgende:
George Michael
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |