abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:09:36 #76
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26703491
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
Nee hoor, maar omdat ze zo klein zijn hebben ze meer krediet dan andere honden en ook omdat wat ze doen niet zulke grote gevolgen heeft ben ooit gebeten door een Jackie, maar je zag er niets van, al kunnen ze vast wel doorbijten. Moet je met een jaloerse grote hond eens omkomen.
Bij mij niet hoor, vind die kleine dingen helemaal niks. Val meer op groot.

Doorbijten kunnen ze inderdaad vrij goed en ze hebben altijd scherpe tandjes.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_26703498
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:05 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wel een beetje vetzucht dat kind van 8.
Deze komt van Google Volgens mij is ze niet acht maar ik zou het niet weten Af en toe hoor ik nog wel "Waammmuuuuuuuuus " Dus nu doet ze alsof ze nieuw speelgoed heeft, alleen vraag ik me af waar ze die batterijen in stopt
Bolletje deeg enzo.
pi_26703513
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Het zijn er twee, een veel te dikke York van 4kg die niet eens op de bank kan springen laat staan op schoot en een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet. Hij is altijd een beetje enthousiast zeg maar als ie nieuwe mensen ziet.

Je hebt 1 voordeel, als ie in handen, broeken, jassen etc. gaat bijten dan gewoon NEE!!! roepen en hij stopt er voor een seconde of 2 mee.
hmmz
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:11:08 #79
17709 hollander172
pi_26703525
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:09 schreef Patrick281 het volgende:
Bleef gelukkig bij likken, maar je bent echt kansloos bij die beesten.
En een pitbull is dan nog een relatief "kleine" hond.

Dit zit meer in de richting van duitse dog, mastino etc. Als ie zometeen groot is is ie net zo zwaar als ik zelf.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:19:28 #80
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26703711
Bij wat voor zaak heb ik nu weer gekocht? Net zoiets als Lars vleesservice.

Wat een schatje he...
quote:
Morgen komt de Demper hier binnen , Ik hoop dat dit op tijd is.

Als hij binnen is laat ik het nog even weten , zodat hij eventueel afgehaald kan worden , of indien bij heel goed weer kan ik hem misschien even op de fiets gaan brengen .
( ik moet 2 kinderen mee nemen vandaar het goede weer
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:21:05 #81
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26703748
En de godfather van de CR had ik nog een paar mailtjes gestuurd over de ketting.

Kunnen de lurkers weer even lachen over het ding. Aardig heftig spul zegt iedereen behalve ik he.
quote:
denk dat als je hem echt goed afgesteld hebt, hij wel goed fel is, maar ook
meteen een beetje errrrug gevaarlijk.
dan leg je zo op je rug.

weet trouwens niet of die grotere sproeier echt helpt: als hij met een
kleinere hetzelfde liep denk ik dat hij juist te rijk staat.... (wel oppasen
met zulk geexperimenteer, als tie te arm komt te staan en hij loopt vast heb
je echt veel auw hoor!!!!!!)

ik denk dat een gewoon tandwiel voor een honda er gewoon op past. ik heb
toen een blindtandwiel pasgemaakt omdat dit de enige met zo weinig tanden
was die ze hadden.
in principe moet je gewoon zo,n tandwiel kunnen krijgen.

en de ketting zou ik gewoon ff de schakels tellen, je kan ze in
verschillende maten krijgen.
pi_26703800
Maareeuh, Lars, dat verminderde tempo kwam alleen door die drrempels toch eergister? Als ik nou die leuke route vind en we gaan hem rijden dan moet je wel achter me rijden, dat rijdt wat makkelijker
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:23:52 #83
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26703815
Tralala met een tupperwarebak achterop.

En deze heeft tenminste een Laser Pro Duro demper, dus dat klinkt beter.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:28:20 #84
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26704709
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Het zijn er twee, een veel te dikke York van 4kg die niet eens op de bank kan springen laat staan op schoot en een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet. Hij is altijd een beetje enthousiast zeg maar als ie nieuwe mensen ziet.

Je hebt 1 voordeel, als ie in handen, broeken, jassen etc. gaat bijten dan gewoon NEE!!! roepen en hij stopt er voor een seconde of 2 mee.
Nou, als ie echt zo doet dan mag ie van mij wel even in z'n hok, bench, achter tralies of hoe je dat ook noemt Heb niks tegen honden, ook niet tegen opvliegende honden, maar ik kan er gewoon niks mee Sta ik maar een beetje hulpeloos 'haal die hond van me af'

Riet's hond werd de eerste keer ook maar even in het hok gestopt, alhoewel die niet zo lastig was De derde keer (kwam ik Bandit ophalen omdat ik rijbewijs had gehaald) zat ie niet in z'n hok. Wou die de hele tijd spelen op het moment dat ik in de tuin alleen met hem was. Deed steeds gekker tegen me (Riet en z'n pa waren bandit sleutels aan het zoeken, die waren ze kwijt ) en ik wist niet wat ik moest doen Ben toen maar naar binnen gegaan No offense verder Komt misschien omdat ik niet met honden ben opgegroeid
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:28 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Youssef niet?
Ook, maar ieder eet achter z'n eigen scherm Ik kon ook wel verder reageren maar ik ging ff online een aflevering van Lama's kijken, best leuk programma
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:56:40 #86
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26704720
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef hicham het volgende:
@ OPM, tijdens veluwe rondje langs een KB lijkt me leuk
Kan ik eens zien hoe jullie / we het er vanaf brengen op een KB
tja, jij zit met je stepjes he is toch een beperkte speling...maar is idd erg leuk
quote:
is het een beetje mooi daar? Die we hier in de buurt hebben is niet echt mooi asfalt
Apeldoorn is een mooi schoon en vlak KB
pi_26704992
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

tja, jij zit met je stepjes he is toch een beperkte speling...maar is idd erg leuk
Zwaartepunt verlagen

Of het stepje omhoog laten komen samen met je voet, zonder teveel tegendruk te leveren, anders heb je kans dat 't een hefboompje wordt Maar het is me nog maar 1 keer gebeurd dus kan wel oefenen
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:13:00 #88
17709 hollander172
pi_26705123
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
Bij wat voor zaak heb ik nu weer gekocht? Net zoiets als Lars vleesservice.

Wat een schatje he...
Wij pakken het vrij professioneel aan hoor.
Tweede klant was nog een tour van een half uur gaan maken op zoek naar een bedrijfspand. (ze was dus al langs gereden maar dacht dat er nog een straat was met dezelfde naam, kon toch niet vanuit een gewoon woonhuis gaan? )
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:23 schreef Phatzak het volgende:
Maareeuh, Lars, dat verminderde tempo kwam alleen door die drrempels toch eergister? Als ik nou die leuke route vind en we gaan hem rijden dan moet je wel achter me rijden, dat rijdt wat makkelijker
Tussendoor reed ik elke keer het gat dicht maar ik moest gewoon veel meer afremmen bij die drempels vanwege de duo. Een ZXR heeft dan helaas ook weer weinig vermogen en koppel dus met een dubbele belading moet je flink aan het gas hangen wil je dat dichtrijden.
Vermogen komt ook pas los na de 8000 toeren en dat is exact de grens waarop het geluid voor mijn vriendin niet te harden wordt.

Kort samengevat: een ZXR moet je gewoon alleen opzitten.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:15:31 #89
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26705186
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:27 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Ja lijkt me hip . Dan komen we gewoon langs jou ja, en met Houten bedoel je daarmee de Shell? Misschien kan Mercy dan ook gewoon de pomp oprijden, voor die honderd voorbij zijn ben je toch weer zoveel minuten verder.
dat iseen goed plan, en ik was al van plan om bij jullie even langs te rijden
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:17:01 #90
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26705236
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:07 schreef hicham het volgende:
Zwaartepunt verlagen

[afbeelding]
save as...
quote:
Of het stepje omhoog laten komen samen met je voet, zonder teveel tegendruk te leveren, anders heb je kans dat 't een hefboompje wordt Maar het is me nog maar 1 keer gebeurd dus kan wel oefenen
ik vind dat erg link terrein hoor...tis maar net het verschil tussen meer speling creeren en gewoon keihard op je bek gaan

maar goed, KB A'doorn is ideaal oefenterrein
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:19:06 #91
17709 hollander172
pi_26705303
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

dat iseen goed plan, en ik was al van plan om bij jullie even langs te rijden
En daarna de koppositie innemen he? Doen we gewoon met zijn vieren, kan er niemand meer tussendoor.
pi_26705427
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]

ik vind dat erg link terrein hoor...tis maar net het verschil tussen meer speling creeren en gewoon keihard op je bek gaan

Ja, ik weet niet waarom ik dit bovenstaande zeg. Misschien omdat Ralf er zo nonchalant over deed op het terras. Die zei echt zo van 'Ja en, je steppie klapt toch omhoog, en je voet gaat wel mee ' Maar je zal maar een oneffenheid tegen komen ofzo, ik weet niet hoe leuk een steppie dat gaat vinden. Dus je hebt helemaal gelijk wat dat betreft

Lars, verder geen probleem wat betreft hondreply?
pi_26705568
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Je moest eens weten hoe bagger dat klaverblad hier is Verandering van asfalt, vocht dat op sommige plekken blijft liggen, scherp einde.. vorig keer was ik echt bang

Enneeuh Martie, vergeet niet Tinkerbell mee de pomp op te trekken anders raakt ze in paniek
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:30:56 #94
17709 hollander172
pi_26705621
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:56 schreef hicham het volgende:

[..]

Nou, als ie echt zo doet dan mag ie van mij wel even in z'n hok, bench, achter tralies of hoe je dat ook noemt Heb niks tegen honden, ook niet tegen opvliegende honden, maar ik kan er gewoon niks mee Sta ik maar een beetje hulpeloos 'haal die hond van me af'
Ach valt verder wel mee, hou er alleen even rekening mee dat het nog een jonkie is. Hij vind echt alles leuk en dat happen doet ie omdat ie aan het wisselen is/was.
Hij is gewoon heel enthousiast en wil direct spelen. Als je hem normaal behandelt dan is ie na een paar minuten wel rustig. (niet wild met je handen gaan zwaaien want dan gaat ie daar naar toe springen )
Als ie eenmaal rustig is dan gaat ie zijn bal, kong, whatever halen en die komt ie brengen. Vind je het leuk om met hem te spelen dan kan je hem weggooien (let op, hij blijft hem oneindig terugbrengen ) en heb je er geen zin in dan gewoon negeren. Soms klimt ie dan heel even op schoot van: "Ik wil spelen en wat jij wil heb ik niks mee te maken, hier gooi weg dat ding".
Je kan hem op zo'n moment het best rustig wegduwen dan duurt het weer 10 minuten voor ie weer een poging doet. Doe je dat niet rustig dan gaat ie happen naar je handen. (maar hij bijt niet echt)

Die andere doet helemaal niks, gaat hoogstens even met zijn voorpoten tegen je onderbenen aan staan maar dat voel je niet eens.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:34:45 #95
17709 hollander172
pi_26705711
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
Ja, ik weet niet waarom ik dit bovenstaande zeg. Misschien omdat Ralf er zo nonchalant over deed op het terras. Die zei echt zo van 'Ja en, je steppie klapt toch omhoog, en je voet gaat wel mee ' Maar je zal maar een oneffenheid tegen komen ofzo, ik weet niet hoe leuk een steppie dat gaat vinden. Dus je hebt helemaal gelijk wat dat betreft
Het kan wel als je heel rustig blijft, eerste reactie als je de grond raakt zal verstrakken van je houding zijn waarmee je jezelf dus lanceert.
Scheelt ook wat voor stepjes je er op hebt zitten, zal die van mij eens laten zien die zijn als schuin afgevlakt en van alu dus die zullen wat minder happen. (met die van mij zal ik nooit de grond raken overigens, zo plat gaan = vallen )
quote:
Lars, verder geen probleem wat betreft hondreply?
Nope.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:35:13 #96
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_26705720
Hollander, was je vriendin nog tevreden met mijn verhaaltje over knollie hobbelen ?
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:38:14 #97
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26705792
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:19 schreef hollander172 het volgende:

[..]

En daarna de koppositie innemen he? Doen we gewoon met zijn vieren, kan er niemand meer tussendoor.
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_26705868
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:38 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Met z'n 5'en
Bolletje deeg enzo.
pi_26706009
Knollie hobbelen
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:30 schreef hollander172 het volgende:

[..]
Als ie eenmaal rustig is dan gaat ie zijn bal, kong, whatever halen en die komt ie brengen. Vind je het leuk om met hem te spelen dan kan je hem weggooien (let op, hij blijft hem oneindig terugbrengen )
Dat laatste

Als ik terugkom na mijn ochtendwijk zie ik wel eens hier op het pleintje voor de deur iemand zijn hond uitlaten. Lijkt wel een beetje op een Jack Russel, zo een klein hondje Baasje schopt bal weg, hondje rent erachteraan, hondje brengt terug, baasje schopt weer weg. En zo blijft het doorgaan Zo een minihondje dat achter de bal aan rent ziet er wel grappig uit

Verder ben ik misschien gewoon een contactgestoorde IT'er, vind het raar om overtuigend tegen iemand te spreken die niet duidelijk kan reageren. O.a honden dus (kleine kinderen vallen daar ook wel onder) Tenzij ik dat kind vaak zie ofzo, dan ben ik wel wat speelser
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:34 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Het kan wel als je heel rustig blijft, eerste reactie als je de grond raakt zal verstrakken van je houding zijn waarmee je jezelf dus lanceert.
Ja, je moet weten wanneer het ongeveer gebeurd en daarop anticiperen. Zoals ik al zei op de meet, de eerste keer was wennen. Ik schrok dus ging gelijk rechtop. Gelukkig zat ik aan het einde van de bocht dus kon ik min of meer meteen doorschieten naar de snelweg omdat ik naar de buitenkant van de bocht vloog. Nu weet ik op welk moment het ongeveer gebeurd en kan er dus rekening mee houden
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:48:39 #100
17709 hollander172
pi_26706093
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:35 schreef bwt het volgende:
Hollander, was je vriendin nog tevreden met mijn verhaaltje over knollie hobbelen ?
Yep op dat terras hoorde ik iets paardrijden oid dus ik schoot haar meteen aan van: "kijk aanknopingspunt" Ze is niet zozeer verlegen maar zegt gewoon weinig dus ik dacht van nou als die knakker aan paardrijden doet dan heeft ze ook weer wat te babbelen.

Ik vind dat gehobbel met dravende biefstuk dus echt niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')