Of zet CUL terug in je Atquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:40 schreef FlyingFox het volgende:
Begin een weblog.
Ik heb zojuist in de kantine een heerlijke kalfsvleeskroket gehaald en een bruin pistoletje, vandaar de inspiratie voor dit topic!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb zin in krokketten en bitterballen
Zoveel troep zit er toch niet in als je het vergelijkt met frikadellen..?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga met de TS mee dat kroketten en bitterballen lekker op brood zijn. Je moet alleen niet weten wat erin zit.
Jat mijn stoere opmerking ffquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:40 schreef FlyingFox het volgende:
Begin een weblog.
Is hij ook zo'n liefhebber dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:21 schreef Billekoek het volgende:
Waar is BrauN nu?
Dip je die in de mosterd of ben jij van de mayonaise?quote:
Van kroketten en bitterballen en frikandellen wel. Maar van zulk soort topics nietquote:
mag van mij allebeiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:28 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Dip je die in de mosterd of ben jij van de mayonaise?
Zelf prefereer ik mosterd boven mayonaise![]()
---Effe ander account inloggen---quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef Slappe_hap het volgende:
Wat een zure dan! Wanneer je zo'n grote passie hebt voor kroketten mag je daar toch best een puik topic over openen! Laat 'm maar komen!
Na das nou weer zwak,..quote:
die zijn ook wel te doen jaquote:
niet gaan schelden he,..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:13 schreef Billekoek het volgende:
Of Mora
dan moet je wel goed lam zijn om die lekker te vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:20 schreef Stiffmaster het volgende:
Saté Kroket van de Febo.....heerlijk (na een hoop bier)
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:37 schreef Nr.G het volgende:
Ik heb mn kroket het liefst met mosterd in een wit puntje en dan druk ik op het broodje zodat de kroket geplet word en de inhoud goed verspreid word in het broodje. Niet te hard drukken natuurlijk anders krijg je die hete grijze derrie over je handen.![]()
Die smaken iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:20 schreef Stiffmaster het volgende:
Saté Kroket van de Febo.....heerlijk (na een hoop bier)
ketchup??? iiieeuuuwwwww,...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die smaken idd![]()
En de normale bitterbal met een beetje ketchup of mosterd![]()
Die heb ik als McD fan nog nooit gehad....damnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:45 schreef Renmaestro het volgende:
De McKroket is ook als een feest voor de smaakpapillen. Met zijn goddelijke saus.
Die saus MOET je geproeft hebben!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:47 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Die heb ik als McD fan nog nooit gehad....damnDaar moet maar snel verandering in komen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |