Sorry ik moet je teleurstellen,..quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:12 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Als je van het vrouwelijke geslacht was....![]()
DIE HEB IK OOK!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik ben van plan onderstaande frituurpan aan te schaffen voor de bereiding van vele bitterballen en kroketten:
[afbeelding]
Het betreft de princess 2626,
specificaties:
uitneembare, vaatwasbestendige binnenpan
stofdeksel
2200 watt
inhoud: 3 l
koude zone
regelbare thermostaat (tot 190º C)
indicatielampje
in RVS.
Alleen geschikt voor vloeibaar frituurvet.
Hij kost 30 euro, koopje of niet?
You've got to be shitting me!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:30 schreef het_ismij het volgende:
[..]
DIE HEB IK OOK!!!!!!![]()
![]()
![]()
Hij werkt prettig,..
en prettig in onderhoud!!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:39 schreef Kwarkie het volgende:
*kuch* krokettenmeet *kuch*
owneej de 2620quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:44 schreef het_ismij het volgende:
[..]
owneej de 2620
Maar is hetzelfde.
meeting = goed
de 14e???quote:
Moet de plaatselijke Febo wel ingelicht worden voor dit grootse evenement!quote:
Whehequote:Op woensdag 4 mei 2005 14:54 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Moet de plaatselijke Febo wel ingelicht worden voor dit grootse evenement!
Geef je vanaf nu op voor de Kroketten meet!
zoiets indd,..quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef Slappe_hap het volgende:
100 kroketten voor de prijs van 80 ofzo![]()
![]()
![]()
Goed ideequote:Op woensdag 4 mei 2005 18:09 schreef BrauN het volgende:
Ik stel voor een meet te houden bij de Kwekkeboom (of eventueel een andere producent) fabrieken, om aldaar een rondleiding te krijgen zodat we kunnen genieten van het productieproces van de croquet.
Daarna de stad in en een krokettencontest houden bij de Febo.
Ik ben misselijk als ik weet niet wat dus eerst ff rustig koffie derin gooie zoquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:03 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik word wakker en het eerste waar ik aan denk is een heerlijke kalfsvlees kroket![]()
Gisteren teveel kroketjes gesnoept tijdens het uitgaanquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:29 schreef het_ismij het volgende:
[..]
Ik ben misselijk als ik weet niet wat dus eerst ff rustig koffie derin gooie zo
Was het maar zoon feest,..quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:34 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Gisteren teveel kroketjes gesnoept tijdens het uitgaan?
Aii, ik begin juist weer een beetje op te knappen..quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:40 schreef het_ismij het volgende:
[..]
Was het maar zoon feest,..
Ik ga beetje ziek worden geloof .![]()
Wat voor kroket is de grote vraag!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:13 schreef Renmaestro het volgende:
Vandaag ga ik een kroket eten.
Van Mora, geloof ik. Een genot voor de smaakpapillen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:17 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Wat voor kroket is de grote vraag!
Mora kroketten vallen tegen m'n jong! Je moet voor de kalfsvleeskroketten gaan!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:21 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Van Mora, geloof ik. Een genot voor de smaakpapillen.
Wegwezen, BARBAAR!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:21 schreef Impulzer het volgende:
weetje wat ze zeggen
dat de Mc Kroket duurder is geworden
![]()
![]()
weet iemand of dat egt zo is?want die zijn uber lekker!!! Mc kroket owned alle andere broodjes kroket dusjah, beetje jammer van Mc Donalds weer
![]()
moest ik ff kwijt![]()
Nou inderdaad zeg, dat is een goeie!!!!!11quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:06 schreef Nr.G het volgende:
Je zult maar bittere ballen hebben met een krokant laagje erop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |