quote:lijkt me ook wel een keer lekker,genomen worden door 2 vrouwen
Op vrijdag 13 februari 2004 16:07 schreef Keys het volgende:
Triootje?Tja, dan kijk je dr wel vreemd aan
.
quote:Same here
Op vrijdag 13 februari 2004 16:29 schreef Kamphuys het volgende:
Meestal ben ik degene die met rare voorstellen komt.
quote:Met voorbind-dildo zeker...?
Op vrijdag 13 februari 2004 16:10 schreef edje34 het volgende:[..]
lijkt me ook wel een keer lekker,genomen worden door 2 vrouwen
quote:Nee dat niet
Op vrijdag 13 februari 2004 16:55 schreef R_B het volgende:[..]
Met voorbind ding??
Nee dank je...
een raar verzoekje: ik was op bezoek bij twee vrienden (die homo zijn) en toen de ene werkte, vroeg de ander of ik met hem seks wilde hebben. Ik ben toen maar naar huis gegaan..
Túúrlijk...
quote:Dat je dat niet hebt gedaan zeg...
Op vrijdag 13 februari 2004 17:05 schreef BloodyLotte het volgende:
't Heeft niks met seks te maken, maar ik moest er meteen aan denken. Het verzoek van een Masai, woonachtig in het binnenland van Kenia, om met me trouwen. En dan zouden mijn ouders 5 geiten en 6 koeien krijgen en een deel van de jachtopbrengst.Túúrlijk...
quote:en jij een hoop rare ziekten?
't Heeft niks met seks te maken, maar ik moest er meteen aan denken. Het verzoek van een Masai, woonachtig in het binnenland van Kenia, om met me trouwen. En dan zouden mijn ouders 5 geiten en 6 koeien krijgen en een deel van de jachtopbrengst.Túúrlijk...
Hmm,lekker vrienden ben je dan....
Ik heb overigens voor de eer bedankt en er met mijn beste vriend hard om gelachen!!!!
quote:Whooo...goede deal!!!
Mij is zoiets nog nooit aangeboden.
Waarom heb je in hemelsnaam nee gezegd?
wat weinig dacht ik zo.
Yeah right! Dacht 't niet dus!!! Werden ze nog pissig ook, hebben we ze moeten laten verwijderen door de bewaking omdat die lijers onze vriendinnen bleven lastig vallen.
k heb wel is aan mijn vrindin gevraagd of ze een ander meisje wou zoenen of misschien meer, maar nee.
dan houd het op he
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:31 schreef Aventura het volgende:
Of mijn (tweeling!) zus een keer mocht meedoen
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 03:10 schreef Caesu het volgende:
ik liep door bethlehem met mn toemalige vriendin. komt er iemand op me af. zegt ie: "seventy camels voor nice young lady"wat weinig dacht ik zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |