Gewoon het zelfde hoor, hij zit je te kutten.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Een schildertopic, handigIk heb nl even een vraag, als je muren gaat verven, doe je dit dan het beste met muurverf of met latex?
Ik had geen idee dat er verschil was tot mijn schoonvader me vroeg of ik wel zeker wist dat ik muurverf moest hebben ipv latex
Muurverf is een verzamelnaam voor alle soorten verf die je op de muur kunt gooien, meestal gebruikt als synoniem voor Latex-verf. Maar kan dus ook verf op kalkbasis betekenen...quote:Op zondag 15 februari 2009 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Een schildertopic, handigIk heb nl even een vraag, als je muren gaat verven, doe je dit dan het beste met muurverf of met latex?
Ik had geen idee dat er verschil was tot mijn schoonvader me vroeg of ik wel zeker wist dat ik muurverf moest hebben ipv latex
LEZEN! De trap..quote:
Hmm en een verfafbrander icm driehoek afkrabber?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:39 schreef bitterend het volgende:
Even een vraag over de trap!
We willen hem graag gaan verven maar er zit nu een oer lelijke oranje kleur op van de vorige bewoners...vandaag afbijt erop, 4 uur laten inwerken en geprobeerd de verf eraf te krabben..niks aan te doen! het blijft erin![]()
Moeten we opnieuw afbijten? het was super afbijt van Albastine...zijn er sterkere varianten??
Precies, ditquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:30 schreef bobenjanneke het volgende:
Je moet natuurlijk wel weten als je met afbijt gaat werken, of de trap op synthetische of watergedragen basis is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |