Rolpatronenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik KOTS op rolpatronen. Lekker hypocriet om als meisje wel gelijkheid te willen maar ondertussen lekker profiteren van alle voordeeltjes die het huidige systeem biedt.
En als meneer MaRySe dan thuis komt na een dag hard werken ga je hem zeker ook nog dwingen om te koken en af te wassen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:43 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga wel lekker thuis zitten en voor de kinderen zorgen ik vind het prima
Bij de gene bij wie ik weet dat ik het toch wel kan maken. Als je je zo onderdanig gedraagt tja, ik vind het niet erg.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:45 schreef anima het volgende:
Maar dan bruist de vraag op voor Maryse;
Doe je dat bij elke jongen, of alleen puur bij jongens die verliefd zijn op jou maar jij niet op hen.
Nee dat doet de huishoudsterquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En als meneer MaRySe dan thuis komt na een dag hard werken ga je hem zeker ook nog dwingen om te koken en af te wassen?![]()
![]()
hahaha dit is echt geniaalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee dat doet de huishoudster
Wij gaan lekker in bed liggen bij de openhaardOf zo
-whehehe-
Nee ik vind wel dat je alles een beetje eerlijk moet verdelen. Als ik de hele dag op de bank aan het homeshoppen ben dan kan ik best koken. En de vaatwasser doet de rest.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
O ja. Balen.
Ik vind het ook niet erg hoor, om jongens die verliefd op mij zijn allemaal dingen voor mij te laten doen. Zij blij dat ze bij mij in de buurt mogen zijn en ik blij dat ik die dingen niet zelf hoef te doen.
Ik ben het met Qyroz eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sex boeit niet. Relaties wel. Maar die komen niet vanzelf. Zeker goede relaties niet. Daar moet je keihard voor knokken. Ik in ieder geval wel.
Wat een enorme arrogantie zegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
O ja. Balen.
Ik vind het ook niet erg hoor, om jongens die verliefd op mij zijn allemaal dingen voor mij te laten doen. Zij blij dat ze bij mij in de buurt mogen zijn en ik blij dat ik die dingen niet zelf hoef te doen.
hehe tja veel suc6 dan maar met iemand vinden die daar intraptquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bij de gene bij wie ik weet dat ik het toch wel kan maken. Als je je zo onderdanig gedraagt tja, ik vind het niet erg.
Ik zou hetzelfde doen als ik een meisje was bij van die hondjes die achter je aan lopen, al kwispelend...quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat een enorme arrogantie zeg
Ik denk dat jij nog wel even single blijft
* iets mompelt over korrels zout...quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:41 schreef Metro2005 het volgende:
Wat een enorme arrogantie zeg
Ik denk dat jij nog wel even single blijft
quote:
Seks boeit wel, het maakt onderdeel uit van een relatie. Goede seks komt zeker niet vanzelf.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sex boeit niet. Relaties wel. Maar die komen niet vanzelf. Zeker goede relaties niet. Daar moet je keihard voor knokken. Ik in ieder geval wel.
precies, dan kun je je gaan afvragen of je het niet beter kan uitmaken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:40 schreef Tranceptor het volgende:
IK zou het bijna willen omdraaien, als je teveel moet knokken ..
Dat lijkt meer op vluchten waar de kinderen de dupe van zijn. Je hoeft niet uit je land te vertrekken als je gaat scheiden natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies, dan kun je je gaan afvragen of je het niet beter kan uitmaken.
Zo heb ik respect voor iemand die ik ken die is gaan scheiden van haar man en nu naar Nieuw Zeeland gaat. Ze heeft kinderen etc, maar het gaat haar ook om haar geluk. En in haar relatie voelde ze zich niet meer gelukkig. De enige juist keuze is vertrekken, vind ik dan.
Inderdaad,quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:55 schreef Christine het volgende:
Je moet natuurlijk een balans zien te vinden tussen te veel en te weinig knokken voor een relatie.Zomaar opgeven is geen antwoord, maar keihard blijven vechten is ook niet altijd de oplossing.
Nee, maar ze werkt voor haar eigen geluk. Soms moet je daar 'egoistische' keuzes voor maken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:50 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op vluchten waar de kinderen de dupe van zijn. Je hoeft niet uit je land te vertrekken als je gaat scheiden natuurlijk.
Het kan subtieler en minder egocentrisch, ik kan me voorstellen dat je je kinderen toch op regelmatige basis wil zien al kunnen ze voor zichzelf zorgen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ze werkt voor haar eigen geluk. Soms moet je daar 'egoistische' keuzes voor maken.
BTW de kinderen kunnen echt wel voor zichzelf zorgen hoor. Ze had het hier helemaal gehad en dan is dit een grote stap. Maar wel een juiste, imho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |