Hierin geef ik je op alle punten volkomen gelijk. Met bands als Dropkick Murphy's en Flogging Molly is het natuurlijk makkelijk scoren, net als Pinkpop doet met een schijtband als Fathless.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef Vork het volgende:
Bij het programmeren van bands als Dropkick Murphy's en Flogging Molly heb ik altijd het idee dat de organisatie van zo'n festival behoorlijk op safe speelt. Ze durven niet te programmeren en kiezen daarom maar voor 'feest'bands die nog genoeg mensen leuk vinden. Over op safe programmeren gesproken, ik hoop van harte dat we dit jaar geen (al dan niet in de vorm van een 'surprise act') Live op Lowlands aan zullen treffen. Ik herhaal (voor het geval men van de programmering meeleest) geen Live. Gewoon niet doen.
Het irritantste is dat Lowlands daar vorig jaar ook mee probeerde te scoren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:38 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
net als Pinkpop doet met een schijtband als Fathless.
Faithless past gewoon niet tussen de rest van de Lowlands bands, en de mensen met zo'n lam Faithless shirt aan waren vorig jaar ook niet de gezelligste mensen. Alhoewel mensen die voor Tiesto komen nog nét wat irritanter zijn ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:08 schreef Mystique86 het volgende:
Wat maakt iedereen zich toch druk over Faithless? Er zijn genoeg optredens dus waarom je druk maken over een band die je niet graag ziet?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:20 schreef Itch het volgende:
Hé maniack28 is mis nog een band op jouw site ... Manic Street Preachers. Het is de bedoeling dat ze dit jaar nog een keer richting het vaste land van Europa komen.
Waarom ga je dan niet naar het Virus Cultureel Festival 2005 in Eindhoven? Kost maar 11 euro en Reel Big Fish komt en nog een hoop andere bandsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:24 schreef greatgonzo het volgende:
Reel Big Fish MOET ik altijd nog eens zien ja!
Nee dat weet ik zo niet, maar in dit topic Manic Street Preachers staat wat meer info.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Manic Street Preachers
![]()
Weet je ook wanneer ze willen komen?
Jij bedoelt de foto van mij, m'n vrienden en de grijze man die we tegen kwamen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:38 schreef LintuxCx het volgende:
Wat betreft maximum leeftijd kan ik me nog een foto van een behoorlijk grijsharige man (zeker over de zestig) in de Alpha herinneren. Kan 'm niet meer vinden dankzij die *kuch* zoekfunctie *kuch*...
[/tvp]
haha echt vet dat zo'n man daar gewoon nog heen gaatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:31 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Jij bedoelt de foto van mij, m'n vrienden en de grijze man die we tegen kwamen?
We vermoedde dat hij nu paus is.
Heb er nu al weer zin in![]()
[afbeelding]
Met dat geld dat naar Faithless gaat kun je 10 veel toffere, weliswaar minder bekende bands neerzetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:08 schreef Mystique86 het volgende:
Wat maakt iedereen zich toch druk over Faithless? Er zijn genoeg optredens dus waarom je druk maken over een band die je niet graag ziet?
Met het geld van de extra bezoekers die Faithless trekt kun je 10 veel toffere, weliswaar minder bekende bands neerzettenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Met dat geld dat naar Faithless gaat kun je 10 veel toffere, weliswaar minder bekende bands neerzetten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Met het geld van de extra bezoekers die Faithless trekt kun je 10 veel toffere, weliswaar minder bekende bands neerzetten
Het is toch altijd zo goed als uitverkocht, en de mensen die voor Faithless komen mogen wat mij betreft thuisblijvenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Met het geld van de extra bezoekers die Faithless trekt kun je 10 veel toffere, weliswaar minder bekende bands neerzetten
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:31 schreef alkaholic63 het volgende:
Jij bedoelt de foto van mij, m'n vrienden en de grijze man die we tegen kwamen?
het zal wel een vader zijn van een bandlid ofzo..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:06 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Yep, dat was 'm! Briljante foto is het!Vraag me toch echt af hoe zo'n man daar komt, zou 'ie serieus voor de muziek komen?
White Stripes waren leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:33 schreef greatgonzo het volgende:
en dit jaar moeten ook gewoon een paar goede dance kleppers als afsluiter komen, vorig jaar was Chemical Brothers ook vetter dan de White Stripes
Dus Underworld, Moby en Fatboy Slim, kom maar op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |