quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Met het geld van de extra bezoekers die Faithless trekt kun je 10 veel toffere, weliswaar minder bekende bands neerzetten
Het is toch altijd zo goed als uitverkocht, en de mensen die voor Faithless komen mogen wat mij betreft thuisblijvenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Met het geld van de extra bezoekers die Faithless trekt kun je 10 veel toffere, weliswaar minder bekende bands neerzetten
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:31 schreef alkaholic63 het volgende:
Jij bedoelt de foto van mij, m'n vrienden en de grijze man die we tegen kwamen?
het zal wel een vader zijn van een bandlid ofzo..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:06 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Yep, dat was 'm! Briljante foto is het!Vraag me toch echt af hoe zo'n man daar komt, zou 'ie serieus voor de muziek komen?
White Stripes waren leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:33 schreef greatgonzo het volgende:
en dit jaar moeten ook gewoon een paar goede dance kleppers als afsluiter komen, vorig jaar was Chemical Brothers ook vetter dan de White Stripes
Dus Underworld, Moby en Fatboy Slim, kom maar op!
huh vond je hun optreden echt goed?quote:
Als ze de 20e op dat V2005 festival staan, zou Lowlands een mogelijkheid zijn. Maar het lijkt me niet.quote:One date you might have spotted is the V2005 festival on the weekend of
20-21st August where we're planning to play a couple of new songs for the
first time; we can't wait!
Green Day niet na dat nieuwe album van zequote:Op donderdag 5 mei 2005 19:53 schreef greatgonzo het volgende:
DKM waren er vorig jaar ook al, hoeven van mij niet.
Green Day zou ik wel ontzettend vet vinden, beetje net als Offspring vorig jaar, die goede oude tijd
Goldfrappquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:21 schreef rubbereend het volgende:Goldfrapp
graag. En ja The White Stripes vond k wel leuk ja
al zijn de menigen daar ernstig over verdeeld
Die meningen zijn amper verdeeld, op de VPRO na ben jij volgens mij de enige die ik er positief over hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:21 schreef rubbereend het volgende:Goldfrapp
graag. En ja The White Stripes vond k wel leuk ja
al zijn de menigen daar ernstig over verdeeld
Hahahaha, sure.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
nu heb ik weer gehoord via de melkboers achterneef die weer een paardenslager kent in Utrecht Lombok die vernomen heeft van z'n stiefbroer dat Green Day en Alanis Morrisette op Lowlands komen..
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
White Stripes waren leuk
Underwold zou erg gaaf zijn, Born Slipery slippy was magisch vorige keer
Fatboy slim heb k voorspeld als de eerste DJ die als hoofdact op de Alpha zal staan
Moby hoeft niet zo nodig, weinig nieuws meer die albums na Play
Nee man, Goldfrapp was 2 jaar geleden echt geweldigquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:48 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Die meningen zijn amper verdeeld, op de VPRO na ben jij volgens mij de enige die ik er positief over hoor.
[edit] Enige, eerste dan in ieder geval...
jup, moet je ff wat boven in dit topic kijken, ik ben te lui om te zoeken, sorryquote:Op zondag 8 mei 2005 17:39 schreef super-muffin het volgende:
Is er ook een soort van mini fok meet daaro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |