kankor!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
Jullie missen mij hè.
Geile scheisse!quote:
Alleen als ik nog moet rijden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Verschraald bier!!
Sterf.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Misloms!
Ik heb opeens een profetische voorstelling....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
Jullie missen mij hè.
Stoned?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb opeens een profetische voorstelling....
en het is niet de maagd Maria![]()
Nopez, bijna gestopt... hoewel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef RichardQuest het volgende:
Stoned?
Als ik morgen nog steeds uit mijn dood ben kom ik terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Drugshond het volgende:
En RQ.... ga je weer online... of draai je jezelf straks weer om in het graf ?
Waar, Stroomhuisje? Daar was ik de hele dag, tot ik stronken voor de Effenaar ging slapen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nopez, bijna gestopt... hoewel.
Met koninginnedag heerlijk stoned rondgelopen (iedereen was toen dronken en gelukkig).
Soms things never change... will they ?!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waar, Stroomhuisje? Daar was ik de hele dag, tot ik stronken voor de Effenaar ging slapen.
Come terug!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geile scheisse!
[..]
Alleen als ik nog moet rijden...
[..]
Sterf.
Bakkerij op koninginnedag? Was het wat? De pink was ook bij het Stroomhuisje vertegenwoordigd. Twee reggae-dj'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef Drugshond het volgende:
Cafe Wilhelmina, Pink ja zelfs na 8 jr weer de Bakkerij binnen gelopen...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Oh, eh, Eindhovuh de ghakstuh he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |