Bij ons in de burut zien alle friettenten er zo uitquote:
zo'n dikke van Dobbequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:11 schreef Avani het volgende:
Doe mij maar een kroket mét mosterd uiteraard.![]()
Je brengt mij op een ideequote:
Aii, das wel heel erg hardcore hoor, om half 10 's ochtends de frituur aanfleppen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:31 schreef xippie het volgende:
[..]
Je brengt mij op een idee![]()
* xippie zet gelijk de frituurpan aan![]()
of om half 9 door de schoolkantine lopen en denken hey een broodje kroket ipv een broodje kaas is wel lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:34 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Aii, das wel heel erg hardcore hoor, om half 10 's ochtends de frituur aanfleppen!![]()
Ben ik ook uitgenodigdquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Talietje het volgende:
nou al zin in mn verjaardagBier & Bitterballen
Ik doe liever een kroketvierdaagse.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:42 schreef Slappe_hap het volgende:
Eindelijk heb ik een frituur in huis, puike aanbieding bij de Blokker![]()
Iemand interesse in een bitterballen marathon?![]()
Kroketvierdaagse klinkt me ook als muziek in de oren..quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik doe liever een kroketvierdaagse.
Kan je nieuwe friteuse dat aan denk je? Het vergt behoorlijk wat van zo'n apparaat. Een hoog wattage is een absolute pré indien je zo'n evenement wil organiseren.
Oeh!quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:53 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Kroketvierdaagse klinkt me ook als muziek in de oren..![]()
Het is een puike frituur van Moulinex, inhoud van 4 liter, daar passen heel wat van die dekselse donders in dacht ik zo!![]()
Ik moet de handleiding nog wel ff doorlezenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oeh!Goed materiaal baasje.
Er zit toch zeker wel een goeie koude zone in, zodat de bakresten niet totaal verbranden en daardoor de kwaliteit van het frituutvet verminderen?
Had je normale kroketten in de magnetron geflept, of van die mismaakte magnetron krokettenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:58 schreef neegij het volgende:
Ik ben er inmiddels wel achter, kroketten en een magnetron zijn geen vrienden.
Ga eens een dagje lekker bakken en schrijf er daarna een review over je frituurpan, welke je moet submitten op de Frontpage.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:02 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ik moet de handleiding nog wel ff doorlezen![]()
Volgens mij zit het helemaal goed, er komen mooie tijden aan!![]()
Van die bleekscheten uit het vriesvak in de supermarkt. Normaal deponeer ik ze in een goed voorverwarmde oven, wegens het niet hebben van een geile pan zoals jij die hebt aangeschaft. Mar daar had ik deze keer geen zin in.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:03 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Had je normale kroketten in de magnetron geflept, of van die mismaakte magnetron kroketten?
Goed ideequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ga eens een dagje lekker bakken en schrijf er daarna een review over je frituurpan, welke je moet submitten op de Frontpage.Dat lijkt me tof.
Das nou echt verkrachting van een kroketquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:06 schreef neegij het volgende:
[..]
Van die bleekscheten uit het vriesvak in de supermarkt. Normaal deponeer ik ze in een goed voorverwarmde oven, wegens het niet hebben van een geile pan zoals jij die hebt aangeschaft. Mar daar had ik deze keer geen zin in.
Bleke slappe kroketten die ook nogges open waren gebarsten. Feest!![]()
verneuk dit topic even met je vunzige frikandellen praatquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:28 schreef Maar-T het volgende:
afgekoelde frikandellen in de magnetron! Lekker nat en vadsig!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef Bendeleider het volgende:
Ik heb gister ochtend een oude bitterbal gegeten.
Hij lag nog in het bakje van de avond ervoor.
Prima binnen te houden !
Ik ben nu een kroket aan het frituren!
Straks verzuip ik hem in joppie saus.
Ai, die kaassoufle's verpestten het ook altijd voor de kroketten he!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:43 schreef Aventura het volgende:
Ik voel opeens ook een hevige aandrang om een kroket te gaan bakken (Van Dobben)
Maar vorige week is er een kaassouflé ontploft in mijn frituurpan waardoor het vet een vreemde substantie en kleur (oranje) heeft gekregen.
Dus jij denkt, dat het wel kan? De pan maakt ook een heel eng geluid als ik hem aanzetquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:45 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ai, die kaassoufle's verpestten het ook altijd voor de kroketten he!
Maarja, niks van aantrekken en frituren die zooi, niet geschoten is altijd mis![]()
![]()
Dat klopt, het is waardeloos. Maar het was toen zo dat ik alleen nog maar kaassouflé's in huis had. Ik had er toen natuurlijk ook al liever een kroket (Van Dobben) ingegooid. Maar je moet toch wat en het was al laat. Maar je ziet inderdaad wat er van komt. *huilen gaatquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef BrauN het volgende:
Kaassoufle's is inderdaad het gespuis onder de vette snacks.
Je brandt er je muil aan. Het is me te vegetarisch. Ze klappen snel. Enzovoorts.
ik hou dr altijd een brandblaar op mn lip aan overquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef BrauN het volgende:
Kaassoufle's is inderdaad het gespuis onder de vette snacks.
Je brandt er je muil aan. Het is me te vegetarisch. Ze klappen snel. Enzovoorts.
Ach, een bol deeg (lees: oliebol) schuift er soms ook wel in hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:55 schreef cerror het volgende:
Ik heb kaassoufle's al geboycot.
2 redenen.
1: Ze branden op je lip (kutkaas)
2: Ik lust alleen gefrituurd vlees en patat.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:58 schreef Bendeleider het volgende:
Ik maak wel eens bier warm in mijn frituur..
niet te zuipen en je bier slaat snel dood.
Ach man, ik zet er koffie mee. En als het nodig is warm ik er water in op en doe daar mijn wasje in.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:58 schreef Bendeleider het volgende:
Ik maak wel eens bier warm in mijn frituur..
niet te zuipen en je bier slaat snel dood.
ik kook er eieren inquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ach man, ik zet er koffie mee. En als het nodig is warm ik er water in op en doe daar mijn wasje in.
Vol? Wanneer is een topic vol? Ik kan nog wel honderden pagina's over kroketten vollullenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:06 schreef BrauN het volgende:
Zorgt er iemand voor een OP voor het vervolgtopic, ik heb zo het idee dat deze vol gaat raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |