Dat weet ik nog niet precies ik zal vandeweek een topic openen in V&A om te kijken of er voor de andere dingen ook intresse is(eerst even foto's gaan maken). Maar eigenlijk liever allles in 1keer.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:49 schreef Markster het volgende:
[..]
\verkoop je ook je spellen los? Ik wil GTA: SA en WWE wel van je dan
Ziet er cool uit... Onimusha achtig maar dan andersquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:27 schreef Jebus het volgende:
Genji trailer:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5538&type=mov
Wat ziet dat er gaaf uit zeg! Ik hoop op een pal release.
Als ik zulke baggerspellen had zou ik hem ook verkopenquote:Op zondag 15 mei 2005 16:47 schreef About2Break het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn ps2 te verkopen want ik speel er toch bijna nooit meer op.
Maar ik heb geen idee wat ik er voor moet vragen, de Playstation is anderhalf jaar oud ofzo
(serienummer: SCPH-50004)samen met een dualshock controller en 8 mb memcard en dan plus de volgende spellen:
-Final Fantasy X(Met strategy guide)
-Dbz Budokai 2
-Transformers
-Wwe Smackdown Here Comes The Pain
-Harry potter 2
-Dark Angel
-Gta San Andreas
-Stuntman
-Defjam Vendetta
Hoe zie jij op plaatjes dat er geen wapperende gordijnen inzitten ?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er beter uit dan verwacht, maar het mist wel sommige dingen die de Cube versie wel had (wapperende gordijnen) Ik kan me alleen dat stuk niet herinneren waar die auto/truck in zit
Iets meerquote:Op maandag 16 mei 2005 21:06 schreef Strolie75 het volgende:
Mwaaaa....minder.Geef dan iets meer uit en haal er meteen een GC bij. Kun je ook REmake en REO spelen.
Dat zijn verschillende kamers, je hebt de verkeerde bolle knikker van mequote:
The image “http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/576/576574/resident-evil-4-20050103002224762.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dat zijn verschillende kamers, je hebt de verkeerde bolle knikker van me
Yep. MGS3 is het beste spel dat ik ooit gespeeld heb! Punt!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:54 schreef JimmyJames het volgende:
Als ik zulke baggerspellen had zou ik hem ook verkopen
Allemaal in koor! METAL GEAR SOLID 3 METAL GEAR SOLID 3METAL GEAR SOLID 3 METAL GEAR SOLID 3 METAL GEAR SOLID 3![]()
Wat een game zeg, ik begin hem nu voor de derde keer en ontdek nog steeds nieuwe dingen zoals : Vijanden die hun verwondingen verzorgen als ze ja, verwond zijn![]()
Schieten op de touwen die de brug dragen, als er soldaten overheen lopen en poef hun evenwicht verliezende, maken ze een dodelijke val in de rivier.
Ziet er nog best gelikt uit!quote:Nieuwe screens van Soulcalibur III :
http://media.ps2.ign.com/media/736/736896/imgs_1.html
De scène op het eerste plaatje ziet eruit als een tamelijk oneerlijke strijd![]()
quote:
Gisteren nog die Okami movies gezien !!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Naakt
Ik was bang dat de gameplay op zelda ging lijken, maar dat is gelukkig niet zo.
Capcom
? ICO vond jij,...niks?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het maar geen tweede Ico wordt
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het maar geen tweede Ico wordt
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Ico sucken jaMooie sfeer hoor, maar waar is de gameplay?
Ondanks dat ICO al wat jaartjes oud is, is het nog steeds een technisch hoogstandje op de PS2!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:21 schreef JimmyJames het volgende:
Is Ico nog steeds tof, of is ie technisch achterhaald?
Tja... ik heb er alleen een demo van gespeeld. Ik was toen erg onder de indruk van het spel, maar ik kan me voorstellen dat als je dat, zoals jij dat omschrijft, het hele spel moet blijven doen, de lol er vrij snel vanaf kan zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef Chocobo het volgende:
Mmmm,... heb het geprobeerd. Grafisch erg origineel en apart, mooie setting en sfeer, maar de gameplay was erg erg matig. Dat kind die af en toe schreeuwt zoals Corky Thatcher dat in de jaren 90 deed. Dat slaan met dat houten zwaard.... leuk, maar om dit nou briljant te noemen
Eens.... dat spel heeft mijn interesse ook gekregenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoe dan ook lijkt Shadow of the Colossus me wel erg cool!
Ico is geen spel, Ico is kunst.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of op zijn minst art house.quote:
Ik hou niet van kunstquote:
Jij zit me dus te vertellen, hoe geweldig dat spel wel niet is. Terwijl je alleen de demo hebt gespeeldquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... ik heb er alleen een demo van gespeeld.
Nee... ik zei alleen dat het een "technisch hoogstandje" is (voor z'n tijd in ieder geval). Over het spel zelf heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef JimmyJames het volgende:
Jij zit me dus te vertellen, hoe geweldig dat spel wel niet is. Terwijl je alleen de demo hebt gespeeld
Ik ga hem maar bestellen, denk ik. Andere kandidaten zijn Star Ocean 3 en Phantom Brave, iemand nog een mening over die twee?
Cool! Er gaat zoveel aandacht uit naar de PS3, dat je nieuwe PS2 games op de E3 bijna zou vergeten!quote:Ik heb nog een paar betrouwbare bronnen geraadpleegd, om wat info's te vergaren over de laatste PS2 games @ the E3 en...KH2 ziet er een stuk minder mooi uit in het echt, SC3 rocks en ziet er prachtig uit, Shadow of the Colossus heeft last van aliasing maar is verder prima en Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi is (hoewel maar voor 50% af) verrassend goed.
Maar als 'ie ècht zo goed is hè... waarom doet niemand dan bericht?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef JimmyJames het volgende:
Er schijnt ook nog een hele goeie game te zijn over wie niemand bericht, iets met een S of een Z (niet zelda nee).
Bij nader inzien, gaat het om een redelijk vechtspel genaamd Zatchbell. Toch met een Z en ik had er nog niets over gehoordquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar als 'ie ècht zo goed is hè... waarom doet niemand dan bericht?
Ja ik vond deel 1 ook heerlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:47 schreef peristilius het volgende:
Als Kingdom Hearts 2 grafisch net zo goed is als 1 (en ik weet dat het beter zal zijn) vind ik het al best.
Kingdom Hearts
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:43 schreef Markster het volgende:
Kun je op play.com alleen terecht met een credit card? Die heb ik dus niet
Bedoel je deze ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:10 schreef Markster het volgende:
[..]
wwe smackdown: here comes the pain. Ik kan dat spel nergens anders vinden.
als KH2 hetzelfde camera systeem als 1 krijgt haal ik em zeker NIETquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:47 schreef peristilius het volgende:
Als Kingdom Hearts 2 grafisch net zo goed is als 1 (en ik weet dat het beter zal zijn) vind ik het al best.
Kingdom Hearts
Dark Chronicle (Dark CLoud 2) en Star Ocean 3: T'ill the end of Time !quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef ZigoSOS het volgende:
Is er nog een leuke real time rpg voor de playstation 2? Zie alleen nog maar turn based, en die vind ik niet zo heel leuk...
Goedzo... wilde je die multitap nog hebben of niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:56 schreef Markster het volgende:
Zoo even killzone en een afstandsbediening besteld
Hmm moet ff kijken. Je hoeft hem iig niet apart te houden, mocht iemand anders hem willenquote:Op zondag 22 mei 2005 04:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goedzo... wilde je die multitap nog hebben of niet?
Ach... als ik iemand anders wist die 'm zou willen hebben, dan had ik 'm waarschijnlijk al verkocht.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:46 schreef Markster het volgende:
Hmm moet ff kijken. Je hoeft hem iig niet apart te houden, mocht iemand anders hem willen
Ik vind het echt niet mooi hoor, het lijkt alsof de sfeer een beetje naar beneden is gegaan door overbelichting ofzoquote:Op maandag 16 mei 2005 20:22 schreef BMH het volgende:
Resident Evil 4 voor de PS2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan in zijn hele totaliteit niet tippen aan de Cube versie.... die is ubermachtigquote:Op zondag 22 mei 2005 23:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet mooi hoor, het lijkt alsof de sfeer een beetje naar beneden is gegaan door overbelichting ofzo![]()
Om de een of andere reden kan RE4 me niet zo boeien (ik heb 'm nooit gespeeld hoor, dus ik kan natuurlijk niet echt oordelen). Het lijkt me gewoon een leuk spel, maar ik kan me niet voorstellen wat dit spel nou zo verschrikkelijk goed maakt.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Kan in zijn hele totaliteit niet tippen aan de Cube versie.... die is ubermachtig
Het kan niet tippen aan MGS 3 nee, maar het is wel de moeite van het spelen waard hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 14:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan RE4 me niet zo boeien (ik heb 'm nooit gespeeld hoor, dus ik kan natuurlijk niet echt oordelen). Het lijkt me gewoon een leuk spel, maar ik kan me niet voorstellen wat dit spel nou zo verschrikkelijk goed maakt.![]()
Laat dan maar doen, hehe!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:28 schreef JimmyJames het volgende:
Het kan niet tippen aan MGS 3 nee...
Daar moet je denk ik RE fan voor zijn..... Ik vond Deel 4 samen met Remake echt fantastisch om te gamen !quote:Op maandag 23 mei 2005 14:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan RE4 me niet zo boeien (ik heb 'm nooit gespeeld hoor, dus ik kan natuurlijk niet echt oordelen). Het lijkt me gewoon een leuk spel, maar ik kan me niet voorstellen wat dit spel nou zo verschrikkelijk goed maakt.![]()
Dat denk ik ook ja. Als ik eerlijk moet zijn heb ik nog nooit een RE gespeeld.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef Chocobo het volgende:
Daar moet je denk ik RE fan voor zijn...
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Als ik eerlijk moet zijn heb ik nog nooit een RE gespeeld.Ook niet op de PS1.
RE4 is meer.... ik herhaal,... veel meer gericht op aktie en survival.... horden zombies...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:45 schreef peristilius het volgende:
Is RE 4 een beetje als het eerste deel van de serie of als de latere delen?
De nadruk verplaatste zich volgens mij nogal van puzzelen naar schieten.
Dat klinkt in ieder geval goed!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef Chocobo het volgende:
RE4 is meer.... ik herhaal,... veel meer gericht op aktie en survival.... horden zombies...Klassieke game momenten ala Evil Dead zelfs tegengekomen
,....... uiteraard ook de puzzles maar weinig en niet echt moeilijk !
Dus eigenlijk niets voor de oorspronkelijke RE fan.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
RE4 is meer.... ik herhaal,... veel meer gericht op aktie en survival.... horden zombies...Klassieke game momenten ala Evil Dead zelfs tegengekomen
,....... uiteraard ook de puzzles maar weinig en niet echt moeilijk !
Reviews liegen er niet om.... Op PS2 zijn er wat tekortkomingen dus ze zullen vast wel wat gaan aanpassen. Mocht je een Cube hebben zou ik hem daar eens op gamen... huren bvquote:Op maandag 23 mei 2005 14:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval goed!(ik ben nou niet de grootste fan van puzzeltjes in games namelijk)
Ik heb geen fan horen klagen iigquote:Op maandag 23 mei 2005 14:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dus eigenlijk niets voor de oorspronkelijke RE fan.
Dat viel te verwachten. ^quote:
Welke versie? Met de 'ansichtkaarten' ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:26 schreef JimmyJames het volgende:
Wat een animo zeg, zijn jullie uitgepraat of zo![]()
Ik heb trouwens Ico besteld![]()
Geen idee, de "gewone" versie denk ik, het is in ieder geval geen LE.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Welke versie? Met de 'ansichtkaarten' ?
Prachtig spel!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ging niet zozeer om de gameplay, maar om de mooie omgevingen en de interactie tussen ICO & Yorda en de geweldige sfeerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
Ik had overigens ook de versie met de ansichtkaarten, die heb ik lekker verkocht.
Ik vond Mgs3 minder dan Re4quote:Op maandag 23 mei 2005 14:28 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het kan niet tippen aan MGS 3 nee, maar het is wel de moeite van het spelen waard hoor
ICO zuigtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Welke versie? Met de 'ansichtkaarten' ?
Prachtig spel!
quote:
Nee vroeger zoog hij @ gamenquote:
Koop de mini PS2, koop Killzone. Zorg dat je je PS2 online registreert en je krijgt een network access disc thuisgestuurd. Nu kun je met de network access disc een netwerkconfiguratiebestandje maken en je kunt online gamen! Kosten: De kosten voor de PS2, Killzone en je huidige internetabo. En wellicht een routertje voor tussen je kabel/ADSL-modem en je PC en PS2.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:00 schreef hifonics het volgende:
Nu wil ik dus met mijn mini ps2 online gaan Killzonen alleen heb ik geen flauw idee wat ik daar voor nodig heb en wat het môt kosten. Kan iemand mij vertellen wat ik allemaal nodig heb om online iedereen voor zn ballen te kunnen schieten.
Zit nu op mn werk en heb geen tijd voor een uitgebreid onderzoek hiernaar
alvast bedankt
ps2 heb ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Koop de mini PS2, koop Killzone. Zorg dat je je PS2 online registreert en je krijgt een network access disc thuisgestuurd. Nu kun je met de network access disc een netwerkconfiguratiebestandje maken en je kunt online gamen! Kosten: De kosten voor de PS2, Killzone en je huidige internetabo. En wellicht een routertje voor tussen je kabel/ADSL-modem en je PC en PS2.
Deze game wordt nagenoeg unaniem aangeprezen door de pers, dus ik kan me niet voorstellen dat ie echt zuigt. Enfin ik oordeel wel als ik hem zelf hebquote:
Daar heb je ook wel gelijk in en ik overdrijf ook wel wat maar vond de uitwerking van het spel toch minder dan ik dacht. Echt basic controls en gameplay. Puzzles oplossen en sfeer,... daar blinkt het spel inquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:30 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Deze game wordt nagenoeg unaniem aangeprezen door de pers, dus ik kan me niet voorstellen dat ie echt zuigt. Enfin ik oordeel wel als ik hem zelf heb![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:44 schreef hifonics het volgende:
dus allen effe registreren en op die disc w88
thanxs alvast
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:51 schreef buurvrouw4 het volgende:
Hallo,
weet iemand misschien een leuk PS2-spel met veel puzzles om op te lossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |