Ja.quote:
inderdaad. maar dat komt vast nog wel na de 14dequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef Blinker het volgende:
De site is weer niet echt boeiend moet ik zeggen
nee maar ik wil juist de minimale leeftijd wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:42 schreef alkaholic63 het volgende:
BeRightBack,
Je vroeg naar de leeftijdsgrens bij lowlands, nou hoe jong je minimaal moet zijn weet ik niet, maar er is geen maximum
oké thanks!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:48 schreef Mystique86 het volgende:
16 jaar en ouder, en als je onder de 16 bent mag je alleen met volwassen begeleiding naar binnen
Uhm, volgens mij staat daar toch echt 2004 boven, maar ze waren leuk hoor vorig jaarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:59 schreef BeRightBack het volgende:
ik heb weer een nieuwe band The Distillers
het staat vermeld op hun site: www.thedistillers.com erg leuk bandje
Dus Maniack effe je site Refreshe
Ja juf.quote:
LMAOquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij staat daar toch echt 2004 boven, maar ze waren leuk hoor vorig jaar
Bron? Ik kan het niet vinden op de warprecords site...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:06 schreef Juweel het volgende:
Ook bevestigd;
Maximo Park
Jamie Lidell
Beide Warp acts en meer dan de moeite waard!!!
Gewoon zomaar twee Warp acts? Het wordt nog eens wat met dat festivalquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:06 schreef Juweel het volgende:
Ook bevestigd;
Maximo Park
Jamie Lidell
Beide Warp acts en meer dan de moeite waard!!!
Dinosaur Jr. en de Pixies zou echt geweldig zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:10 schreef Itch het volgende:
Nog een gerucht volgens 3voor12 (gelezen op festivalinfo.nl): Dinosaur Jr.
hm ik heb van bruggers van mijn school gehoord dat ze er ook heen waren, zonder ouders, dus dat lijkt me geen puntquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:48 schreef Mystique86 het volgende:
16 jaar en ouder, en als je onder de 16 bent mag je alleen met volwassen begeleiding naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |