Zo gedraag ik me op studiereisjes als ik me op m'n gemak voel en dus 'mezelf' ben. Yay?quote:
Leuke dingen zijn dat altijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Goed. Ik had weer even een kleine milde crush. Maar hij geilde op m'n vriendin
dr is vast iemand die op "jouzelf" valtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gedraag ik me op studiereisjes als ik me op m'n gemak voel en dus 'mezelf' ben. Yay?![]()
... tenzij het gevoel zo diep zit dat je niet weet waar je moet beginnen om het kwijt te raken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ik weet enigzins hoe je je voelt op dit moment. Het gaat vanzelf wel weer over echt. Als je het de tweede keer meemaakt voelt het minder klote.
Sex boeit niet. Relaties wel. Maar die komen niet vanzelf. Zeker goede relaties niet. Daar moet je keihard voor knokken. Ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:36 schreef arjanus het volgende:
sex, neukrelaties, blauwtjes. Alsof sex zo belangrijk is. Je wordt er niet gelukkig van naar mijn mening. Ik zie liever iemand die ook echt iets kan en die iets voorstelt.
Sex komt vanzelf wel.
Take care.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even een potje janken.
Volgende week zal ik wel weer een andere crush hebben, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Nee, vrouwen vallen altijd voor de onbereikbare mannenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Take care.
Mannen zijn klootzakken. Als dat een troost is.
Mannen zijn klootzakken, vrouwen zijn kuthoeren. Dat is eigenlijk de essentie van het hele probleem.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Take care.
Mannen zijn klootzakken. Als dat een troost is.
ja, en nooit op de lieve, aardige geweldige bereikbare mannen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, vrouwen vallen altijd voor de onbereikbare mannen
preciesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
ja, en nooit op de lieve, aardige geweldige bereikbare mannen.
Die niet neequote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
ja, en nooit op de lieve, aardige geweldige bereikbare mannen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even een potje janken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:37 schreef RSM het volgende:![]()
Hoi, iemand nog een vriendje nodig?
Ik verveel me.![]()
Ik heb echt een bloedhekel aan studiereisjes. Ik had op dit moment ook ergens in één of ander Godverlaten tyfusoostblokland kunnen zitten, maar ik ben zo ontzettend blij dat ik dit keer thuis ben gebleven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gedraag ik me op studiereisjes als ik me op m'n gemak voel en dus 'mezelf' ben. Yay?![]()
1) Mezelf zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe blijf ik single.
1) Maak constant de verkeerde (hetzij zeer ranzige) opmerkingen.
2) Wees erg luidruchtig en scheldt je vriendinnen uit voor sloeries (ook al weten jij en je vriendinnen dat dat op een leuke manier bedoeld is, maar dat weet niet iedereen)
3) Laat anderen voor slaafje spelen.
4) Stel je erg aan over alles.
5) Vloek om t minste
6) Wees erg negatief over jezelf. Vergeet de scheidlijn tussen 'onzeker/lief verlegen' en 'erg onzeker/jezelf non stop afkraken' (schijnt af te knappen)
7) Heb een slechte adem
8) Stalk
Dat doet 't m wel.
Jees zo'n artistiek fotoboek had ik nou ook weer niet verwachtquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef RSM het volgende:
[..]
Jees zo'n artistiek fotoboek had ik nou ook weer niet verwacht![]()
Je gooit nu natuurlijk je eigen glazen in door je tactieken uit de doeken te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef MaRySe het volgende:
Ik laat altijd iedereen die verliefd
[...]
schepsels op een gepaste afstand blijven
Wanneer vraag je Maryse voor een date BB?quote:
tja ik heb dr alleen maar virtueel versiertquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wanneer vraag je Maryse voor een date BB?![]()
O ja. Balen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je gooit nu natuurlijk je eigen glazen in door je tactieken uit de doeken te doen
versiertdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja ik heb dr alleen maar virtueel versiert
Ik blij dat ik die zooi zelf niet hoef te doen, zij chagrijnig omdat ze nog net 't fatsoen hebben om geen 'nee 'te kunnen zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
O ja. Balen.
Ik vind het ook niet erg hoor, om jongens die verliefd op mij zijn allemaal dingen voor mij te laten doen. Zij blij dat ze bij mij in de buurt mogen zijn en ik blij dat ik die dingen niet zelf hoef te doen.
Sjezus wat een bitch zegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind het ook niet erg hoor, om jongens die verliefd op mij zijn allemaal dingen voor mij te laten doen. Zij blij dat ze bij mij in de buurt mogen zijn en ik blij dat ik die dingen niet zelf hoef te doen.
Maar ff als singles onder elkaar; wat voor opdrachten laat je potentiele vriendjes dan uitvoeren?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blij dat ik die zooi zelf niet hoef te doen, zij chagrijnig omdat ze nog net 't fatsoen hebben om geen 'nee 'te kunnen zeggen
"Minderwaardige schepsels"?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
1) Mezelf zijn
2) Nou dat was wel genoeg
Ik laat altijd iedereen die verliefd op me is voor mij door het stof kruipen. Moeten mijn tas tillen en drinken voor mij halen.![]()
Uhm.. Ik kraak graag mensen af. Ik noem het gewoon iemand fysieke voorkomen beschrijven, anderen noemen dat afkraken. Feiten uitwisselen > roddelen.
Ik ben ook helemaal niet aardig of gezellig. Ik heb een hekel aan de meeste mensen. Vooral aan meisjes. Ik laat dat ook merken. Ik vind mezelf heel aardig
En ik kan ook heel erg zeuren. Over m'n uiterlijk of wat dan ook. En er dan heel lang over doorgaan. tegen jongens. Niet leuk.
Oja en ik heb ook "zo een hoofd" ik doe het nooit expres maar mijn vrienden zeggen dat ik een soort van hoofd kan trekken zodat alle minderwaardige schepsels op een gepaste afstand blijven
Het is juist liefdadigheid van mijn kantquote:
dus al met al ben je wel een leuke meidquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
1) Mezelf zijn
2) Nou dat was wel genoeg
Ik laat altijd iedereen die verliefd op me is voor mij door het stof kruipen. Moeten mijn tas tillen en drinken voor mij halen.![]()
Uhm.. Ik kraak graag mensen af. Ik noem het gewoon iemand fysieke voorkomen beschrijven, anderen noemen dat afkraken. Feiten uitwisselen > roddelen.
Ik ben ook helemaal niet aardig of gezellig. Ik heb een hekel aan de meeste mensen. Vooral aan meisjes. Ik laat dat ook merken. Ik vind mezelf heel aardig
En ik kan ook heel erg zeuren. Over m'n uiterlijk of wat dan ook. En er dan heel lang over doorgaan. tegen jongens. Niet leuk.
Oja en ik heb ook "zo een hoofd" ik doe het nooit expres maar mijn vrienden zeggen dat ik een soort van hoofd kan trekken zodat alle minderwaardige schepsels op een gepaste afstand blijven
Jongens van jouw leeftijd willen nog wel op commando reageren... zit, lig, dood!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:21 schreef MaRySe het volgende:
O ja. Balen.
Wehehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blij dat ik die zooi zelf niet hoef te doen, zij chagrijnig omdat ze nog net 't fatsoen hebben om geen 'nee 'te kunnen zeggen
Ik zou dan tegen jou zeggen : "geef je muntje maar"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
WeheheWat laat je ze doen dan?
Slachtoffer lief aankijkt *liev kijkt* Ik heb dorst. *kuch* *kuch* en je wilde toch opstaanWil je dan ook gelijk wat te drinken voor me halen. *liev kijkt*
-- ik zou het ook voor jou doen en dat weet je--
en het slachtoffer: Ja okey, dat is ook wel zo. Ik doe het nu meteen.
Hoe lang trappen ze daar in dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
WeheheWat laat je ze doen dan?
Slachtoffer lief aankijkt *liev kijkt* Ik heb dorst. *kuch* *kuch* en je wilde toch opstaanWil je dan ook gelijk wat te drinken voor me halen. *liev kijkt*
-- ik zou het ook voor jou doen en dat weet je--
en het slachtoffer: Ja okey, dat is ook wel zo. Ik doe het nu meteen.
Nou, ik had m'n knie overbelast en kon dus niet én lopen én met m'n koffer zeulen, dus hij heeft echt een pokke eind met mijn koffer gelopen. Alleen ik heb dat niet direct aan hem gevraagd, iemand anders vroeg 't voor me.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:23 schreef RSM het volgende:
[..]
Maar ff als singles onder elkaar; wat voor opdrachten laat je potentiele vriendjes dan uitvoeren?
Muntje? Gewoon in de les. Flesjes vullen of zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:30 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik zou dan tegen jou zeggen : "geef je muntje maar"![]()
Ah ja als je zo nederlandsch bent om in den discotheek het flesje aan de kraan bij te vullen dat kan ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Muntje? Gewoon in de les. Flesjes vullen of zo
Ik ga iemand natuurlijk niet uitbuiten
quote:
Gewoon in de lesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ah ja als je zo nederlandsch bent om in den discotheek het flesje aan de kraan bij te vullen dat kan ookof ging het niet over een uitgaansgelegenheid?
Nee iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:35 schreef MaRySe het volgende:
Ik denk dat als jij verliefd zou zijn op een meisje je het ook niet erg zou vinden allemaal dingen voor haar te doen.
Das toch niet uitbuiten. Trouwens aan al die 2 de gasten heb je niets, een echte gentleman zou sowieso al voorstellen om die koffer voor je te dragen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik had m'n knie overbelast en kon dus niet én lopen én met m'n koffer zeulen, dus hij heeft echt een pokke eind met mijn koffer gelopen. Alleen ik heb dat niet direct aan hem gevraagd, iemand anders vroeg 't voor me.Toch voelde ik me lullig.
Nou, hij had me eerder die dag al de halve stad doorgezeuld met mij op de rugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:37 schreef RSM het volgende:
[..]
Das toch niet uitbuiten. Trouwens aan al die 2 de gasten heb je niets, een echte gentleman zou sowieso al voorstellen om die koffer voor je te dragen.
Ik hoop het ook niet, anders kan hij fijn meeposten in dit topicquote:Ik hoop niet dattie op Fok zit trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |