quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Ico sucken jaMooie sfeer hoor, maar waar is de gameplay?
Ondanks dat ICO al wat jaartjes oud is, is het nog steeds een technisch hoogstandje op de PS2!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:21 schreef JimmyJames het volgende:
Is Ico nog steeds tof, of is ie technisch achterhaald?
Tja... ik heb er alleen een demo van gespeeld. Ik was toen erg onder de indruk van het spel, maar ik kan me voorstellen dat als je dat, zoals jij dat omschrijft, het hele spel moet blijven doen, de lol er vrij snel vanaf kan zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef Chocobo het volgende:
Mmmm,... heb het geprobeerd. Grafisch erg origineel en apart, mooie setting en sfeer, maar de gameplay was erg erg matig. Dat kind die af en toe schreeuwt zoals Corky Thatcher dat in de jaren 90 deed. Dat slaan met dat houten zwaard.... leuk, maar om dit nou briljant te noemen
Eens.... dat spel heeft mijn interesse ook gekregenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoe dan ook lijkt Shadow of the Colossus me wel erg cool!
Ico is geen spel, Ico is kunst.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Ico sucken jaMooie sfeer hoor, maar waar is de gameplay?
Of op zijn minst art house.quote:
Ik hou niet van kunstquote:
Jij zit me dus te vertellen, hoe geweldig dat spel wel niet is. Terwijl je alleen de demo hebt gespeeldquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... ik heb er alleen een demo van gespeeld.
Nee... ik zei alleen dat het een "technisch hoogstandje" is (voor z'n tijd in ieder geval). Over het spel zelf heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef JimmyJames het volgende:
Jij zit me dus te vertellen, hoe geweldig dat spel wel niet is. Terwijl je alleen de demo hebt gespeeld
Ik ga hem maar bestellen, denk ik. Andere kandidaten zijn Star Ocean 3 en Phantom Brave, iemand nog een mening over die twee?
Cool! Er gaat zoveel aandacht uit naar de PS3, dat je nieuwe PS2 games op de E3 bijna zou vergeten!quote:Ik heb nog een paar betrouwbare bronnen geraadpleegd, om wat info's te vergaren over de laatste PS2 games @ the E3 en...KH2 ziet er een stuk minder mooi uit in het echt, SC3 rocks en ziet er prachtig uit, Shadow of the Colossus heeft last van aliasing maar is verder prima en Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi is (hoewel maar voor 50% af) verrassend goed.
Maar als 'ie ècht zo goed is hè... waarom doet niemand dan bericht?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef JimmyJames het volgende:
Er schijnt ook nog een hele goeie game te zijn over wie niemand bericht, iets met een S of een Z (niet zelda nee).
Bij nader inzien, gaat het om een redelijk vechtspel genaamd Zatchbell. Toch met een Z en ik had er nog niets over gehoordquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar als 'ie ècht zo goed is hè... waarom doet niemand dan bericht?
Ja ik vond deel 1 ook heerlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:47 schreef peristilius het volgende:
Als Kingdom Hearts 2 grafisch net zo goed is als 1 (en ik weet dat het beter zal zijn) vind ik het al best.
Kingdom Hearts
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:43 schreef Markster het volgende:
Kun je op play.com alleen terecht met een credit card? Die heb ik dus niet
Bedoel je deze ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:10 schreef Markster het volgende:
[..]
wwe smackdown: here comes the pain. Ik kan dat spel nergens anders vinden.
als KH2 hetzelfde camera systeem als 1 krijgt haal ik em zeker NIETquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:47 schreef peristilius het volgende:
Als Kingdom Hearts 2 grafisch net zo goed is als 1 (en ik weet dat het beter zal zijn) vind ik het al best.
Kingdom Hearts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |