Er is 6 keer gewisseld, er zijn twee mensen op het veld geweest... dan is 6 minuten wel terecht.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
En gezien het aantal wissels (1 minuut per wissel toch? Of 30 seconden?) en die twee mensen op 't veld waren die 6 minuten niet heel erg overdreven. Vaak wordt te weinig tijd erbij geteld ...
Enne,Doc, mate? Are u still with us?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
Zelden zoveel en zolang durend gezang en geluid gehoord.
Indrukwekkend.
Alleen al voor zo'n publiek, die vandaag echt als 12e man fungeerde, gun ik het Liverpool.
Robben begon nog goed en had twee goede passes, Kezman was inderdaad niks en Gudjohnson vond ik de hele wedstrijd ongeinspireerd en dramatisch slecht spelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Robben en Kezman waren echt een drama ja.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:57 schreef Doc het volgende:
WHOEHOEARGAAARGEHERAGEJKHRFEHJKO IOP UWEVJKO HV@#R U*_V!%)[9kl;jvreiouy
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! *:7
Met als toppunt dat schot in de 96e minuut. Die moet toch minimaal op doel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Robben begon nog goed en had twee goede passes, Kezman was inderdaad niks en Gudjohnson vond ik de hele wedstrijd ongeinspireerd en dramatisch slecht spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |