Hier gaat het ook over die naam in Wales. op zoek naar langste plaatsnaam in azie, zie berichtquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
jup het was een topic met totaal geen inhoud en de topic titel verneukte de layout. En sja eerlijk gezegd zat het deleted knopje wel erg naast het slotjes knopje, dus die is gedelete ja.
Maar als je een nieuw topic wilt openen en dan even rekening houdt met de lengte van de naam en het dus iets van 'frapante dorpsnaam in wales' o.i.d er van maakt dan kan die open blijven. Maar zorg er wel even voor dat de openings post in ieder geval wat inhoud heeft.
Je sloot hem net in FB op het moment dat ik op invoeren druktequote:
Idd. het topic leek heel erg daar op. Er waren twee topics op dezelfde dag over steden met hele lange namen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:08 schreef Floyty het volgende:
[..]
Hier gaat het ook over die naam in Wales. op zoek naar langste plaatsnaam in azie, zie bericht
Denk dat dit een andere is though![]()
Maar mischien kan hij zijn verhaaltje daar kwijt.
Waar meis? Spoilertopic?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:13 schreef sararaats het volgende:
MUUSJE,
er staat een spoiler met een belediging in onzin
dank u MUUS !!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:19 schreef MUUS het volgende:
Gezien en geregeld, sara.
Geldt dit ook met terugwerkende kracht?quote:We gaan kijken of jullie bereid zijn je intellect te gebruiken en wat briljante topics op je naam gaan zetten. We gaan nog in overleg met anderen om te kijken of we daar ook prijzen aan kunnen verbinden. Ik noem als voorbeeld een tagje achter je naam.
nou das dan het einde van yvonne, muus en ruis in ONZ, conflict zien we dus ook nooit meer terug en met wat mazzel verdwijnt GPD ook meteen.quote:We gaan kijken of jullie bereid zijn je intellect te gebruiken en wat briljante topics op je naam gaan zetten. We gaan nog in overleg met anderen om te kijken of we daar ook prijzen aan kunnen verbinden. Ik noem als voorbeeld een tagje achter je naam.
Niet zo veel van aantrekken johquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:27 schreef sararaats het volgende:
ik ben geen mufkut
Ook even pimpen met gevaarlijke beestjes in je hand.
Nee hoor, het was nog lager dan slowchat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:10 schreef Havoc het volgende:
het was slowchat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |