Misschien wil één van die aardige mods ook wel jurylid zijn van het jubileumtopic. Het is maar een ideequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef bukgeit het volgende:
Die aardige muziekmods hebben de topictitel gewijzigd: Fok! Muziek Trivia deel CCCXCIII
Als het jurylid zijn inhoud het controleren van de inzendingen en het uitdelen van de punten dan wil ik me ook wel opwerpen hoor, ik ben nooit echt in staat een serieus antwoord te produceren op jullie megavragen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien wil één van die aardige mods ook wel jurylid zijn van het jubileumtopic. Het is maar een idee![]()
internetradio?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Timbobs downloadsite kwam aardig in de buurt...
Hint:
[afbeelding]
Je kunt niets downloaden, alleen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:21 schreef bukgeit het volgende:
AudioGalaxy?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:22 schreef Neleos het volgende:
Een internetradiozender?
Als jij het wilt doen, heel graag. Het huidige wachtwoord is buk300quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:21 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Als het jurylid zijn inhoud het controleren van de inzendingen en het uitdelen van de punten dan wil ik me ook wel opwerpen hoor, ik ben nooit echt in staat een serieus antwoord te produceren op jullie megavragen.
Prima, dat is geen probleem, consider it done dan maarquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:24 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Als jij het wilt doen, heel graag. Het huidige wachtwoord is buk300
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
neleos +1
De naam hoeft niet meer geraden te worden natuurlijk... stond er al boven, maar was een handige extra hint
The Cybernetic Broadcasting System is een (volgens mij NL) radio zender die 24/7 electro en electro-gerelateerde muziek uitzendt. Persoonlijk vind ik het geweldig, maar ik ken genoeg mensen die er na een uur knettergek van werden![]()
en v.d. lubbequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:26 schreef Neleos het volgende:
Morgen is het weer bevrijdingsdag.
Ook dit jaar vliegt er tijdens bevrijdingsdag weer een helikopter rond met verschillende bands.
Wie mogen er dit jaar in de helikopter?
En nog 1 iemand.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Beef en Ali B
Dank Bigshadow!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:24 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Als jij het wilt doen, heel graag. Het huidige wachtwoord is buk300
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:27 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Prima, dat is geen probleem, consider it done dan maar
Oh, wist ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef belsen het volgende:
En Thé Lau.
Is een maand terug ook al eens gevraagd.
Maakt niet uit, gebruik ik wel gewoon Google.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef bigshadow het volgende:
Geen probleem hoor, wachtwoord is veranderd zodat jullie niet stiekem elkaars informatie kunnen opduikelen, nu verwacht ik dat niet direct maar bij een heftig spel zoals dit kunnen we natuurlijk geen risico's nemen![]()
Als het spel begint dan zie ik vanzelf wel de inzendingen en antwoorden verschijnen enzo. Ik neem aan dat de deadline enzo nog nader te bepalen is?
Punt en vraag voor Bukgeit!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:35 schreef bukgeit het volgende:
George Michael
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |