Misschien handiger, ze passen wel onder buddy maar lezen uit boeken die ruiken naar niet volledig verbrande gassen en brandstoffen is ook weer niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
Trouwens, ik ben voor langs je huis gaan. Kan ik die theorieboeken daar dumpen
Wat zeg je allemaal, heb je gedronken ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
Trouwens, ik ben voor langs je huis gaan. Kan ik die theorieboeken daar dumpen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even serieus, als 1 van jullie honden niks vind moet je het even laten weten. Hij zit dan wel in dezelfde ruimte maar dan achter tralies.Duurt dan alleen wat langer voor ie stil is.
Volumeknop heb ik nog niet kunnen vinden, alles gaat op standje maximaal.![]()
Honden leggen heel makkelijk verbanden, verschil maken bij tweelingen is ook lastig voor ze.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Phatzak het volgende:
Hij heeft al tijden 1 grote hond, die heet Wammus en dat merk ken ik niet. Loopt wel altijd te springen en te flippen als ik kom, maar volgens mij is dat omdat mijn broer hem vroeger koekjes gaf
als ie daar kwam.![]()
Zijn leuke beestjes maar ze zijn zo druk...............quote:Die pup is een Jack Russel, bleef ie altijd maar zo klein. Echt leukMaar hij is van dochterlief die rond de 8 jaar is volgens mij dus die heet Diddle
Je zou de eerste niet zijn die zoiets heeft van: "alles best maar doe hem even in zijn bench wil je?"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Honden zijn geen probleem hoorKomt wel goed
Dat is saaiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:35 schreef Phatzak het volgende:
Ehhr, ik drink geen koffie en ik drink geen prik, maar die keuze laat ik verder aan mijn broertje![]()
Dat zijn echt de smerigste/felste honden die er bestaan, maar ja ze zien er zo liev uit......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Phatzak het volgende:
Die pup is een Jack Russel, bleef ie altijd maar zo klein. Echt leukMaar hij is van dochterlief die rond de 8 jaar is volgens mij dus die heet Diddle
Ze doen toch veel op de geur?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:43 schreef hollander172 het volgende:
Honden leggen heel makkelijk verbanden, verschil maken bij tweelingen is ook lastig voor ze.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:44 schreef Phatzak het volgende:
Ok, ik begrijp het. We komen gewoon langs en zoals ik zei... hoeveel tijd we hebben bepaalt hoe lang we bij jullie blijven. Is het nog steeds dat huis met die groene gedeukte Peugeot?
Goed van die jongenquote:Alerte jonge bakkenist
Door Robert-Jan Dijkman (Tafkaf), geplaatst op 2 mei 2005 om 22:44
Bron: , ingezonden door awie
Koninginnedag 2005, tegen het vallen van de avond vond op de IJsseldijk Noord in Oudekerk aan den IJssel een curieus verkeersongeval plaats. Een 43-jarige motorrijder uit Oudekerk aan den IJssel had in een bocht niet voortdurend zijn voertuig met zijspan onder controle. De zijspan kantelde hierop in de richting van de bestuurder waarna het gehele voertuig op de andere weghelft terecht kwam, en vervolgens tegen de vangrail aankwam. De bestuurder werd hierdoor over de vangrail geslingerd.
Op zich weinig aparts echter de 8-jarige zoon, -bijrijder in de zijspan-, bracht de motor honderd meter verder tot stilstand door in de bak te staan en de remmen in te drukken. De motor raakte een busje welke aan het eind van de vangrail stilstond. De jongen bleef ongedeerd. De vader werd zwaar gewond overgebracht naar het Erasmus Medisch Centrum waar tevens een bloedproef werd afgenomen om vast te stellen of hij te veel gedronken had. De politie heeft inmiddels het rijbewijs ingevorderd.
Hmm, ben niet echt bang voor honden zoals ik al zei, maar honden die voortdurend op me springen kan ik ook niet echt raad meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zijn leuke beestjes maar ze zijn zo druk...............
Echt groot worden ze niet maar ze willen de rest van hun leven alleen maar spelen.
Koffiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is saaizit nu relaxed aan een bakkie koffie en knoppers
ken iemand die chocolade wafels van de Aldi? Daar blijf je aan eten.
Avondeten doen we later wel.
![]()
Je hebt een wachtwoord opgestuurd gekregen, die moet je invullenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef Patrick281 het volgende:Wilde vanmiddag na 16:00 nog met kloontje posten aan het begin van het nieuwe topic, maar na het veranderen van de avatar kan ik ineens niet meer inloggen.
Dacht het nu thuis nog ff te doen, lukt ook niet. Inloggen en direct een ban?
Koffie schijn je te moeten leren drinken dus voorlopig zit ik nog zonder werk dus zonder koffiequote:Dat is saaizit nu relaxed aan een bakkie koffie en knoppers
ken iemand die chocolade wafels van de Aldi? Daar blijf je aan eten.
Avondeten doen we later wel.
![]()
Hier heersz ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:58 schreef hicham het volgende:
tenzij m'n moeder de snoepzak in beheer heeft
Valt mee, je moet ze alleen wel flink bezig houden en ze blijven een gooi naar de macht doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:55 schreef Patrick281 het volgende:
Dat zijn echt de smerigste/felste honden die er bestaan, maar ja ze zien er zo liev uit......
quote:Ze doen toch veel op de geur?Dus wie wast zich het minste?
![]()
Nee hoor, maar omdat ze zo klein zijn hebben ze meer krediet dan andere hondenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:59 schreef hollander172 het volgende:
Smerig en fel is wat kortzichtig, ik noem het karakter.
Pin me hier niet op vast trouwensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Daarom, als ik ooit nog eens op mezelf woon dan haal ik geen snoep in huis![]()
Ik heb het jaren volgehoudenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Daarom, als ik ooit nog eens op mezelf woon dan haal ik geen snoep in huis![]()
Zal even aan m'n moeder vragenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb het jaren volgehoudenalleen een koekje zo nu en dan, en als er bezoek kwam wat hapjes en drankjes. Ben ik nog te redden?
![]()
![]()
Ach ja, toen ik 19 werd vond ik het ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:59 schreef Phatzak het volgende:
Koffie schijn je te moeten leren drinken dus voorlopig zit ik nog zonder werk dus zonder koffieWafelvreter
![]()
![]()
![]()
FOK WAS DOWN
Wel een beetje vetzucht dat kind van 8.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:04 schreef Phatzak het volgende:
[afbeelding]Liet hem afgelopen zaterdag nog uit me hand vallen
![]()
Ik maak de volgende zaterdag nog wel foto's, moet van Hicham
Het zijn er twee, een veel te dikke York van 4kg die niet eens op de bank kan springen laat staan op schoot en een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:58 schreef hicham het volgende:
Hmm, ben niet echt bang voor honden zoals ik al zei, maar honden die voortdurend op me springen kan ik ook niet echt raad meeWeet niet hoe die van jou zijn, maar dat merken we dan wel
Je hoeft ze iig niet speciaal voor ons op te sluiten
Damn, de eerste confrontatie met de pit bulls van FSquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef hollander172 het volgende:
een 35kg zware Argentino die dat wel kan en ook doet.Hij is altijd een beetje enthousiast zeg maar als ie nieuwe mensen ziet.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |