Zo gedraag ik me op studiereisjes als ik me op m'n gemak voel en dus 'mezelf' ben. Yay?quote:
Leuke dingen zijn dat altijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Goed. Ik had weer even een kleine milde crush. Maar hij geilde op m'n vriendin
dr is vast iemand die op "jouzelf" valtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gedraag ik me op studiereisjes als ik me op m'n gemak voel en dus 'mezelf' ben. Yay?![]()
... tenzij het gevoel zo diep zit dat je niet weet waar je moet beginnen om het kwijt te raken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ik weet enigzins hoe je je voelt op dit moment. Het gaat vanzelf wel weer over echt. Als je het de tweede keer meemaakt voelt het minder klote.
Sex boeit niet. Relaties wel. Maar die komen niet vanzelf. Zeker goede relaties niet. Daar moet je keihard voor knokken. Ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:36 schreef arjanus het volgende:
sex, neukrelaties, blauwtjes. Alsof sex zo belangrijk is. Je wordt er niet gelukkig van naar mijn mening. Ik zie liever iemand die ook echt iets kan en die iets voorstelt.
Sex komt vanzelf wel.
Take care.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even een potje janken.
Volgende week zal ik wel weer een andere crush hebben, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Nee, vrouwen vallen altijd voor de onbereikbare mannenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Take care.
Mannen zijn klootzakken. Als dat een troost is.
Mannen zijn klootzakken, vrouwen zijn kuthoeren. Dat is eigenlijk de essentie van het hele probleem.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Take care.
Mannen zijn klootzakken. Als dat een troost is.
ja, en nooit op de lieve, aardige geweldige bereikbare mannen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, vrouwen vallen altijd voor de onbereikbare mannen
preciesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
ja, en nooit op de lieve, aardige geweldige bereikbare mannen.
Die niet neequote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
ja, en nooit op de lieve, aardige geweldige bereikbare mannen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even een potje janken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:37 schreef RSM het volgende:![]()
Hoi, iemand nog een vriendje nodig?
Ik verveel me.![]()
Ik heb echt een bloedhekel aan studiereisjes. Ik had op dit moment ook ergens in één of ander Godverlaten tyfusoostblokland kunnen zitten, maar ik ben zo ontzettend blij dat ik dit keer thuis ben gebleven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gedraag ik me op studiereisjes als ik me op m'n gemak voel en dus 'mezelf' ben. Yay?![]()
1) Mezelf zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe blijf ik single.
1) Maak constant de verkeerde (hetzij zeer ranzige) opmerkingen.
2) Wees erg luidruchtig en scheldt je vriendinnen uit voor sloeries (ook al weten jij en je vriendinnen dat dat op een leuke manier bedoeld is, maar dat weet niet iedereen)
3) Laat anderen voor slaafje spelen.
4) Stel je erg aan over alles.
5) Vloek om t minste
6) Wees erg negatief over jezelf. Vergeet de scheidlijn tussen 'onzeker/lief verlegen' en 'erg onzeker/jezelf non stop afkraken' (schijnt af te knappen)
7) Heb een slechte adem
8) Stalk
Dat doet 't m wel.
Jees zo'n artistiek fotoboek had ik nou ook weer niet verwachtquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef RSM het volgende:
[..]
Jees zo'n artistiek fotoboek had ik nou ook weer niet verwacht![]()
Je gooit nu natuurlijk je eigen glazen in door je tactieken uit de doeken te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef MaRySe het volgende:
Ik laat altijd iedereen die verliefd
[...]
schepsels op een gepaste afstand blijven
Wanneer vraag je Maryse voor een date BB?quote:
tja ik heb dr alleen maar virtueel versiertquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wanneer vraag je Maryse voor een date BB?![]()
O ja. Balen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je gooit nu natuurlijk je eigen glazen in door je tactieken uit de doeken te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |