kankor!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
Jullie missen mij hè.
Geile scheisse!quote:
Alleen als ik nog moet rijden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Verschraald bier!!
Sterf.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Misloms!
Ik heb opeens een profetische voorstelling....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
Jullie missen mij hè.
Stoned?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb opeens een profetische voorstelling....
en het is niet de maagd Maria![]()
Nopez, bijna gestopt... hoewel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef RichardQuest het volgende:
Stoned?
Als ik morgen nog steeds uit mijn dood ben kom ik terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Drugshond het volgende:
En RQ.... ga je weer online... of draai je jezelf straks weer om in het graf ?
Waar, Stroomhuisje? Daar was ik de hele dag, tot ik stronken voor de Effenaar ging slapen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nopez, bijna gestopt... hoewel.
Met koninginnedag heerlijk stoned rondgelopen (iedereen was toen dronken en gelukkig).
Soms things never change... will they ?!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waar, Stroomhuisje? Daar was ik de hele dag, tot ik stronken voor de Effenaar ging slapen.
Come terug!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geile scheisse!
[..]
Alleen als ik nog moet rijden...
[..]
Sterf.
Bakkerij op koninginnedag? Was het wat? De pink was ook bij het Stroomhuisje vertegenwoordigd. Twee reggae-dj'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef Drugshond het volgende:
Cafe Wilhelmina, Pink ja zelfs na 8 jr weer de Bakkerij binnen gelopen...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Oh, eh, Eindhovuh de ghakstuh he!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Oh, eh, Eindhovuh de ghakstuh he!
Ouwe lul.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Cafe Wilhelmina, daar was ik nog met carnaval dit jaar. Druk en warm, maar gezellig!
Bakkerij is anti-koningshuis (beetje anti alles).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:13 schreef RichardQuest het volgende:
Bakkerij op koninginnedag? Was het wat? De pink was ook bij het Stroomhuisje vertegenwoordigd. Twee reggae-dj's.
Hoe is het met je studie, nog wat punten gescoord? Wist je al dat Kaalhei vandaag vermoord is?quote:
Was dat die herrie tent voor La-Folie ?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:13 schreef RichardQuest het volgende:
Stroomhuisje .
Ja, maar wel veel geile mutsen.quote:
Date zonder soep en toetje, da's de oplossing.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bakkerij is anti-koningshuis (beetje anti alles).![]()
W-plein was wel gaaf. Veel te veel gezopen en met mijn zatte kop weer een date gemaakt met een ex-vriendin. Dat wordt nog mijn duurste kater ooit.
Nee, het Stroomhuise zit op de kruising Fellenoord-Boschdijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was dat die herrie tent voor La-Folie ?!
Ypequote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Date zonder soep en toetje, da's de oplossing.
Ik vind het wel tof dat de Bakkerij niet aan feestdagen doet, met carnaval ben ik daar nog geweest met Ype.
Dat laatste volg ik even niet, maar ik loop stage, en morgen weer om 6 uur op dus ik ga weer onder de grond.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe is het met je studie, nog wat punten gescoord? Wist je al dat Kaalhei vandaag vermoord is?![]()
![]()
Gewoon hot and spicy , doen proef je de soep en het toetje niet eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:21 schreef RichardQuest het volgende:
Date zonder soep en toetje, da's de oplossing.
Ze hebben 'm genaaid en vermoord. Misschien zie je hem zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat laatste volg ik even niet, maar ik loop stage, en morgen weer om 6 uur op dus ik ga weer onder de grond..
Daar zitten alléén maar losers, dat geeft het gevoel dat je slim bent, en de enige met een leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De Bakkerij blijft succesvol voor losers.
Dit was de ultieme EHV spot voor de boeksignature sessie voor G.Wilders.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De Bakkerij blijft succesvol voor losers.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Daar zitten alléén maar losers, dat geeft het gevoel dat je slim bent, en de enige met een leven.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
'Het leven zal voor u in een hel veranderen en u zult pas rust kennen als uw regering, die namens u regeert, ophoudt met het verkrachten en vermoorden van onze broeders en zusters,' besluit Bouyeri.
Onze regering verkracht en vermoordt hun broeders en zusters. Iemand heeft écht te veel HamasTV gekeken,.
hahahahhahahahahahah.quote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
euhm, where to start.... ik geloof dat ik de engste vond dat een gast wou dat ik een eikelpiercing bij hem zette terwijl hij een vibrator in zn reet had. dat was wel zoiets dat je denkt van, nou... en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
zo raar dat het ongeloofwaardig wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:56 schreef Drugshond het volgende:
Wat is het raarste verzoek wat je hebt gehad
[..]
hahahahhahahahahahah.![]()
![]()
![]()
-- Zeldzame klasse --
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |