Bij mij niet hoor, vind die kleine dingen helemaal niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
Nee hoor, maar omdat ze zo klein zijn hebben ze meer krediet dan andere hondenen ook omdat wat ze doen niet zulke grote gevolgen heeft
ben ooit gebeten door een Jackie, maar je zag er niets van, al kunnen ze vast wel doorbijten. Moet je met een jaloerse grote hond eens omkomen.
Deze komt van Googlequote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel een beetje vetzucht dat kind van 8.![]()
hmmzquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het zijn er twee, een veel te dikke York van 4kg die niet eens op de bank kan springen laat staan op schoot en een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet.Hij is altijd een beetje enthousiast zeg maar als ie nieuwe mensen ziet.
![]()
Je hebt 1 voordeel, als ie in handen, broeken, jassen etc. gaat bijten dan gewoon NEE!!! roepen en hij stopt er voor een seconde of 2 mee.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:09 schreef Patrick281 het volgende:
Bleef gelukkig bij likken, maar je bent echt kansloos bij die beesten.![]()
quote:Morgen komt de Demper hier binnen , Ik hoop dat dit op tijd is.
Als hij binnen is laat ik het nog even weten , zodat hij eventueel afgehaald kan worden , of indien bij heel goed weer kan ik hem misschien even op de fiets gaan brengen .
( ik moet 2 kinderen mee nemen vandaar het goede weer![]()
quote:denk dat als je hem echt goed afgesteld hebt, hij wel goed fel is, maar ook
meteen een beetje errrrug gevaarlijk.
dan leg je zo op je rug.
weet trouwens niet of die grotere sproeier echt helpt: als hij met een
kleinere hetzelfde liep denk ik dat hij juist te rijk staat.... (wel oppasen
met zulk geexperimenteer, als tie te arm komt te staan en hij loopt vast heb
je echt veel auw hoor!!!!!!)
ik denk dat een gewoon tandwiel voor een honda er gewoon op past. ik heb
toen een blindtandwiel pasgemaakt omdat dit de enige met zo weinig tanden
was die ze hadden.
in principe moet je gewoon zo,n tandwiel kunnen krijgen.
en de ketting zou ik gewoon ff de schakels tellen, je kan ze in
verschillende maten krijgen.
Nou, als ie echt zo doet dan mag ie van mij wel even in z'n hok, bench, achter tralies of hoe je dat ook noemtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het zijn er twee, een veel te dikke York van 4kg die niet eens op de bank kan springen laat staan op schoot en een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet.Hij is altijd een beetje enthousiast zeg maar als ie nieuwe mensen ziet.
![]()
Je hebt 1 voordeel, als ie in handen, broeken, jassen etc. gaat bijten dan gewoon NEE!!! roepen en hij stopt er voor een seconde of 2 mee.![]()
![]()
Ook, maar ieder eet achter z'n eigen schermquote:
tja, jij zit met je stepjes he is toch een beperkte speling...maar is idd erg leukquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef hicham het volgende:
@ OPM, tijdens veluwe rondje langs een KB lijkt me leuk
Kan ik eens zien hoe jullie / we het er vanaf brengen op een KB
Apeldoorn is een mooi schoon en vlak KBquote:is het een beetje mooi daar? Die we hier in de buurt hebben is niet echt mooi asfalt
Zwaartepunt verlagenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, jij zit met je stepjes he is toch een beperkte speling...maar is idd erg leuk
Wij pakken het vrij professioneel aan hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
Bij wat voor zaak heb ik nu weer gekocht?Net zoiets als Lars vleesservice.
Wat een schatje he...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:23 schreef Phatzak het volgende:
Maareeuh, Lars, dat verminderde tempo kwam alleen door die drrempels toch eergister? Als ik nou die leuke route vind en we gaan hem rijden dan moet je wel achter me rijden, dat rijdt wat makkelijker
dat iseen goed plan, en ik was al van plan om bij jullie even langs te rijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:27 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ja lijkt me hip. Dan komen we gewoon langs jou ja, en met Houten bedoel je daarmee de Shell? Misschien kan Mercy dan ook gewoon de pomp oprijden, voor die honderd voorbij zijn ben je toch weer zoveel minuten verder.
save as...quote:
ik vind dat erg link terrein hoor...tis maar net het verschil tussen meer speling creeren en gewoon keihard op je bek gaanquote:Of het stepje omhoog laten komen samen met je voet, zonder teveel tegendruk te leveren, anders heb je kans dat 't een hefboompje wordtMaar het is me nog maar 1 keer gebeurd dus kan wel oefenen
En daarna de koppositie innemen he?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat iseen goed plan, en ik was al van plan om bij jullie even langs te rijden![]()
![]()
Ja, ik weet niet waarom ik dit bovenstaande zeg. Misschien omdat Ralf er zo nonchalant over deed op het terras. Die zei echt zo van 'Ja en, je steppie klapt toch omhoog, en je voet gaat wel meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik vind dat erg link terrein hoor...tis maar net het verschil tussen meer speling creeren en gewoon keihard op je bek gaan
maar goed, KB A'doorn is ideaal oefenterrein
Je moest eens weten hoe bagger dat klaverblad hier isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar goed, KB A'doorn is ideaal oefenterrein
Ach valt verder wel mee, hou er alleen even rekening mee dat het nog een jonkie is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou, als ie echt zo doet dan mag ie van mij wel even in z'n hok, bench, achter tralies of hoe je dat ook noemtHeb niks tegen honden, ook niet tegen opvliegende honden, maar ik kan er gewoon niks mee
Sta ik maar een beetje hulpeloos 'haal die hond van me af'
Het kan wel als je heel rustig blijft, eerste reactie als je de grond raakt zal verstrakken van je houding zijn waarmee je jezelf dus lanceert.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
Ja, ik weet niet waarom ik dit bovenstaande zeg. Misschien omdat Ralf er zo nonchalant over deed op het terras. Die zei echt zo van 'Ja en, je steppie klapt toch omhoog, en je voet gaat wel mee'
Maar je zal maar een oneffenheid tegen komen ofzo, ik weet niet hoe leuk een steppie dat gaat vinden. Dus je hebt helemaal gelijk wat dat betreft
Nope.quote:Lars, verder geen probleem wat betreft hondreply?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En daarna de koppositie innemen he?Doen we gewoon met zijn vieren, kan er niemand meer tussendoor.
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als ie eenmaal rustig is dan gaat ie zijn bal, kong, whatever halen en die komt ie brengen. Vind je het leuk om met hem te spelen dan kan je hem weggooien (let op, hij blijft hem oneindig terugbrengen)
Ja, je moet weten wanneer het ongeveer gebeurd en daarop anticiperen. Zoals ik al zei op de meet, de eerste keer was wennen. Ik schrok dus ging gelijk rechtop. Gelukkig zat ik aan het einde van de bocht dus kon ik min of meer meteen doorschieten naar de snelweg omdat ik naar de buitenkant van de bocht vloog. Nu weet ik op welk moment het ongeveer gebeurd en kan er dus rekening mee houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het kan wel als je heel rustig blijft, eerste reactie als je de grond raakt zal verstrakken van je houding zijn waarmee je jezelf dus lanceert.
Yepquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:35 schreef bwt het volgende:
Hollander, was je vriendin nog tevreden met mijn verhaaltje over knollie hobbelen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |