Toch heb ik het gevoel dat dit vaak wel het geval was. Ik bedoel openings posts met al inhoud: "hoi", "ik ga slapen", etc. Getuigen bij mij van een gevoel van de poster ik ben verheven boven de rest. Maar misschien heb ik het mis?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:55 schreef Havoc het volgende:
Maar het kan niet zo zijn dat er mensen zich verheven voelen boven het 'onzin-gepeupel'.
Dirkh heeft er juist voor gezorgd dat deze tendens is ingezet en de 'regel 4'-users aangepakt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:57 schreef -Angel- het volgende:
Het tegendeel is in het verleden gebleken, al is dit de laatste tijd wat minder het geval. Wat ik daarnaast vooral opmerk is dat het minder geworden is sinds het vetrek van DirkH. Het is niet mijn bedoeling om DirkH in een kwaad daglicht te stellen. Alleen hij had het voor het handje dat hij regel 4 vaak toepaste.
Ik heb nooit gezegd dat ik humor had.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:01 schreef Mirage het volgende:
Nu laat je je wel heel erg kennen havoc. Definitief afscheid van Oversight uit /Onzin
Een béétje mod had hier de lol van ingezien, en had op z'n minst het afscheid van een oldbie gerespecteerd.
Met dit slotje bewijs je eigenlijk dat Oversight gewoon keihard gelijk heeft, zoals eenforumbrede gerespecteerde iteejeer ooit al aangaf.
Flauwe actie in mijn ogen.
Volgens mij is het op het moment dan ook een behoorlijk gemis dat er (zo goed als) geen mod aanwezig is overdag. Waarmee er weer een hele groep baggeraars denken een fiat te hebben om lekker door te baggeren/slowchatten enz. ONZ vraagt nu eenmaal een behoorlijke inzet van moderators, zowel overdag als 's avonds.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:57 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het tegendeel is in het verleden gebleken, al is dit de laatste tijd wat minder het geval. Wat ik daarnaast vooral opmerk is dat het minder geworden is sinds het vetrek van DirkH.
Hmmm, op mijn persoonlijk is dit iets anders overgekomen dan. En weet ik ben nog niet zolang geregistreerd op Fok!. Dus DirkH is voor mij de eerste mod van Onzin die ik tegen kwam. En mijn eerste indruk verschilt aannemelijk aan die van jouw.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:01 schreef The_Langolier het volgende:
Dirkh heeft er juist voor gezorgd dat deze tendens is ingezet en de 'regel 4'-users aangepakt.
Havoc heeft volkomen gelijk als hij een dergelijk, duidelijk provocerend, topic sluit.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:01 schreef Mirage het volgende:
Nu laat je je wel heel erg kennen havoc.
Definitief afscheid van Oversight uit /Onzin
Een béétje mod had hier de lol van ingezien, en had op z'n minst het afscheid van een oldbie gerespecteerd.
Met dit slotje bewijs je eigenlijk dat Oversight gewoon keihard gelijk heeft, zoals eenforumbrede gerespecteerde iteejeer ooit al aangaf.
Flauwe actie in mijn ogen.
Daar vroeg je met jouw reacties en direct een slotje natuurlijk wel een beetje om he ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef Havoc het volgende:
Had ie maar niet zo moeten zuigen en trollen.
Sorry, maar je houding als ONZ mod is echt té stijfjes. Jij, en Ruis heeft er ook een handje van om dingen hier té persoonlijk te nemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik humor had.
Had ie maar niet zo moeten zuigen en trollen.
En wat jij wil hoor Mirage, als jij mee wilt gaan in zijn twisted form of thinking, be my quest.
Tja, voor Dirkh was het erger imho. Mijn indruk is gebaseerd op langere en meerdere waarnemingen dan die van jou, omdat ik ook de pre-Dirkh tijd heb meegemaakt. Hierdoor kunnen de indrukken uiteraard verschillen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:04 schreef -Angel- het volgende:
Hmmm, op mijn persoonlijk is dit iets anders overgekomen dan. En weet ik ben nog niet zolang geregistreerd op Fok!. Dus DirkH is voor mij de eerste mod van Onzin die ik tegen kwam. En mijn eerste indruk verschilt aannemelijk aan die van jouw.
Vruchtbare discussie? Denk eerder dat Oversight proffessionele hulp nodig heeft met zijn manier van posten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar vroeg je met jouw reacties en direct een slotje natuurlijk wel een beetje om he ?
Dan komt er niet echt een vruchtbare discussie op gang.
Ik vind je in deze echt een beetje flauw bezig, maar da's jouw goed recht.
Of onzin er leuker of beter van geworden is moet nog maar blijken, ik denk zelf van niet.
Ik neem juist niets persoonlijk. Ik word er niet warm of koud van.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:06 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Sorry, maar je houding als ONZ mod is echt té stijfjes. Jij, en Ruis heeft er ook een handje van om dingen hier té persoonlijk te nemen.
Ik ga of wil hierover niet met je in discussie, je laat je leiden door emotie en reageert niet inhoudelijk op zijn protestjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vruchtbare discussie? Denk eerder dat Oversight proffessionele hulp nodig heeft met zijn manier van posten.
Nu Oversight heeft aangegeven niet meer in onzin te komen zal het er inderdaad een stukje beter weer op worden, Kan ik me namelijk bezig houden met het verbeteren van onzin en niet het handje vasthouden van een volwassen kleuter.
Ik niet, jij wel als je het zonodig voor je vent op moet nemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga of wil hierover niet met je in discussie, je laat je leiden door emotie en reageert niet inhoudelijk op zijn protestjes.
Ik geef alleen maar aan dat de manier waarop je hebt gehandeld niet bepaald van inzicht getuigt.
Oversight was altijd voor rede vatbaar, maar dan moet je wel een argument hebben.
Het feit dat hij de tegenargumenten meestal op passende wijze kon weerleggen met de policy in z'n hand zal voor menigeen mod vast niet leuk zijn (geweest), maar het was sportief geweest als je zijn afscheid op z'n minst had gerespecteerd.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga of wil hierover niet met je in discussie, je laat je leiden door emotie en reageert niet inhoudelijk op zijn protestjes.
Misschien nog even een keer over nadenken? Je hebt je nu een behoorlijke tijd met Oversight bezig gehouden terwijl ik je een stuk of 15 topics kan aanwijzen die dan wel dicht kunnen dan wel wat sturing nodig zouden hebben. Dat bedoelde ik met "té persoonlijk nemen", je bent met jezelf bezig en niet met het forum.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik neem juist niets persoonlijk. Ik word er niet warm of koud van.
dat had er niets mee te maken, hij weet niet eens dat ik hierop heb gereageerd.... totdat ie dit straks misschien leest.quote:
Je objectiviteit is echter in deze, logischerwijs, ver te zoeken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:19 schreef Mirage het volgende:
dat had er niets mee te maken, hij weet niet eens dat ik hierop heb gereageerd.... totdat ie dit straks misschien leest.
dag havoc, succes hier !
dan zit je in het goede forum denk ik...... click-hummmmquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:17 schreef Havoc het volgende:
P.s. Grenzen moet je niet gaan opzoeken met zo'n humorloze, onsportieve jankzak zoals ik.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:18 schreef Anguisy het volgende:
[..]
[..]
Misschien nog even een keer over nadenken? Je hebt je nu een behoorlijke tijd met Oversight bezig gehouden terwijl ik je een stuk of 15 topics kan aanwijzen die dan wel dicht kunnen dan wel wat sturing nodig zouden hebben. Dat bedoelde ik met "té persoonlijk nemen", je bent met jezelf bezig en niet met het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |