Ja, dat is slechts 1 url die ik heb gegeven, je kan natuurlijk ook zelf zoeken, zie hierboven nog meer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als de schrijver een verhaal, dat moet overeenkomen met de werkelijkheid, uit derde hand zegt te hebben is voor mij reden om een redelijk fantastisch overkoment verhaal af te doen als pure propaganda.
Haha zet je nou je eigen land voor lul?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beetje jaloers? Ahh geeft niet hoor, dat mag ook wel hoor! De bijdrage van Nederland, daar zullen we het maar niet over hebben
Wel waar!quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat soort existentiele vragen kun je ook bijna niemand voorleggen he?
quote:
Rapport: Spyware-industrie is miljarden waard
Door Willem Kerstholt - woensdag 4 mei 2005 - 09:27 - Bron: ZDNet - Views: 8.365
Ondanks het feit dat steeds meer consumenten bekend raken met spyware en maatregelen nemen om besmettingen te voorkomen, is de markt voor spyware miljarden waard, zo schrijft ZDNet. Volgens een studie door Webroot, maker van Spy Sweeper, bevindt zich op meer dan tachtig procent van de computers spyware, met een gemiddelde van 28 besmettingen per computer. Wel is het zo dat mensen meer bekend raken met spyware. Steeds meer consumenten proberen zich ertegen te beschermen en ook overheden lijken actie te gaan ondernemen.
Malware / Virus / Spyware / AdwareZo is de Amerikaanse staat New York onlangs een rechtszaak tegen een bedrijf dat spyware uitbrengt begonnen. Toch kan er volgens Webroot meer gedaan worden aan wetgeving die spyware verbiedt. De totale markt voor spyware-applicaties wordt geschat op twee miljard dollar per jaar. Hiernaast kost spyware ook andere bedrijven indirect geld, doordat het bijvoorbeeld het vertrouwen in online winkelen ondermijnt
Als du_ke er was geweest, dan had ie het ook niet meer kunnen navertellen, ik zweer het jequote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wel waar!
Niet waar!
Wellus
Nietus!
100 keer meer wellus
Nou, 101 keer nietus!
http://www.gva.be/nieuws/(...)A-81F0-BDF10B5302B7}quote:Antwerpse vzw weigert vrouwen met hoofddoek opleiding
De Antwerpse vzw Atel weigert moslimvrouwen die een hoofddoek dragen opleidingscursussen tot bedienden. Dat schrijft Gazet van Antwerpen woensdag.
"We vinden voor deze vrouwen gewoon geen bedrijven die hen werk willen geven," zegt woordvoerdster Veerle Van Roey van Atel.
De vzw Atel biedt beroepsopleidingen aan en richt zich daarmee vooral op laaggeschoolde werklozen. De vzw werkt samen met onder meer de Antwerpse werkgelegenheidscel en de VDAB. Atel wordt grotendeels gefinancierd op basis van het aantal cursisten dat daadwerkelijk een job vindt, en daar wringt het schoentje, aldus de krant.
"De bedrijven zijn heel terughoudend in het aanwerven van vrouwen met een hoofddoek. Wij passen ons aan de vraag van de bedrijven aan. Als we toch een cursus zouden geven aan vrouwen met een hoofddoek, snijden we niet alleen in ons eigen vlees, maar ook in dat van de cursisten", dixit Van Roey.
Nou, is dat zo slecht?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:47 schreef MrX1982 het volgende:
Maar mijn vraag blijft wat willen Marokkanen met de rol in WOII bereiken?
Waarom lijkt men daar nu ineens zo gebrand op te zijn. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het de bedoeling is om goodwill te kweken vanwege de slechte beeldvorming die er nu heerst omtrent Marokkanen.
75 % van het oorlogspotentieel van de Duitsers ging naar Rusland de overige 25 % was ter verdeliging van W-Europa. Zonder de Russen was D-Day een rampscenario.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:18 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom komt men er pas 60 jaar mee? Niet alleen de Marokkanen zijn ondergewaardeerd hoor, hetzelfde geldt voor de Russen en Polen mijnsinsziens. Belachelijk dat alleen de Amerikanen en Engelsen alle eer krijgen.
quote:During World War II, Operation Bagration was the general attack by Soviet forces to clear the Nazis from Belarus which resulted in the destruction of the German Army Group Centre, possibly the greatest defeat for the Wehrmacht during the war.
quote:Operation Bagration pitted over 1,700,000 Soviet soldiers in 200 divisions with 6000 tanks and massed artillery against the 34 German divisions of Army Group Centre. This resulted in the death or capture of nearly 350,000 German troops.
In eerste instantie vochten ze onder de Franse vlag, later niet, het kan mij eigenlijk ook niet zoveel rukken onder welke vlag ze nu tegen de nazi's vochten. Het gaat erom dat ze vochten, en dat Marokko ook gewoon Joden opnam ondanks de dreigende taal van de nazi's DAAR gaat het mij om!quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:47 schreef MrX1982 het volgende:
Maar mijn vraag blijft wat willen Marokkanen met de rol in WOII bereiken?
Waarom lijkt men daar nu ineens zo gebrand op te zijn. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het de bedoeling is om goodwill te kweken vanwege de slechte beeldvorming die er nu heerst omtrent Marokkanen.
Bovendien vochten de Marokkanen mee onder Franse vlag. Zo vochten er wel meer volkeren mee omdat ze koloniale banden hadden met geallieerden landen.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonder de Russen spraken we nu nog steeds Duits of Russisch
Ik heb al andere links gegeven die niet zo raadselachtig zijn, en die het verhaal bevestigenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:52 schreef MrX1982 het volgende:
Dat stuk tekst op http://www.xs4all.nl/~mar(...)eland01/kapelle.html
wordt in de laatste alinea onderuit gehaald omdat de schrijver blijkbaar niet weet waar het vandaan komt. Tamelijk raadselachtig dus.
Exactquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
In eerste instantie vochten ze onder de Franse vlag, later niet, het kan mij eigenlijk ook niet zoveel rukken onder welke vlag ze nu tegen de nazi's vochten. Het gaat erom dat ze vochten, en dat Marokko ook gewoon Joden opnam ondanks de dreigende taal van de nazi's DAAR gaat het mij om!
Maar het belang wat Marokko had bij het vechten tegen de nazi's kwam mede voort uit de koloniale banden die het had met Frankrijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
In eerste instantie vochten ze onder de Franse vlag, later niet, het kan mij eigenlijk ook niet zoveel rukken onder welke vlag ze nu tegen de nazi's vochten. Het gaat erom dat ze vochten, en dat Marokko ook gewoon Joden opnam ondanks de dreigende taal van de nazi's DAAR gaat het mij om!
Slechts erkenning, zie die link die ik gaf @ trouw. Men wil slechts erkenning. Overigens had elk land wel een bepaald belang bij de oorlog, of dat nu de Amerikanen, Russen, Polen, Nederlanders, Fransen of Engelsn waren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar het belang wat Marokko had bij het vechten tegen de nazi's kwam mede voort uit de koloniale banden die het had met Frankrijk.
Maar dan blijft mijn vraag wat is het doel hiervan? Erkenning? Geld? Respect?
Moeten we elk jaar op 4 mei de hedendaagse Marokkaanse gemeenschap bedanken? Een gemeenschap die blijkbaar zelf ook niet veel weet van de eigen achtergrond.
gelukkig is er Microsoft om het tij te kerenquote:
idd, Strafbaar stellen die hap.... En dan gaan werken met kruimeltjes boetes.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Het nieuwe neo-liberale gevaar...
Deze site is wel propagandaquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb al andere links gegeven die niet zo raadselachtig zijn, en die het verhaal bevestigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |