Die kan je sturen naar fokmuziektrivia@hotmail.comquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Hee jongens en meisjes. Ik ben er de komende week amper, dus mijn vraag is waar ik mijn vraag voor het jubileumtopic naar toe kan sturen en of die nog aan bepaalde eisen moet voldoen ??
gelden dezelfde regels als 2004 inzake de puntendeling?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die kan je sturen naar fokmuziektrivia@hotmail.com
Mocht je eerder terug zijn, dan kun je de vraag zelf plaatsen, is dat niet het geval, dan kan de jubileumtopicmeester dat voor je doen.
Aan specifieke eisen is de vraag niet gebonden.
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelden dezelfde regels als 2004 inzake de puntendeling?
Ik zie dat mijn vooraankondigingen werken.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:09 schreef Neleos het volgende:
Een UFO.
Da's het logo van UFO Records.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Maar wat heeft 'dit logo' met muziek te maken?
Dat tellen is het punt niet, maar ik speel liever zelf ook mee.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn vooraankondigingen werken.
([afbeelding])
Mag ik dan trouwens aannemen dat jij weer de puntentelling doet Bukgeit.
Ik wil aan het eind eventueel ook wel helpen tellen, dan.
Heb jij een nieuw wachtwoord aangemaakt? Belsen en ik konden niet meer inloggen met het vorige ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die kan je sturen naar fokmuziektrivia@hotmail.com
Mocht je eerder terug zijn, dan kun je de vraag zelf plaatsen, is dat niet het geval, dan kan de jubileumtopicmeester dat voor je doen.
Aan specifieke eisen is de vraag niet gebonden.
Ja. Ok, ik doe het wel weer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:12 schreef Z het volgende:
[..]
Heb jij een nieuw wachtwoord aangemaakt? Belsen en ik konden niet meer inloggen met het vorige ...
quote:
een muziekdownloadwebsite?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Volgens discogs.com zijn dat maar hele kleine labeltjes.
Denk niet zozeer aan het uitbrengen van muziek, maar wel aan het 'brengen' van muziek.
Doel je op Flying Saucer Attack misschien?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Volgens discogs.com zijn dat maar hele kleine labeltjes.
Denk niet zozeer aan het uitbrengen van muziek, maar wel aan het 'brengen' van muziek.
elvis was ook alien.. dus wie weetquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef Neleos het volgende:
Aliens brengen muziek mee?!?
Misschien wil één van die aardige mods ook wel jurylid zijn van het jubileumtopic. Het is maar een ideequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef bukgeit het volgende:
Die aardige muziekmods hebben de topictitel gewijzigd: Fok! Muziek Trivia deel CCCXCIII
Als het jurylid zijn inhoud het controleren van de inzendingen en het uitdelen van de punten dan wil ik me ook wel opwerpen hoor, ik ben nooit echt in staat een serieus antwoord te produceren op jullie megavragen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien wil één van die aardige mods ook wel jurylid zijn van het jubileumtopic. Het is maar een idee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |